No treenaa nyt ihmeessä sillä vekottimellas sitten niitä forkkuja, kunhan varot ettei fleecestä repee hihat kuukauden päästä.
voi luoja ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No treenaa nyt ihmeessä sillä vekottimellas sitten niitä forkkuja, kunhan varot ettei fleecestä repee hihat kuukauden päästä.
Vittuuks sit edes kysyt onko siitä hyötyä jos tiedät itse jo valmiiksi?
ja mitäs vittua sä ny selität ? mis vaihees oon sanonu et tiiän valmiiks ? kysyin sen takii et jos löytyy joku joka ois käyttäny JA KERTONU KUINKA HYVIN TOIMII mutku heti tuli vastaus et ei oo muka mitää hyötyy just niin eihä siit varmasti yhtää mitää ..
se on se liikkeen helppo osuus missä ei normaalisti juuri työtä tarvi tehdä, esim penkissä tangon laskuvaihe, kyykyssä alasmeno jne
3. Ite kun teen 4-jakosella ohjelmalla, niin teen viparit sivulle normaalisti kässäreillä ja viimeistelen sitten vielä sarjalla taljassa, jossa teen sarjan loppuun pari negatiivista avittamalla käden ylös ja vastustamalla alastuloa. Tässä tarkoitusessa talja toimii ainakin paremmin. Mutta jos ei ole tarkoitus tappaa olkapäitä, niin aika mielipidekysymyshän tuo on. Jos jompikumpi pitäisi valita, niin itse tekisin ennemmin käsipainoilla, koska siinä rasitus tulee mielestäni luonnollisemmassa kulmassa ja täten kuormaa on helpompi kontrolloida, kuin taljassa.
4. Kyllä, olet käsittänyt aivan oikein. Ensimmäisessä ja toisessa sarjassa ei tarvitse antaa ihan kaikkea, vaan niiden tulisi olla juuri niin "kovia", että viimeisessä sarjassa saataisiin ohjelmasta riippuen, hammasta purren tai pari toistoa varastoon jättäen, haluttu toistomäärä.
joo tiedän enkä hutiloi miten sattuu :D annoin vaan vastauksen alkuperäiseen kysymykseen ymmärrettävässä muodossa. Toi "osuus jossa ei juuri työtä tarvi tehdä" oli tietty huonosti sanottu ja olisin editoinut pois mutta kun jostain käsittämättömästä syystä niin ei voi tällä foorumilla tehdä niin antaa olla. Mut tuli varmaan selväks mikä on negatiivinen vaihe. Se miten se kannattaa tehdä on sitten toinen kysymysSe nyt on aika suhteellista mitä tarkoittaa "helppo" osuus. Tottakai jos alaslaskut hutiloi aina miten sattuu niin onhan se helpompaa kuin laskea kontrollissa.
Ja sitten ihan fysiologista ajateltavaa, tiesitkö että suurin osa lihasmassan kasvusta tapahtuu eksentrisen osuuden aikana?
Jos parhaan hyödyn treenistä haluaa niin kannattaa muistaa että alaslasku on puolet toistosta.
No toimii varmaan just yhtä hyvin ku saunabelt. Saattaa se ehkä jotain auttaa, mutta voin taata ja alleviivata että jos teet vaikkapa sellaisia liikkeitä kuin maastaveto tai leuanveto yms. saat kuukaudessa enemmän forkkuihin lihaa kuin millään saatanan sohvajumppailijoiden jousipuristimilla 4:ssä vuodessa.
Kiitos, aika tyhjentävä vastaus, mutta milloin tiedän lisätä painoa?
"Pyri joka kerta lisäämään painoa liikeeseen, kun pystyt tekemään 2 tai 3 toistoa yli suositellun määrän." (kultainen kuusikko)
Tarkoitetaanko tuolla viimeistä sarjaa?
Kyllä.

Paitsi että kuukaudessa et taio niihin forkkuihin tai muihinkaan lihaksiin oikeastaan paskan vertaa lihaa.
Mietin tossa, että millä keinoin saan pidettyä kantapäät maassa kyykyssä. Onko mulla sitten niin surkee venyvyys, että jos koitan saada takareideisien ja pohkeiden väliin 90 asteen kulman, niin tuntuu hankalalta edes päästä siihen ysikymppiseen ilman kantapäiden nostoa. Mulla on yleensä piirun verran hartioita leveämpi haara, jalkaterät suoraan eteenpäin. Jos levitän jalkateriä hitusen sivuille, niin liike tuntuu paljon luonnollisemmalta, mutta viekö se tehoa tjsp.?