Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedän, että on normaalia jos tulokset tippuu dieetillä.
Oon kuitenkin itte huolestunu jotenkin kun esim. penkki vaan tippuu ja tippuu koko ajan, vaikka dieetti jota teen on aika löysä. Penkissä tein 85:llä sarjoja ennen dieettiä ja nyt n.kuukauden dieetin jälkeen 70:llä menee samat .
Mikä avuksi???
Dieetti mitä suoritan on siis vähän niin ja näin, mutta yritän kuitenkin päivittäin syödä ainakin hieman vähemmän kun kulutan.
Muistaaksenihan se on sillai, että itse ranteen paksuuten ei oikein treenillä voi vaikuttaa.... Vaan siihen forkkuun voi. Ranteet tietenkin vahvistuu, mutta "mega isoja ranteita" et millää liikkeillä voi saada. Ranteiden paksuus lienee geeneistä suht kiinni.

Se varmaan tossa Chefin kysymyksessä oli pointtina.. Hauikset ja trapsit jotka aktivoituu maastavedossa toimii tasapainottavina lihaksina penkkipunnerruksessa.Kaikesta huolimatta toinen niistä on veto, joka ottaa alaruumiiseen enemmän ja toinen työntö, joka ottaa yläruumiiseen.
Voisko joku heittää linkkiä keskusteluihin nyrkkeilystä? tekniikasta jne jne... Ite en löydä söörtsillä :(

juu tokiTää on aika tyhmä kysymys, mut kannattaako palautusjuoma laskee päivän kaloreihin ?
Miksi palkkarissa pitää olla hiilareita ? Riittääkö että siinä on proteiinia vain ? Jos on syönyt koko päivän jotain hiilihydraattipitoista ruokaa (pastaa ym.) niin onko se mikään syy jättää hiilarit pois palkkarista ?
Vaikka tämä nyt kuuluisikin ennemminkin aerobiselle puolelle niin nouseeko juoksukunto yhtään jos käyn kerran viikossa lenkillä puntin ohessa? Juoksukunto on nyt ihan perseestä, mutta haluaisin kasvattaa myös lihaksia tuolla punttitreenillä niin useampi juoksu/kävelylenkki viikossa varmaan haittaa palautumista ja myös kuluttaa eneergiaa, jota en haluaisi kun bulkkia ois tarkotus pitää.
Onko kroppa jossain "nukkumistilassa" siihen asti, kunnes saa ensimmäisen ruoka-annoksensa ja tavallaan "herää" sitten normaalikulutukseen, jonka takia kroppa kuluttaa aamupalan nopeasti ja jos taas ei aamupalaa syö, niin kroppa on edelleen jossain säästötilassa?
Itsekin olen tätä miettinyt, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että vanha sananlasku "nälkä kasvaa syödessä" pitää paikkaansa :jahas: