Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monta sarjaa viikossa saa tehä voimaa reenatessa ja kuinka kauan?
On jo leuanvetotanko, mut ei sillä jaksa montaa tehä, teen aina 1 sit seison 1-2sec ja teen toisen, tollee saan joku 7 ehkä :( Tiiä onks tost mitää hyötyy.15kg hilulla et saa ikinä leveetä selkää. Vaiha se vaikka leuanvetotankoon ni voidaan päästä lähemmäks..
On jo leuanvetotanko, mut ei sillä jaksa montaa tehä, teen aina 1 sit seison 1-2sec ja teen toisen, tollee saan joku 7 ehkä :( Tiiä onks tost mitää hyötyy.
Onkos mitään haittaa jos illalla/yöllä vetää jotain pientä reeniä, esim punnerrus ja sun muuta mitä nyt himassa pystyy ilman laitteita.
Meinaan väsyneeltä ei tunnu (päinvastoin, siksi yöllä) mutta kehosta en sitten tiedä tai miten vaikuttaa siihen miten nukkuu, lihaksiin tai muuhun oleelliseen.
Ei ole haitannut tähän mennessä että olisin huomannut.
Onko vastaus vain että jos ei haittaa huomattavasti ni mikäs siinä, vai vaikuttaako eri tavalla.

Voiko palkkarin vetää het treenien päälle vai pitääkö hieman odotella.
Meinaa olla se kotiin meneminen niin häilyvä minulla joskus 10min ja joskus taas 30min, kun kyyti ei aina ole ajallaan
Niin että onko haittaa jos het ottaa viimmeisen liikkeen päälle juoman.
Haittaako se et menee tyhjällä ja kurnivalla mahalla salille..meinaan menen suoraan koulun jälkeen ja en kerta kaikkiaan pysty aina syömään sitä kouluruokaa. Pitääkö sit pakata kotoa jotain kerrosleipiä vaikka :D
ite en ainakaan jaksais mitään tehdä kurnivalla mahalla.
oli kyllä onni ku ite aina tykkäsin (puurosta lukuunottamatta) koulun ruuista![]()
Tiedän että tulosten saaminen salilta vaatii proteiinipitoista ruokavaliota,
eikä palkkarista myöskään ole haittaa. Itse olen nyt toteuttanut näitä
molempia, mutta mieleeni tuli että millaisia juomia sitten kannattaisi
ottaa ennen treeniä, kun ei ole kenenkään kanssa tullut puheeksi missään?