Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todennäköisesti on, mutta jos ei ole, niin mikset sinä voisi olla ensimmäinen. Sua on kuitenkin neuvottu täällä niin paljon, että miten voi olla mahdollista, että olet vieläkin alipainoinen? Ilmeisesti et siis ole tehnyt asian eteen mitään. Helvetin yksinkertaista; lepo, ravinto ja treeni kuntoon. Näköjään ne ei sulla ole kunnossa, koska aina jauhat samasta asiasta ja olet samoissa lähtkökohdissa tai sitten olet trolli.
Älä nyt ku herra on päättänyt ettei käy salilla ellei ole ainesta maailman parhaaksi turha sille on oikeesti mitään koittaa sanoaMiksi et aluksi ota pienempiä tavoitteita? Sekin vois jo helpottaa, korvien välistä se tuntuu sulla olevan kiinni..
Jos käytettävissä on leuanvetoon päivät ti,ke,la ja su niin millo olis järkevä vetää niitä leukoja?
Jos käytettävissä on leuanvetoon päivät ti,ke,la ja su niin millo olis järkevä vetää niitä leukoja?
Mä kyllä sanoisin että maanantai.Jos käytettävissä on leuanvetoon päivät ti,ke,la ja su niin millo olis järkevä vetää niitä leukoja?
. Sitten vielä, kuinka kauan reenin jälkeen pitää olla syömättä, mitä saa/ei saa tehdä lepopäivänä, onko kauppojen valmispalautusjuomista mitään, mitä tavallisen palautusjuoman pitäisi ainakin sisältää ja niin edelleen?Moi. Olen 14v poika, pituutta 176cm ja painoa n. 66-67. Osaisiko joku suositella minulle sopivaa kunto-ohjelmaa mikä tapahtuisi kotona ja sillä saisi lihas massaa lisää? Vai pitäisikö sitä vaan salille mennä?
Keskity perusliikkeisiin. Kyykky, mave, penkki, leuanveto, kulmasoutu, sjmv, pystypunnerrus jne. Ja jos lisäksi haluat painottaa jotain tiettyä lihasryhmää, esim. pohkeita, niin niille kans jokin liike. Perusliikkeet ottaa siis moneen eri lihakseen.Mitäs pakkarilaiset mieltä? Toivon asiallisia vastauksia ja näin. Aluksi ajattelin käydä ainakin puoli vuotta jommalla kummalla ohjelmalla, jotta saisin lihaa luiden ympärille ja voimaa lyönteihin/potkuihin. Ja älkää taas alkako puhua siitä hidastavasta/jäykistävästä vaikutuksesta; http://keho.net/artikkelit/naytaartikkeli/Nyrkkeilijan-voimaharjoittelu-181 Jostain syystä uskon enemmän tuota lähdettä, kuin ketään pakkarilaista, ei pahalla. Sitten vielä, kuinka kauan reenin jälkeen pitää olla syömättä, mitä saa/ei saa tehdä lepopäivänä, onko kauppojen valmispalautusjuomista mitään, mitä tavallisen palautusjuoman pitäisi ainakin sisältää ja niin edelleen?
Kiitos.
Salille vaan, et sinä kotona mitään lihaksia kasvata ellei sulla ole räkkiä, penkkiä ja levytankosettiä..Moi. Olen 14v poika, pituutta 176cm ja painoa n. 66-67. Osaisiko joku suositella minulle sopivaa kunto-ohjelmaa mikä tapahtuisi kotona ja sillä saisi lihas massaa lisää? Vai pitäisikö sitä vaan salille mennä?
Vielä kysymyksenä, minulla taitaa mennä SJMV:ssä selkä hieman kyyryyn, laskenko tangon siis liian alas vai kuuluuko sen mennäkkin?
Ja jalat suht kapealla...Ei kuulu. SJMV:ssä ala-asennossa tuntuu sellainen hyytävän jäätävä venytys takareisissä ja se on merkki lähteä ylöspäin. Persettä taakse, keskivartalo rautakankena, katse ylös, rauhallisella tekniikalla, tanko lähellä vartaloa ja keskittyen koko aika tuntuma takareisillä säilyttäen niin hyvä siitä tulee
Mitäs mieltä olette lisäravinteista BETA-ALANINE ja BCAA ? onko hyviä kokemuksia ?