Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii että, pitääks ne proteiinit ottaa ennen vai jälkeen reenauksen? Monta grammaa ja mistä saa sitä? Oon kuullu et tonnikalas ois paljo protskua (jos tiiätte paljo siin on ni kertokaa ihmeessä.) Kaikkee semmosta mitä saa kaupasta. Oon 172/57.
Mitä muita venyttäviä liikkeitä on vatsoille kuin linkkuveitset?
Kreatiinipurkeissa kyllä kerrotaan tarkkaan miten sitä tulee syödä. Samoin glutamiinissa. Molemmista on kasoittain ketjuja, lue ne!James2 sanoi:Ajattelin ottaa ravintoon nyt mukaan kreatiinin ja glutamiinin. Eli kreatiinin käyttö kannattaa aloittaa tankkauksella, eli 5 päivää 20 g päivässä, ja siitä eteenpäin 5g jokapäivä? Vai pitäisikö treenipäivinä ottaa enemmän tai vähemmän? Kuinka pitkään voi käyttää ennen kuin kannattaa pitää kreatiiniton jakso? Ja kuinka pitkä tämä jakso olisi?
Sitten, milloin ja kuinka paljon glutamiinia otetaan?
SherlockHomeboy sanoi:Onko se totta että aamulenkki tulis suorittaa kävellen eikä hölkäten, jos ei halua polttaa lihasta? Ite oon kävelly aina tunnin ennen aamupalaa silloin kun on ollu koulusta vapaata nyt 7 viikon ajan, eikä minkäänlaista tulosta oo näkyny. Kyllähän se rasvanpoltto on hidasta puuhaa, mutta kai 7 viikos sentään jotain edistystä pitäis tapahtua, ku ruokavalioki on terveellisempi ku ennen. Voisko vaikka vetää sellasen lyhyemmän hölkän, polttaisko se paremmin rasvaa (mutta ei kuitenkaan lihasta)?
Kumpana päivänä tarvii enemmän proteiiniä, palautus- vai treenipäivänä?
Joo siinä se ongelma taitaaki olla (kiitti vaan vastauksestaLaita ruokavalio kohdalleen, lisäät proteiinia, vähennät hiilareita
). Tulee kyllä aika paljo vedettyä hiilareita, eikä kovinkaa paljo sitä proteiinia ku ei kotona kovin usein tarjoilla proteiinipainotteista ruokaa (eikä kouluskaa sen paremmin). Mä vedän päiväs yhden annoksen heraa (30g<), mutta mitä muuta olis hyvä syödä? Tonnikalaa ehkä?Joo siinä se ongelma taitaaki olla (kiitti vaan vastauksesta). Tulee kyllä aika paljo vedettyä hiilareita, eikä kovinkaa paljo sitä proteiinia ku ei kotona kovin usein tarjoilla proteiinipainotteista ruokaa (eikä kouluskaa sen paremmin). Mä vedän päiväs yhden annoksen heraa (30g<), mutta mitä muuta olis hyvä syödä? Tonnikalaa ehkä?