Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blaah en saanu mistän irti mitään:( kertokaa mitä tuo sotilaspenkki meinaa?
Kiinteytymisellä tarkoitetaan rasvan palamista kropasta eli laihduttamista. Dieetillä kannattaa tehdä ihan samanlaista treeniä kuin muulloinkin eli sarjapituudet voisi olla esim. 4-15 vaihdellen. Toi sarjamäärä taas riippuu aikalailla sun treeniohjelmasta.Monenko sarjoja pitää tehdä salilla jos tarkotus on kiinteytyä?
Oon nyt tehny sarjat:3 toistot:12.
Kiinteytymisellä tarkoitetaan rasvan palamista kropasta eli laihduttamista. Dieetillä kannattaa tehdä ihan samanlaista treeniä kuin muulloinkin eli sarjapituudet voisi olla esim. 4-15 vaihdellen. Toi sarjamäärä taas riippuu aikalailla sun treeniohjelmasta.
Oon nytte jättäny kaikki herkut ja roskaruuat pois. Energiajuomia Mitäs energiajuomia juot? Suosittelen vaihtamaan vähintäänkin light-versioihin, niissä tavallisissa on sen verran kaloreita ettei laihduttamisesta tule mitään. Itse olen ollut jo kaksi viikkoa juomatta EDejä, sitä ennen niitä meni kaksi pulloa päivässä. Meni maku noihin energiajuomiin, kun join muutaman päivän ajan Reddevilejä. Kaksi viikkoa sitten join viimeisen EDin ja oikein oksetti.Kiitos nopeasta vastauksestaOon nytte jättäny kaikki herkut ja roskaruuat pois. Energiajuomia
menee vaa liikaa.
Kuinka paljon toistoja pitäisi tehdä?
8-12?
Vatsarutistuksia kuinka paljon? lisäpainoilla luultavasti tehdään.
Puuttuuko tuosta jotain tärkeätä, ja kuinka nopeasti voi tuloksia odottaa?
Hyvä määrä toistoja. Sarjoja voit lisätä 1-2 per liike. Kannattaa vaihdella, ihan 5-15 toiston väliä... esim. viikottain;
1vko: 12-15
2vko: 8-12
3vko: 5-8
4vko: Kevyt. tee vaikka puolet pienemmillä painoilla mitä teit viikolla 3.
Sarjoja ei tehä koskaan loppuun saakka, vaan jätä 1-3 toistoo varastoon. Painoja nostele, aina kun menee 2-3 yli tavotteen.
Vatsoissakin pidä toistot siellä 10-20.
Kyllä alottelija saa todella hyviä tuloksia ja melko nopeesti. Sanotaanko näin, että kesän lopussa kattoo aika erikokonen ukko peilistä.:thumbs:
Niin, ja treeniohjelma näyttää hyvältä.
Kaseiini eli jonkunlainen maitoproteiini on myös oiva proteiinilisä jos haluaa jotain hitaammin imeytyvää proteiinia.Palautusjuomaan(treenien jälkeen) heraa ja maltoa, ja mahdollisesti kreatiinia ja/tai glutamiinia. UFS:n tuotteet on halpoja ja niitä löytyy tuolta P-storestakin. Heraa tai soijaa lisäproteiiniksi jos sille on tarvetta.
Itse ainakin teen aina treenin lopussa vatsat.Mihin paikkaan kannattaa vatsat sijoittaa tässä ohjelmassa?.......
Itse ainakin teen aina treenin lopussa vatsat.
Mihin paikkaan kannattaa vatsat sijoittaa tässä ohjelmassa?
Joo itsekkin painin tässä vaihtoehdossaEi mutta kummassa treenikerrassa noi vatsat kannattaa tehä,ensimmäisessä vai toisessa?
, itse tekisin ensimmäisessä johtuen että toisessa taitaa olla selkä aika puutunut lopussa.