Mietin pitkään ja hartaasti ennenkuin päätin postata tänne. Suhteellisen vähällä, ellei jopa mitättömällä salikokemuksellani päätin kuitenkin kysyä ammattilaisten apua. Olen n. 171-173cm pitkä 20v mies, ja painoa kertyi lyhyen ajan sisään 67.5kg (ilmeisesti kesän läskeilystä ja fyysisestä työstä johtuen), kun se vielä maaliskuussa oli n. 61-62kg. Nyt täytyisi saada painoa pudotettua 60 kiloon, ja mieluusti tämä kaikki läskeistä pois. En nyt kehdannut ottaa kuvia vartalostani, mutta nettiä vähän aikaa selailtuani vastaan tuli kuvia Joshua Hollowaysta, jonka ylävartalo muistuttaa tässä kuvassa
http://cm1.theinsider.com/media/0/167/82/josh-holloway2.0.0.0x0.457x655.jpeg erittäin läheisesti omaani. En ole vielä yhtä "pahassa" kunnossa, mutta näillä elämäntavoilla se ei ole kaukana. Treenin tarkoitus olisi saada tuo pömpöttävä maha ja nuo kahvamaiset kyljykset sivuilta veke. Haluaisin siis solakoittaa vartaloani. Kannattaisiko minun alkaa käymään salilla ja yrittää oikeanlaisilla liikkeillä tuhota tuota rasvaläjää, vai riittäisikö tuohon pelkkä 3x. viikossa lenkkeily/uinti? Mittaan nyt viikon ajan omat päivittäiset kalorimääräni ja yritän lukea täältä ruokailuohjeita, jotta onnistumismahdollisuuteni olisivat todennäköisemmät.
Anteeksi nyt tällainen vähän pidempi viesti, mutta luulen että päämäärä on helpompi saavuttaa hyvällä suunnittelulla kuin hosuen. Kiitos jo etukäteen