Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antca, hae voimaa ja jerkkua reisiin ja pohkeisiin. Itse salibändyä harrastin sen 8 vuotta ja nopeana kaverina pärjää paljon paremmin kuin teknisenä pelaajana. Tietysti tekniikka on tärkeää mutta kaikki ylimääränen kannattaa jättää pois, ilmaveivit sun muut turhat leijumiset. Opettele eri pelaajien kanssa niitten työskentelyä mailalla/jaloilla ja sieltä haet ne tekniset kikat, putkia turha hakea säbässä. Sillä räjähtävyydellä ne matsit voitetaan.
Sori ei tullut kovin foorumiaiheinen posti mutta salibandysta nyt satun jotain tietämään ni oli pakko heittää :D

Tuota, mulla on alaselkä ollut tässä paskana, niin olisiko siitä apua, jos käyttää vyötä kyykätessä, että varmasti alaselkä pysyy paketissa?
Joo, siis oon tehny ennenkin, ja ajattelin vain, että jos varmuuden vuoksi...
e: kiitos kumminkin neuvoista

Onko siitä hyötyä, jos vetää viimesellä treeni kerralla, ennen vähän yli viikon treenitaukoa lihakset failureen?
Minulla kun tapahtuu pientä surkastumista jo viikon tauolla.:down:
Missähän vika, kun penkki ei vaan nouse? Noin 6kk nyt treenaillu 3x viikossa 3-jakoisella ja jaksaa välillä vain tyyliin 5x45kg, kun joskus pari kuukautta sitte jakso jotain 5x50kg ja maksimi oli jotain 65 luokkaa. Nyt ei jaksa edes 55 nostaa.
Heivaa kuuseen se liike vähäks aikaa, ja tee vaikka vinopenaa tai kapeeta penkkiä.
Omien kokemusten pohjalta sanoisin, että missään tapauksessa ei kannata pitää mistään liikkeestä totaalitaukoa, silloin tulokset laskevat takuuvarmasti, vaikka tekisi kuinka korvaavia liikkeitä. Tämä pätee etenkin moninivelliikkeisiin. Tehdä sitten rintapäivänä vaikka 1-2 sarjaa penkkiä, kunhan ei jätä kokonaan pois.