❄ ICE CAGE FIGHTING ❄

Meta title: đŸ”„đŸ„¶ ICE CAGE FIGHTING đŸ„¶đŸ”„

Meta description: RĂ€jĂ€htĂ€vĂ€ pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvĂ€t – pysy kĂ€rryillĂ€ kylmimmistĂ€ matseista ja tuoreimmista uutisista.

Stagalalla on myös kokemus reipashenkisestÀ tÀyden ajan matsista. Ei siinÀkÀÀn nÀyttÀnyt siltÀ ettÀ kone olisi pettÀnyt.
Molemmat jakeli ekassa erÀssÀ hirveitÀ heijareita ja kaasutti menemÀÀn. Miksei Akam tippunut vaikka oli vastaavasti vÀsÀhtÀnyt ekan erÀn jÀlkeen ja tekniikka petti.
TÀhÀn tÀytyy tarttua kun olen makun pystyÀ arvostellut.
ElikkÀ jos maku voittaa keskeytyksellÀ ni lupaan myös olla kuukauden veks.
Jos Stagala voittaa matsin, olen loppuvuoden pois pakkikselta.

Molemmat jakeli ekassa erÀssÀ hirveitÀ heijareita ja kaasutti menemÀÀn. Miksei Akam tippunut vaikka oli vastaavasti vÀsÀhtÀnyt ekan erÀn jÀlkeen ja tekniikka petti.

Jos Stagala voittaa matsin, olen loppuvuoden pois pakkikselta.
MinÀkin veikkaan ettÀ Makwan vie mutta pisteille mennÀÀn eikÀ keskeytys ole edes lÀhellÀ vaikka kuinka olisi tasoeroa.

Makulla ei ole kyllÀ mitÀÀn asiaa kehÀÀn enÀÀ jos se tahkoaa tÀysiaikaisen, eikÀ paljon muuallekaan. Mietin myös mitÀ se tarkoittaisi hÀnen imagolleen oman salinsa pÀÀvalmentajana. SiinÀ sais oppilaat olla tarkkana ettei vahingossa sparrissa vedÀ senseitÀ unille. Huvittavainta tÀssÀ on se ettÀ Stagala nousee kehÀÀn lÀhes kylmiltÀÀn. OlkapÀÀleikkauksen jÀlkeen kun tuskin on paljoa voinut nyrkkeilyÀ treenata.

On se tasoero kÀsittÀmÀtön. Makwanin silmÀ ja liike on kovaa luokkaa. Stagalan ei. Vertaat Stagalaa johonkin SM tasoa lÀhellÀ kulkeviin nyrkkeilijöihin. Laita jotain nimiÀ tÀhÀn kenet Stagala edes kunnon sparrissa olisi vÀlillÀ ajanut nurkkaan ja painostanut? Tai jotain muuta tietoa mihin pohjaat tuon ettÀ suhtaudut Stagalaan edes kohtuullisena nyrkkeilijÀnÀ. Jos Stagala on tuota tasoa niin hÀnellÀ edessÀ ilmanmuuta ihan oikea nyrkkeilystÀ ja ens kerralla kohtaa vaikka Pirttikankaan. KyllÀ hiljaista on..

MissÀ olen Stagalan tasosta puhunut kÀytÀnnössÀ mitÀÀn? Olen lÀhinnÀ tuonut ilmi, ettÀ Makwanin nyrkkeily ei todellakaan ole sitÀ tasoa, mitÀ monet odottavat UFC-uran perusteella. Ja tÀhÀn löytyy faktaa ja materiaalia ihan oikeista nyrkkeilymatseista, kun mies oli uransa huipulla.

Maku kyllĂ€ vaikuttaa urheilijalta, joka treenaa kaikkeen todella vakavasti, enkĂ€ usko tĂ€mĂ€nkÀÀn matsin olevan poikkeus. IkĂ€ ei tunnu hĂ€ntĂ€ vielĂ€ juuri haittaavan, kyllĂ€hĂ€n sen nĂ€ki Theoa vastaan syksyllĂ€. Toivottavasti Stagala on parempi kuin luullaan, eikĂ€ tule tĂ€ysin yksipuolinen matsi 👍

Mihin tÀmÀ perustuu? Eikö keskustelu tÀÀllÀ ja skenen jenkkifoorumeilla ole yleensÀ ollit tÀysin pÀinvastainen? Itse olen katsonut vÀhintÀÀn jokaisen UFC:n numerokortin jostain 2010 asti, enkÀ oikeasti muista edes raskaasta sarjasta montaa ottelijaa, joka poikkeuksetta kaasuttaa 2 erÀn jÀlkeen noin pahasti. Ja kaasuttaa, vaikka olisi dominoinut ekat erÀt omalla mukavuusalueellaan (paini).

Ja tÀmÀ oli yleinen vitsi myös noilla em. jenkkifoorumeilla, joilla ei ole mitÀÀn suomilaseja pÀÀssÀ vÀÀristÀmÀssÀ mielipidettÀ suuntaan tai toiseen.

Mihin tÀmÀ perustuu? Eikö keskustelu tÀÀllÀ ja skenen jenkkifoorumeilla ole yleensÀ ollit tÀysin pÀinvastainen? Itse olen katsonut vÀhintÀÀn jokaisen UFC:n numerokortin jostain 2010 asti, enkÀ oikeasti muista edes raskaasta sarjasta montaa ottelijaa, joka poikkeuksetta kaasuttaa 2 erÀn jÀlkeen noin pahasti. Ja kaasuttaa, vaikka olisi dominoinut ekat erÀt omalla mukavuusalueellaan (paini).

Ja tÀmÀ oli yleinen vitsi myös noilla em. jenkkifoorumeilla, joilla ei ole mitÀÀn suomilaseja pÀÀssÀ vÀÀristÀmÀssÀ mielipidettÀ suuntaan tai toiseen.

Ihan vaan tÀÀllÀ Turussa alan ihmisten kÀsitykseen Makun "vanhemman iÀn" mentaliteetista suhteessa "nuoreen Makuun". ItsellÀ lasit on sellaiset, ettÀ tekisi mieli vÀittÀÀ Makun olevan ihan laiska paska, mutta ei se ole.

Veikkaan ettĂ€ Maku vie 3-4 erĂ€n TKO:lla. KyllĂ€ se tasoero on vaan liikaa. Stagala sinnittelee pari erÀÀ. NÀÀ ”Maku on paska pystyssĂ€â€ puheet on ihan höpöhöpöÀ. Stagalaa pidetÀÀn jonkinlaisena tekijĂ€nĂ€ ja on voittanut Immun + Akamin. Kummatkin on aivan paskoja vastustajia. Ihan kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€ 😂.

Veikkaan ettĂ€ Maku vie 3-4 erĂ€n TKO:lla. KyllĂ€ se tasoero on vaan liikaa. Stagala sinnittelee pari erÀÀ. NÀÀ ”Maku on paska pystyssĂ€â€ puheet on ihan höpöhöpöÀ. Stagalaa pidetÀÀn jonkinlaisena tekijĂ€nĂ€ ja on voittanut Immun + Akamin. Kummatkin on aivan paskoja vastustajia. Ihan kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€ 😂.
TÀssÀ menee nyt taas puurot ja vellit iloisesti sekaisin. Ei Maku ole paska pystyssÀ. Maku on tyynykÀsi ja nyrkkeilytyyli ei ole kovin aggressiivinen. Se ei ole sama kuin paska paitsi ehkÀ sellaisen katsojan nÀkövinkkelistÀ joka ei lajista mitÀÀn ymmÀrrÀ. TiedÀn monia todella taitavia nyrkkeilijöitÀ jotka ovat tyynykÀsiÀ. TyrmÀyksiÀ ei tule juuri koskaan mutta voittoja tulee.

MissÀ olen Stagalan tasosta puhunut kÀytÀnnössÀ mitÀÀn? Olen lÀhinnÀ tuonut ilmi, ettÀ Makwanin nyrkkeily ei todellakaan ole sitÀ tasoa, mitÀ monet odottavat UFC-uran perusteella. Ja tÀhÀn löytyy faktaa ja materiaalia ihan oikeista nyrkkeilymatseista, kun mies oli uransa huipulla.
En ole itse huomannut, ettÀ tÀÀllÀ olisi oikeastaan kukaan Makwanin nyrkkeilyÀ yleisesti mitenkÀÀn hyvÀksi nyt tai koskaan aiemminkaan kutsunut.

Konteksti on aina tÀrkeÀÀ ja nyt verrataan Makun nyrkkeilytaitoja Stagalan vastaaviin ja siinÀ vertailussa Makwan on huomattavasti edellÀ.
TÀmÀ vÀite perustuu nÀhtyihin otteluihin, suhteuttaen vielÀ vastusten tasoon. Jos ei Makwan ole nyrkkeilyssÀ erityisen hyvÀltÀ nÀyttÀnyt, niin Stagalaan verrattuna hÀn on teknisesti kuin Floyd Mayweather konsanaan. Kyse ei siis ole Makwanin hyvyydestÀ, vaan Stagalan huonoudesta.

En tiedÀ meneekö tÀyden ajan vai tuleeko keskeytys, mutta Makun pitÀisi tÀmÀ kyllÀ kohtalaisen helposti voittaa, jos vÀhÀnkÀÀn tosissaan koitoksen ottaa. Stagala tuskin on niin paljon kerinnyt tÀssÀ kehittymÀÀn, edes Asikaisen opissa.

Juuri nÀin siinÀ tulee kÀymÀÀn, ja Stagalaa ei auta, vaikka palkkaisi Floyd Mayweatherin. Akamin kans huitoivat kilpaa ja tuurillaan olisi jompikumpi voinut leuasta pudottaa toisen, mutta siis ihan karmeeta kauhomista. Stagala ei osu makuun kovin montaa kertaa, Maku kattelee ja 2-3 erÀssÀ se on stagalalle hyvÀÀ yötÀ tai kropasta pihalle ja tko

MitÀ olisi kÀynyt jos Immu ei olisikaan tippunut? Voimia ei kannata myöskÀÀn kÀyttÀÀ loppuun vain hakeakseen tyrmÀystÀ. Jos Stagala tuhlaa voimansa ekassa erÀssÀ yrittÀÀkseen tiputtaa Maku, niin Maku pÀÀsee helposti niskan pÀÀlle.

Voiton hakeminen pistevoitolla on jopa jÀrkevÀmpi taktiikka kuin ettÀ yritetÀÀn vain tyrmÀtÀ vastustaja.
MÀ nÀkisin, ettÀ pistevoiton hakeminen Stagalana olisi tÀssÀ kohtaan hulluutta. Tasoero ja kokemusero on iso Makun eduksi, kokoa ja voimaa taas löytyy Stagalalta. Pitkiin eriin/pisteille menevÀ ottelu on lÀhes varmasti Makun, jos hÀnen annetaan jabitella, vÀistellÀ ja liikkua.
Stagalan kannattaisi yrittÀÀ tehdÀ ottelusta kaaosta ja vÀhÀn likaista ja todellakin yrittÀÀ murtaa Maku heti alussa. Jos kaasuttaa, niin sitten kaasuttaa. MitÀÀn ei ole menetettÀvÀÀ.

TÀssÀ menee nyt taas puurot ja vellit iloisesti sekaisin. Ei Maku ole paska pystyssÀ. Maku on tyynykÀsi ja nyrkkeilytyyli ei ole kovin aggressiivinen. Se ei ole sama kuin paska paitsi ehkÀ sellaisen katsojan nÀkövinkkelistÀ joka ei lajista mitÀÀn ymmÀrrÀ. TiedÀn monia todella taitavia nyrkkeilijöitÀ jotka ovat tyynykÀsiÀ. TyrmÀyksiÀ ei tule juuri koskaan mutta voittoja tulee.
Mutta on tĂ€mĂ€kin hiukan kiinni vastustajasta. Meinaatko oikeasti ettĂ€ antaisit Makun lyödĂ€ vaikka itseesi vapaalyönnin? Siksi ettĂ€ on niin pehmeĂ€ lyömÀÀn? đŸ€” Huivi silmille ettet nĂ€e ja ihan vaan tajuissa olisit kun leukaan paukahtaa? Meinaan vaan ettĂ€ vaikkei olis kykyĂ€ lyödĂ€ ulos nyrkkeilijÀÀ niin kyllĂ€ amatööri tarjoaa ihan eri malliin paikkoja eikĂ€ osaa pitÀÀ huolta itsestÀÀn kohtuullisen nyrkkeilijĂ€n veroisesti. Tulee pian tilanteita joissa Stagala ei yksinkertaisesti ehdi nĂ€hdĂ€ ja juoksee nyrkkiin vĂ€syessÀÀn jne ja se on vastaava tilanne kuin lyötĂ€isi sokeaa yllĂ€rinĂ€. KyllĂ€ Maku kuitenkin on fyysinen vahva ottelija ja lyö paljon kovempaa ja paremmin liikkeestĂ€ kuin keskiverrot aikuiset miehet jotka hekin toisinaan huitaisee jossain baarissa tai kadulla lĂ€himmĂ€isensĂ€ unille.

Back
Ylös Bottom