❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Ehkä se Housmand vs. Karwan Ahmadi olisi ollut hieman parempi matchup, varsinkin kun Ahmadi on espoolainen.
Mä luulen että Hynninen näkee Housmandin markkina-arvon ja haluaa sille pari oikeaa matsia alle. Noita showmiehiä tarvitaan vaikka se perseily meni pressissä jo myötähäpeän puolelle.

Minä en usko että Roger jaksaa juosta ollenkaan ja jos hän vetäisisi cooperin niin tekisi sen kävellen. Tony Halme kertoi ettei juoksu onnistu kun painoa on yli 130 kiloa ja siksi hän teki kestävyysharjoittelun uiden. Tony painoi otteluissaan 130 - 140 tosin silti jaksoi kehässä varsin hyvin eli ei se juoksukunto kaikkea kerro. Epäilen vahvasti että Rogerin kestävyyskunto on heikompi kuin Halmeella. Joka tapauksessa 2500 on täyttä soopaa.

Hansku vs. Karvan on niin pitkään puhuttu matsi etten usko Maxin haluavan sitä päivän varoajalla järjestävän.
Just tää. Kunhan saadaan molemmille pari hyvää voittoa ja suunsoittoa presseissä, niin tästä saa pääkortille myyvän artikkelin myöhemmin. Tähän iltaan se olisi ollut ihan tuhlausta kun myyty loppuun jo aikoja sitten.

Back
Ylös Bottom