❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Stagalalla on myös kokemus reipashenkisestä täyden ajan matsista. Ei siinäkään näyttänyt siltä että kone olisi pettänyt.
Molemmat jakeli ekassa erässä hirveitä heijareita ja kaasutti menemään. Miksei Akam tippunut vaikka oli vastaavasti väsähtänyt ekan erän jälkeen ja tekniikka petti.
Tähän täytyy tarttua kun olen makun pystyä arvostellut.
Elikkä jos maku voittaa keskeytyksellä ni lupaan myös olla kuukauden veks.
Jos Stagala voittaa matsin, olen loppuvuoden pois pakkikselta.

Molemmat jakeli ekassa erässä hirveitä heijareita ja kaasutti menemään. Miksei Akam tippunut vaikka oli vastaavasti väsähtänyt ekan erän jälkeen ja tekniikka petti.

Jos Stagala voittaa matsin, olen loppuvuoden pois pakkikselta.
Minäkin veikkaan että Makwan vie mutta pisteille mennään eikä keskeytys ole edes lähellä vaikka kuinka olisi tasoeroa.

Makulla ei ole kyllä mitään asiaa kehään enää jos se tahkoaa täysiaikaisen, eikä paljon muuallekaan. Mietin myös mitä se tarkoittaisi hänen imagolleen oman salinsa päävalmentajana. Siinä sais oppilaat olla tarkkana ettei vahingossa sparrissa vedä senseitä unille. Huvittavainta tässä on se että Stagala nousee kehään lähes kylmiltään. Olkapääleikkauksen jälkeen kun tuskin on paljoa voinut nyrkkeilyä treenata.

On se tasoero käsittämätön. Makwanin silmä ja liike on kovaa luokkaa. Stagalan ei. Vertaat Stagalaa johonkin SM tasoa lähellä kulkeviin nyrkkeilijöihin. Laita jotain nimiä tähän kenet Stagala edes kunnon sparrissa olisi välillä ajanut nurkkaan ja painostanut? Tai jotain muuta tietoa mihin pohjaat tuon että suhtaudut Stagalaan edes kohtuullisena nyrkkeilijänä. Jos Stagala on tuota tasoa niin hänellä edessä ilmanmuuta ihan oikea nyrkkeilystä ja ens kerralla kohtaa vaikka Pirttikankaan. Kyllä hiljaista on..

Missä olen Stagalan tasosta puhunut käytännössä mitään? Olen lähinnä tuonut ilmi, että Makwanin nyrkkeily ei todellakaan ole sitä tasoa, mitä monet odottavat UFC-uran perusteella. Ja tähän löytyy faktaa ja materiaalia ihan oikeista nyrkkeilymatseista, kun mies oli uransa huipulla.

Maku kyllä vaikuttaa urheilijalta, joka treenaa kaikkeen todella vakavasti, enkä usko tämänkään matsin olevan poikkeus. Ikä ei tunnu häntä vielä juuri haittaavan, kyllähän sen näki Theoa vastaan syksyllä. Toivottavasti Stagala on parempi kuin luullaan, eikä tule täysin yksipuolinen matsi 👍

Mihin tämä perustuu? Eikö keskustelu täällä ja skenen jenkkifoorumeilla ole yleensä ollit täysin päinvastainen? Itse olen katsonut vähintään jokaisen UFC:n numerokortin jostain 2010 asti, enkä oikeasti muista edes raskaasta sarjasta montaa ottelijaa, joka poikkeuksetta kaasuttaa 2 erän jälkeen noin pahasti. Ja kaasuttaa, vaikka olisi dominoinut ekat erät omalla mukavuusalueellaan (paini).

Ja tämä oli yleinen vitsi myös noilla em. jenkkifoorumeilla, joilla ei ole mitään suomilaseja päässä vääristämässä mielipidettä suuntaan tai toiseen.

Mihin tämä perustuu? Eikö keskustelu täällä ja skenen jenkkifoorumeilla ole yleensä ollit täysin päinvastainen? Itse olen katsonut vähintään jokaisen UFC:n numerokortin jostain 2010 asti, enkä oikeasti muista edes raskaasta sarjasta montaa ottelijaa, joka poikkeuksetta kaasuttaa 2 erän jälkeen noin pahasti. Ja kaasuttaa, vaikka olisi dominoinut ekat erät omalla mukavuusalueellaan (paini).

Ja tämä oli yleinen vitsi myös noilla em. jenkkifoorumeilla, joilla ei ole mitään suomilaseja päässä vääristämässä mielipidettä suuntaan tai toiseen.

Ihan vaan täällä Turussa alan ihmisten käsitykseen Makun "vanhemman iän" mentaliteetista suhteessa "nuoreen Makuun". Itsellä lasit on sellaiset, että tekisi mieli väittää Makun olevan ihan laiska paska, mutta ei se ole.

Veikkaan että Maku vie 3-4 erän TKO:lla. Kyllä se tasoero on vaan liikaa. Stagala sinnittelee pari erää. Nää ”Maku on paska pystyssä” puheet on ihan höpöhöpöä. Stagalaa pidetään jonkinlaisena tekijänä ja on voittanut Immun + Akamin. Kummatkin on aivan paskoja vastustajia. Ihan käsittämätöntä 😂.

Veikkaan että Maku vie 3-4 erän TKO:lla. Kyllä se tasoero on vaan liikaa. Stagala sinnittelee pari erää. Nää ”Maku on paska pystyssä” puheet on ihan höpöhöpöä. Stagalaa pidetään jonkinlaisena tekijänä ja on voittanut Immun + Akamin. Kummatkin on aivan paskoja vastustajia. Ihan käsittämätöntä 😂.
Tässä menee nyt taas puurot ja vellit iloisesti sekaisin. Ei Maku ole paska pystyssä. Maku on tyynykäsi ja nyrkkeilytyyli ei ole kovin aggressiivinen. Se ei ole sama kuin paska paitsi ehkä sellaisen katsojan näkövinkkelistä joka ei lajista mitään ymmärrä. Tiedän monia todella taitavia nyrkkeilijöitä jotka ovat tyynykäsiä. Tyrmäyksiä ei tule juuri koskaan mutta voittoja tulee.

Missä olen Stagalan tasosta puhunut käytännössä mitään? Olen lähinnä tuonut ilmi, että Makwanin nyrkkeily ei todellakaan ole sitä tasoa, mitä monet odottavat UFC-uran perusteella. Ja tähän löytyy faktaa ja materiaalia ihan oikeista nyrkkeilymatseista, kun mies oli uransa huipulla.
En ole itse huomannut, että täällä olisi oikeastaan kukaan Makwanin nyrkkeilyä yleisesti mitenkään hyväksi nyt tai koskaan aiemminkaan kutsunut.

Konteksti on aina tärkeää ja nyt verrataan Makun nyrkkeilytaitoja Stagalan vastaaviin ja siinä vertailussa Makwan on huomattavasti edellä.
Tämä väite perustuu nähtyihin otteluihin, suhteuttaen vielä vastusten tasoon. Jos ei Makwan ole nyrkkeilyssä erityisen hyvältä näyttänyt, niin Stagalaan verrattuna hän on teknisesti kuin Floyd Mayweather konsanaan. Kyse ei siis ole Makwanin hyvyydestä, vaan Stagalan huonoudesta.

En tiedä meneekö täyden ajan vai tuleeko keskeytys, mutta Makun pitäisi tämä kyllä kohtalaisen helposti voittaa, jos vähänkään tosissaan koitoksen ottaa. Stagala tuskin on niin paljon kerinnyt tässä kehittymään, edes Asikaisen opissa.

Juuri näin siinä tulee käymään, ja Stagalaa ei auta, vaikka palkkaisi Floyd Mayweatherin. Akamin kans huitoivat kilpaa ja tuurillaan olisi jompikumpi voinut leuasta pudottaa toisen, mutta siis ihan karmeeta kauhomista. Stagala ei osu makuun kovin montaa kertaa, Maku kattelee ja 2-3 erässä se on stagalalle hyvää yötä tai kropasta pihalle ja tko

Mitä olisi käynyt jos Immu ei olisikaan tippunut? Voimia ei kannata myöskään käyttää loppuun vain hakeakseen tyrmäystä. Jos Stagala tuhlaa voimansa ekassa erässä yrittääkseen tiputtaa Maku, niin Maku pääsee helposti niskan päälle.

Voiton hakeminen pistevoitolla on jopa järkevämpi taktiikka kuin että yritetään vain tyrmätä vastustaja.
Mä näkisin, että pistevoiton hakeminen Stagalana olisi tässä kohtaan hulluutta. Tasoero ja kokemusero on iso Makun eduksi, kokoa ja voimaa taas löytyy Stagalalta. Pitkiin eriin/pisteille menevä ottelu on lähes varmasti Makun, jos hänen annetaan jabitella, väistellä ja liikkua.
Stagalan kannattaisi yrittää tehdä ottelusta kaaosta ja vähän likaista ja todellakin yrittää murtaa Maku heti alussa. Jos kaasuttaa, niin sitten kaasuttaa. Mitään ei ole menetettävää.

Tässä menee nyt taas puurot ja vellit iloisesti sekaisin. Ei Maku ole paska pystyssä. Maku on tyynykäsi ja nyrkkeilytyyli ei ole kovin aggressiivinen. Se ei ole sama kuin paska paitsi ehkä sellaisen katsojan näkövinkkelistä joka ei lajista mitään ymmärrä. Tiedän monia todella taitavia nyrkkeilijöitä jotka ovat tyynykäsiä. Tyrmäyksiä ei tule juuri koskaan mutta voittoja tulee.
Mutta on tämäkin hiukan kiinni vastustajasta. Meinaatko oikeasti että antaisit Makun lyödä vaikka itseesi vapaalyönnin? Siksi että on niin pehmeä lyömään? 🤔 Huivi silmille ettet näe ja ihan vaan tajuissa olisit kun leukaan paukahtaa? Meinaan vaan että vaikkei olis kykyä lyödä ulos nyrkkeilijää niin kyllä amatööri tarjoaa ihan eri malliin paikkoja eikä osaa pitää huolta itsestään kohtuullisen nyrkkeilijän veroisesti. Tulee pian tilanteita joissa Stagala ei yksinkertaisesti ehdi nähdä ja juoksee nyrkkiin väsyessään jne ja se on vastaava tilanne kuin lyötäisi sokeaa yllärinä. Kyllä Maku kuitenkin on fyysinen vahva ottelija ja lyö paljon kovempaa ja paremmin liikkeestä kuin keskiverrot aikuiset miehet jotka hekin toisinaan huitaisee jossain baarissa tai kadulla lähimmäisensä unille.

No eiköhän tasoero riitä tuohon. Just tolleen se menee. Ei Stagala pysty edes uskottavasti sparraamaan Makua saati tasokasta nyrkkeilijä. Ihan sellanen yleinen liike ja etäisyyksien hallinta ja pelisilmä on valovuoden edellä Makulla. Valtonen ymmärtää tosi paljon näistä asioista ja on aika varmasti erittäinkin oikeassa.

Silti se tyrmääminen just silloin kun haluaa ei ole niin helppoa jos kaveri osaa vähänkään liikkua ja suojata. Ja vaikka Maku nyt sattuis osumaan just sillon kun päättää lopettaa matsin niin se ei ole mitenkään varmaa että Stagalan tipahtais, ei Maku mikään Karimus ole kuitenkaan.

Eikä Stagala ainakaan mikään lasileuka ole Junnun mukaan.
Tossa linkki postiin mihkä laitoin klipin kun kommentoi Stagalan iskunkestävyyttä. Video aukee kun avaa postin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom