Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaisilla liikkeillä saa yläselkään paksuutta?
, nyt ollaan ekaa kertaa kiristelemässä. Laskin syömistäni lähinnä siten, että kolmen lämpimän aterian sijaan nyt syön vain 2 päivässä, enkä niilläkään kisko niin järettömiä ähkyjä. Vaikka vasta viikonalussa alotin niin nyt jo vatsalihakset erottuu helpommin (siis miulla läski tulee lähes täysin vatsaan).Mitkäköhän liikkeet keskittyisivät mahdollisimman tarkasti tuon ojentajan ulko-osan treenaamiseen. Tarkoitan siis ojentajan ja hauiksen väliin, käden molemmilla puolilla sijaitsevien lihaksien treenaamiseen.
Ojentajatreeniä olen tehnyt ihan aktiivisesti, mutta tuntuu että nuo sivustat vähän kuin jäisivät jälkeen ja tulisi jotenkin epäinhimillisen näköinen tuosta kädestä.
Oon muute ihmetelly et pitääkö mave tehdä sillä tavalla et kädet on erilailla? Eli toinen käsi on "myötäotteella" ja toinen vasta? Jostaki luin tällasta
pysyy ote paremmin kun ottaa kädet ristiin. En usko että kannattaa jos tanko pysyy käsissä norm otteella...Oon muute ihmetelly et pitääkö mave tehdä sillä tavalla et kädet on erilailla? Eli toinen käsi on "myötäotteella" ja toinen vasta? Jostaki luin tällasta
Voisiko joku antaa jonkunlaista listanpoikasta siitä mitkä käsiliikkeet
on työntäviä ja mitkä vetäviä? Itse osaisin veikata että hauiskäännöt ja
kaikki taljaliikkeet on vetäviä, mutta mites noita työntäviä? Mieleeni ei
tule muuta kuin penkki...
Mikä olis kunnon tappajaliike haukkariin? Oon nyt tehnyt scott-penkkiä, hammer-kääntöjä ja hauiskääntöjä tangolla sekä taljassa että painoilla, mutta en jotenkin vain saan kunnon tuntumaa hauikseen. Ojentajat sain heräämään, kun vaihdoin ojentajapunnerruksen taljassa ranskalaiseen punnerrukseen, mutta mikä olis yhtä hyvä liike hauikseen? Tiedän, että on aika vaikeasti vastattavissa oleva kysymys, mutta noista hauistreenitopiceistakaan en mitään mullistavaa tietoa löytynyt. Mikä siis teillä toimii hyvin ja pistää lihakset kipeeks seuraavina päivinä?
Eli jos teen salilla jalat räjähtävyyttä tavoitellen ja käyn 3-4km lenkillä kahdesti viikkoon, niin mitä tässä nyt sitten saadaan parhaiten? Nopeutta, kestävyyttä, vai nopeuskestävyyttä?