Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitänpäs tälläsen tyhmän kysymyksen, kun itse en ole ihan varma tästä:jahas: ..
Eli kai takaolilla tarkoitetaan takaolkapäitä? Pitäs saada varmistus kun en ihan 100% varma ole...
Btw, jos vatsat kehittyy hyvin lisäpainoilla esim. roomalaisessa penkissä, niin mites sit ihan alavatsat saa hyvin kehitettyä? Siis tottakaihan nekin ottaa hittiä samasta liikkeestä, mutta jos jotenkin erilailla pitäisi saada tehtyä? Jalkojennostot? Mutta mites teet jalkojennostoja lisäpainoilla?
Kun salilla tekee vatsoja nii kannattaisko tehä vinoja vatsalihaksia vaikka tekemällä vatsat kiertämällä esim. jokatoisella kerralla?
Mitä liikkeitä on forkkujen kasvatukseen? Hauiskääntö, penkki jne. :hän ottaa vähä forkkuihinki mutta onko niile mitään omaa liikettä?
Auttakkee ny tietämätöntä mäessä!:haart:Originally Posted by MEL
Elikkä kyssärii kehiin: alotan tos vuode alus shooton 3x viikos ja oon nyt pähkäilly et salille jää aikaa 2xviikos et jää lepopäiviiki eli tuleeko tolla reeni määräl viikos mitää kehityst salil 2-jakosel johon olen ajatellut vaihtaa vai pitäiskö pysytellä 1-jakoses??