Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Niskantakaapunnerrus on sellanen liike, että kaikilla ei kestä olkapäät niin kannattaa tehdä näin aluksi ainakin pienemmällä jos se tuntuu(lihaksissa), että saat vähän tekniikaa kuntoon.
Kummalla tangolla kannattaa tehdä niskan takaa punnerrusta, 20kg tangolla vai yhellä semmosella pienemmällä joka on 10-15kg (entiedä tarkalleen)?
Minkälaiset on sun hartioiden voimat?
oon pystypunnerrusta tehny 17 kg : n kässäreillä ja 20 kässäreillä meni 5 toistoa kun viimeksi koitin..
ok kannattaa koittaa tolla pienellä tangolla.
Missä pidätte lisäpainoja kun teette vatsarutistuksia?![]()

Olisi kysymys penkkipunnerrusta koskien. Olen nähnyt niin monta erinlaista nostotapaa penkissä että on vaikea tietää varmuudella mikä on se oikea. Milestäni osaan itse tehdä penkkipunnerruksen oikealla tavalla, mutta olen edelleen hieman epävarma miten penkkiä tehdessä tulisi hengittää. Itse teen nykyään niin että hengitän sisään tangon ollessa ylhäällä, ja hengitän ulos ihan liikkeen loppupäässä. Aikaisemmin hengitin sisään tankoa laskiessa ja hengitin ulos nostaessa, mutta tuo nykyinen systeemi on toiminut minulle paremmin. Olen myös katsonut muutaman youtube pätkän missä tuo hengitys tehdään eri tavalla. Onko tämä mielipidekysymys vai onko tähän olemassa ainoastaan yksi oikea tapa?
Moro
Mulla olisi pieni ongelma...En ole käynyt salilla noin 2kk, ja on jäänyt ottamatta kreatiinin ylläpitö. Pitäisikö minun aloittaa kreatiinin käyttö suoraan ylläpidolla vai kuinka?:S
Olen aloittanut 2 viikkoa sitten säännöllisen lihaskuntoilun tavoitteena lihaskasvu ja kiinteytyminen. Lisäravinteena suositeltiin Mass2:sta. Teen joka toinen päivä yläkeho, keskikeho ja alaraajat ja välipäivinä sprinttiharjoitukset. Ongelmana onkin, että olenko liian hätäinen kun en tunnu tulevan tulosta lihasmassan kasvussa ja kiintytymisessä. Otan Mass2:sta kylläkin yhden kerran päivässä 2 dl annoksen 500ml vettä. Pitäisikö sitä ottaa paketin mukaan 2 kertaa päivässä vai vaikuttaako asiaan? Ruokailu on painottunut aamuisin kaurapuuroa mehulla ja näkkileivällä. Lounaana joko leipää vihanneksilla. Myös raejuustoa on tullut syötyä. Pituutta 184, painoa 82. Onko samanlaisia kuntoilijoita samoin tavoittein??