Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kertokaa tyhmälle että miten tähän kuntoon pääsee. Eli mitä liikkeitä kannattais tehdä.
Mä rupeen käyttää nelijakoista ohjelmaa ens viikkolla http://www.splendicity.com/sheknowsbest/files/2008/10/hugh-jackman-14oct08-nc-thumb.jpg
mun pitäis syödä 2500 kalorii päivässä mutta mä en vaan tiedä mitä pitäis syödä että sen määrän saavuttais
Mä kun luulin et pidemmät sarjat kehittää voimaa ja lyhyet sitä lihasta.. :oAlottelijan on parempi vetaa pidempaa sarjaa. Yleinen kaytanto on se, etta pidemmat sarjat kehittavat enemman lihasmassaa ja lyhyemmat taas voimaa. Yrita aina lisata vahan painoja (pida progressiota ylla) ja opettele oikeat suoritustekniikat. Voit vaikka jotain kokenutta pyytaa katselemaan miten esimerkiksi se penkki oikein onnistuu.
Leuanvedossa noita otteita ja niiden leveyksia kannattaa vaihdella. Vastaotteella hauikset vasyvat enemman, joten jos yritat saada selkaan tuntumaa niin myotaote voi olla parempi siihen hommaan.
Mä kun luulin et pidemmät sarjat kehittää voimaa ja lyhyet sitä lihasta.. :o
Hui kamalaTässä on erittäin tiukka vatsalihasharjoitus, kannattaa kattoa läpi ja oppia. Itse treenaan about noin, mutta en läheskään noin montaa liikettä saa tehtyä, kun vatsat ovat jo tulessa
http://www.youtube.com/watch?v=fk_usVg7Fp0

Onko muilla ollut joskus tälläistä epätasapainoa, että ylätaljassa on sarjapainot ainakin 20kg pienemmät kuin alataljassa?
se vähän riippuu siittä että kuinka paljon sä syöt :D jos sä syöt joku 1500 kalorii päivässä niin kyllä sit kannattaa hankkii protskuu mutta jos sä syöt miljoona kalorii ja rapiat päälle niin ei sillon kannata kyl hankkia :D
Mitä teen väärin kun penkkipunnerruksessa jos teen maxpainoilla vaikka 3 toistoa, niin mulla kallistuu se tanko vasemmalle? Itellä on tuo oikea rintalihas paljon vahvempi kuin vasen, joten olisiko siinä osasyy tapahtuneeseen? Jos teen esim 3x8 niin silloin tanko ei ainakaan huomattavasti kallistu. Olisiko neuvoja??
pateeeh
Onko muilla ollut joskus tälläistä epätasapainoa, että ylätaljassa on sarjapainot ainakin 20kg pienemmät kuin alataljassa?