Deleted member 70276
Aika vähänhän tuo on. =D Tarkoititko 3-4g painokiloa kohden?
Niin siis painokiloa kohden joo :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika vähänhän tuo on. =D Tarkoititko 3-4g painokiloa kohden?
Onko haittaa että 170cm/70kg kaveri syö proteiinia päivässä 3-4g :D? Taitaa tulla hieman liikaa, mutta onko tuosta jtn suurtakin haittaa?
Toinen kysymys liittyen lattiapunnerrukseen. Millaisella leveydellä tuo kannattaisi suorittaa. Muutaman kerran olen kyseistä liikettä kokeillut ja vähän vaihdellut noita oteleveyksiä. Leveimmillään on pikkurillit merkkien kohdalla. Onko ideana, että tämä suoritetaan suht kapealla otteella?
Onko haittaa että 170cm/70kg kaveri syö proteiinia päivässä 3-4g :D? Taitaa tulla hieman liikaa, mutta onko tuosta jtn suurtakin haittaa?
1. Mulle on sanottu että kannattaa tehä Mave kerran viikossa. Voiko sillon tehä esim. koukistuksia 5 sarjaa sillon kun ei Mavea tee? (Mave x3 + koukistukset x2 = x5)?
Maastavedottomina päivinä tee vaikka kyykkyä. Eli kyykky x3 + koukistukset x2 ei-mave -päivinä.
Esimerkiksi Maaten-, istuen-, seistenkoukistus. Mutta kyllä noi sun mainitsemat on ne basic takakaluston rakentajat, joihin mä ainakin panostaisin.Oisko jotain muita hyviä takareisi liikkeitä (muutaku SJMV ja Mave)
SJMV:tä ja mavea ei korvaa mikään..
Sama kun korvaisi kyykyn jollain reiden ojennuksella.
Raskaat perusliikkeet ovat ohjelman sydän ja niistä ei tule tinkiä.
no tottakai, en sitä kiellä.
Mutta tarkoitan sitä, että kun teen maven kerran viikkoon, että voiko silloin toisella reeni kerralla tehä jonkun korvikkeen?
sjmv? :D
Varmaan aika turha kysymys, mutta onko sillä eroa, että tekee Maven 2xviikossa, kun Maven kerran viikossa ja SJMV:n kerran viikossa?
Millä tavalla se eroaa normi Mavesta? Onko hankalempi/vaikeampi?
Mulla on Mavessa 50kiloa, ni voiko ton tehä samoilla painoilla alkuun, vai?
Toisaalta harmittaa, ku haluisin kunnon poltettaa takareisille huomisessa reenissä:D.
Varmaan aika turha kysymys, mutta onko sillä eroa, että tekee Maven 2xviikossa, kun Maven kerran viikossa ja SJMV:n kerran viikossa?
Missä kohtaa ohjelmassasi lukee mave ? Sjmv ehkä hieman pienemmillä painoilla, ainakin mulla loppuu näpeissä helpommin pito kun ei pääse sitä tankoa maahan laskemaan. Maven lasken itse enemmänkin selkäliikkeeksi, mutta jos sjmv tuskastuttaa, tee jullea.
No olen kerran SJMV:tä kokeillut tangolla sitä, se tuntu niinku siellä reilusti polvitaipeiden yläpuolella.
Voiko tangon jättää "puolitiehen"? Tarkoitan, että ei laske nyt alkuun tankoa, myöhemmin painoja aivan alas asti, vaan vaikka reilulti puolen välin?
Voiko tangon ottaa telineestä kun liikettää alkaa tekemään?