Mistä Tuon Kuvan Elikkä Avatarin Saa Laitettua Ku Mä En Löydä Tuolta Profiilin Jutuista Ainakaan Sitä?!?
Sinun Täytyy Olla Vip-Jäsen, Että Saat Avatarin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä Tuon Kuvan Elikkä Avatarin Saa Laitettua Ku Mä En Löydä Tuolta Profiilin Jutuista Ainakaan Sitä?!?
n.3 kertaa
Agseli: Mihin kohtaa jalkaa sattuu, polvitaipeeseen?
Eipä se taida pehmusteista kiinni olla. Itselläni sama ongelma, enkä koe kipua mitenkään vaaralliseksi. Vedän siis vaan.Joo elikkä juuri mainitsemaasi kohtaan sattuu.
onko mulla mahdollisesti nää "pehmusteet" liian korkeella pohkeissa
Lähinnä keskittyisin juuri tuohon keskivartaloon (selkä ja vatsa), ojentajiin ja olkapäihin. Eli alataljaa, ylätaljaa, ranskalaisia ja vipareita. Toistot ehkä luokkaa 3x10.Harrastelen uintia, nyt pitäisi ruveta ottamaan salia harjoitukseen mukaan. Pitäisi saada jonkin verran massaa lisää ylävartaloon, koska se on melko tärkeää tässä lajissa. Valmentaja sai järjestettyä mulle salivuoron kerran viikkoon ainakin näin alkuun, ohjeita ei pahemmin tullut. Salilla ei liikaa laitteita ole, käsipainot, penkki, kyykky, ylä- ja alatalja, selkä, ja vatsalihaspenkit, ja sitten sellainen laita mistä tulee molemmille puolille kahvat ylös/alas, termit hallussa:D
Voisiko joku opastaa vähän miten saisin hommaa pyörimään, ja tuloksia tulisi. Likkeet on hallussa, olen valmentajan kanssa käynyt liikkeet läpi ja tekniikka on ok.
Pari kysymystä tuli mieleen:
Kannattaako lepopäivänä ottaa protskudrinkki tai syödä yhtä proteiinipainotteista
ruokaa kuin treenipäivänäkin? Jos näin on, miksi?
Kuinka pitkät toistot ovat parhaimpia, päämääränä massan lisäys.
Kuinka pitkät toistot ovat parhaimpia, päämääränä massan lisäys.
Pitää olla VIP..
tarkottanet tätä? http://www.paskasoft.com/cybercoach/liikkeet/hartiat/military.gif eli pystypunnerrusMikä on sen liikkeen nimi missä nostetaan käsipainot olkapäitten päälle ja siitä nostetaan pään yläpuolelle ja mihin tuon pitäis vaikuttaa?
Juuh tuohan se oli. Kannattaako tuota tehdä 1-jakoisessa penkin lisäksi?tarkottanet tätä? http://www.paskasoft.com/cybercoach/liikkeet/hartiat/military.gif eli pystypunnerrus
liike kohdistuu olkapäihin/hartiaseutuun
Juuh tuohan se oli. Kannattaako tuota tehdä 1-jakoisessa penkin lisäksi?
Voiko ylätaljassa vetää samalla treenikerralla eteen ja taakse sekä eteen myötä- ja vastaotteella? Haittaako mitään vai kannattaako edes tehdä?