Moro!
Eli mulla olis tavoitteena sellainen Kohottaa lihaskuntoa ja polttaa rasvaa, ja yrittää saada sellainen fighter-tyyppinen keho :D Koska tavoitteena nyrkkeily/vapaaottelu aloittaa, niin pitäisi vähän saada paikkoja kuntoon. Tosin lähtötaso on hyvällä pohjalla.
Eli eka kysymys, Olen hoikka ja suht lihaksikas, eli sellainen "suht" atleettinen kaveri, mutta mahan ja lantion seudulla on hivenen ylimääräistä. Joten mikä olisi paras keino saada vatsan ja lantion seudulta ylimääräinen rasva veks? Onko vaan raa'asti lenkkeilyä, vai onko jotain extraliikettä siihen?
Toinen kysymys, Millä treenillä saisi koko kehon lihaskuntoa paremmaksi? Ja samalla millä treenillä saadan sellainen fighter-body? Onko kahvakuula vai salitreeniä? Ja mitenkä saisi hyvän ohjelman siihen?
Sitten vielä, että kun käyn kumminkin lenkillä, tai olen käynyt ja nyt viimeaikoina vähä vähemmän, mutta nytten lähtee taas kunnolla käyntiin, niin kun on tarkotus kumminkin polttaa rasvaa ja kohottaa lihaskuntoa niin eikai nämä treenit haittaa toisiaan? Eli jos käyn lenkillä rasvanpolton takia ja teen jotain toista treeniä lihasten takia niin mitenkä se kannattaisi järkevästi toteuttaa?