❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Voi siinä sellainen kässäri olla että on sovittu ettei Maku saa lyödä päästä ulos vaikka kyllä Makun silti pitäisi kyetä ottelu keskeyttää.
Itse en usko siihen, että Maku suostuisi tällaiseen, tai olisi edes tarvetta sopia tällaista. Maineen ja "legacyn" puolesta miehellä on pakkovoitto tähän ja ottelee lähtökohtaisesti painavampaa kaveria vastaan.

En kyllä ole Valtosen kanssa samaa mieltä tuosta miten ennusti Maku vs Stagala matsin menevän. Valtosen mukaa se menee just niin kuin Maku haluaa ja Maku tyrmää halutessaan ekassa tai sitten leikkii Stagalan kanssa ja tyrmää vikassa. Toi ennustus vois pitää paikkansa jos Maku olis oikeasti hyvä tai edes keskinkertainen nyrkkeilijä.
No eiköhän tasoero riitä tuohon. Just tolleen se menee. Ei Stagala pysty edes uskottavasti sparraamaan Makua saati tasokasta nyrkkeilijä. Ihan sellanen yleinen liike ja etäisyyksien hallinta ja pelisilmä on valovuoden edellä Makulla. Valtonen ymmärtää tosi paljon näistä asioista ja on aika varmasti erittäinkin oikeassa.

No eiköhän tasoero riitä tuohon. Just tolleen se menee. Ei Stagala pysty edes uskottavasti sparraamaan Makua saati tasokasta nyrkkeilijä. Ihan sellanen yleinen liike ja etäisyyksien hallinta ja pelisilmä on valovuoden edellä Makulla. Valtonen ymmärtää tosi paljon näistä asioista ja on aika varmasti erittäinkin oikeassa.
Lupaatko pidättäytyä kirjoittelemasta pakkotoistolle kuukauden ajaksi jos Stagala selviää Makun kanssa täydet erät?

On se tasoero käsittämätön. Makwanin silmä ja liike on kovaa luokkaa. Stagalan ei. Vertaat Stagalaa johonkin SM tasoa lähellä kulkeviin nyrkkeilijöihin. Laita jotain nimiä tähän kenet Stagala edes kunnon sparrissa olisi välillä ajanut nurkkaan ja painostanut? Tai jotain muuta tietoa mihin pohjaat tuon että suhtaudut Stagalaan edes kohtuullisena nyrkkeilijänä. Jos Stagala on tuota tasoa niin hänellä edessä ilmanmuuta ihan oikea nyrkkeilystä ja ens kerralla kohtaa vaikka Pirttikankaan. Kyllä hiljaista on..
Makuhan on täysin paska pystyssä.
Hyvä painija ja sitä kautta hyvä vapaaottelija mutta se ei pystyä jeesaa.

Lupaatko pidättäytyä kirjoittelemasta pakkotoistolle kuukauden ajaksi jos Stagala selviää Makun kanssa täydet erät?
On mulla kuukauden taukoja muutenkin ettei siinä mitään. Mutta nehän voi mennä täydet erät myös jonkun kabinettisopparin pohjalta. Jos ihan tosissaan mennään niin kyllä jonkunlainen keskeytys tulee mun nähdäkseni

On mulla kuukauden taukoja muutenkin ettei siinä mitään. Mutta nehän voi mennä täydet erät myös jonkun kabinettisopparin pohjalta. Jos ihan tosissaan mennään niin kyllä jonkunlainen keskeytys tulee mun nähdäkseni
Kyllä Maku keskeytyksen kaivaa jos sellainen on tarjolla. Vähän vaan luulen että ei ole.

Voin lähteä mukaan haasteeseen. Jos Stagala seisoo täyden ajan niin lupaan olla kuukauden pois pakkotoistolta. Lisäbonuksena lupaan lopettaa kirjoittelun tänne kokonaan jos Stagala pystyy tekeen matsista ottelun.

Tässä olis muuten reilua jos sieltä Stagalan leiristäkin osallistuttas jollain panoksella vetoon

Viimeksi muokattu:
Voin lähteä mukaan haasteeseen. Eli siis jos Stagala seisoo täyden ajan niin lupaan olla kuukauden pois pakkotoistolta. Lisäbonuksena lupaan lopettaa kirjoittelun tänne kokonaan jos Stagala pystyy tekeen matsista ottelun.

Tässä olis muuten reilua jos sieltä Stagalan leiristäkin osallistuttas jollain panoksella vetoon
Pyrin olemaan puolueeton mutta pidän Makua sen verran vaarattomana nyrkkeilyosastolla että jos Maku lyö Stagalan kesken niin olen kuukauden poissa täältä. Ja pitää siis lyödä kesken eli jos tulee keskeytys jonkun olkapäävamman vuoksi niin sitä ei lasketa.

Kyllä Maku keskeytyksen kaivaa jos sellainen on tarjolla. Vähän vaan luulen että ei ole.
No jos noin on niin sitten Stagalasta kuoriutunut täysverinen aito nyrkkeilijä joka voi haastaa ihan oikeita nyrkkeilijöitä ja edetä uralla. Sehän olisi hienoa ja mielenkiinnolla seuraan hänen uraa ottelijana jos näin on. Ei mahdotonta jos panostanut kokoajan täysillä eikä vain jokunen kuukausi matsien alla.

Siis mikä se "koko aika" olisi? Sehän nimenomaan tarkoittaa muutamia kuukausia matsien alla.

Ennen IC4 oli noin 4-5 kuukautta. Siitä IC5:een oli nelisen kuukautta ja siellä hajosi olkapää, eikä siitä voi olla kovin kauaa että hän on voinut aloittaa treenaamisen. Eli nyt tulee taas muutama kuukausi treeniä ennen IC7.

No jos noin on niin sitten Stagalasta kuoriutunut täysverinen aito nyrkkeilijä joka voi haastaa ihan oikeita nyrkkeilijöitä ja edetä uralla. Sehän olisi hienoa ja mielenkiinnolla seuraan hänen uraa ottelijana jos näin on. Ei mahdotonta jos panostanut kokoajan täysillä eikä vain jokunen kuukausi matsien alla.
Ei tämä liity Stagalan taitoihin vaan Makun kykyyn tyrmätä ja luoda painetta iskuvoimalla.

En tiedä minkälainen valmentaja Amin on, mutta riittääkö se, että valmentaja on huippu?
Tämä nyt on kuitenkin ensimmäinen somenyrkkeilijä joka on palkannut oikeasti nyrkkeilyvalmentajan. Tai olihan Akamilla kaksi viikkoa Amin valmentajanaan kuulemma ennen edellistä matsia.
Olen ihmetellyt suunnattomasti miksi nämä somenyrkkeilijät valitsevat nyrkkeilyotteluihinsa kerta toisensa jälkeen potku- ja thainyrkkeilijöitä. EIkö suomesta vain löydy nyrkkeilyvalmentajia jotka osaisivat, tai haluaisivat valmentaa ammattilais(show)nyrkkeilyyn?

Back
Ylös Bottom