Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietoa Evolution Whey 2:sta
Sopiiko salin jälkeen palautus juomaksi? Niin ainakin olen sen ottanut...
Kannattaako ottaa juoksu lenkin jälkeen?
reisiprässi vai kyykky?
jalkapäivänä teen ojennuksen ja koukistuksen sekä pohkeet. lisäks sitte aattelin toisen näistä perusliikkeistä.
ottaako kyykky monipuolisemmin reiden molempiin puoliin? että sopiskohan se sitte mulle paremmin![]()
mikä liike olis hyvä ottaa kulmasoudun lisäksi mukaan selkäpäivänä kun
pitäisi lapojen väliin saada tavaraa.. eli tuo yläselkä on vähän jäljessä.
itse käytän kulmasoudun kaverina ylätaljaa
Isommissa tavarataloissakin noita on, esim. Prismassa. Itse ostin Kalevan Prismasta kauniit Twinlabin salihanskat, muistaakseni siellä on niitä leuanvetotankojakin. En tosin lupaa, älä siis murskaa polvilumpioitani jos siellä ei niitä ole :(mistä sais hommattua tampereella ovenkarmeihin leuanvetotangon ja sitten salihanskat. löytyykö perus urheiluliikkeistä?![]()
Jätä toinen noista nysväysliikkeistä pois, eli flyesit tai ristitalja (muuten se on kai ihan ok). Jos ei tunnu riittävän työmäärä, niin tee hieman enemmän sarjoja noissa muissa.Solid Necro sanoi:Onko liikaa tavaraa? Liian vähän? Kommentoikaa!
Turhaan sitä muita ns. edellä olevia lihasryhmiä väkisin kehityksessä paikallaan pitämään. Kunnolla vaan rääkkiä entiseen malliin.
Oon Timban kanssa samoilla linjoilla että leuanveto on yksiä parhaita liikkeitä yläselälle.
Alaser sanoi:Mitähän mulla pitäis tuolle selälle tehdä, kun alaselkä on niin moneesti kipeä ja nyt 1kk aikana jo 2 kertaa yhtäkkiä tullu sellanen vihlaseva kipu sinne ja sitte ollu kipeenä ja ei kärsi kovin kyyristellä. Soutamisessa aina tullu tuo.
mistä sais hommattua tampereella ovenkarmeihin leuanvetotangon ja sitten salihanskat. löytyykö perus urheiluliikkeistä?![]()
Urheiluliikkeistä löytyy varmasti, mutta älä osta kitkatankoa!mistä sais hommattua tampereella ovenkarmeihin leuanvetotangon ja sitten salihanskat. löytyykö perus urheiluliikkeistä?![]()