❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Uskotko vakavissasi, että Pullis voittaa Sani Bränforsin vapaaottelussa? Hänhän on noissa painoissa ja treenaamaton ja kaikki näkivät millaista huitomista se oli.
Ei kai Pullis olisi painonvedon jälkeen lähellekkään 74kg vaikka ryyppykuntopaino sitä onkin? Sani on hemmetisti isomman painoluokan ottelija kuin Pullis.

Viimeksi muokattu:

Miksi olet juonut alkoholia otteluun valmistautuessa?

– En voi kiistää enkä vahvistaa, että kädessäni olisi ollut olutta. Muuta en aio sanoa, Nam vastasi virnistäen.

– Jos olette nähneet sellaista videolla, sitten kai sen on täytynyt tapahtua.

Teetkö useinkin tuollaista ennen ottelua?

– En, mutta olen luottavainen. Aion antaa selkäsaunan 26. päivänä.

Suomalainen ruokakin on maistunut havaijilaiselle – kenties liiankin hyvin.

– En ole maistanut vielä mitään, mikä maistuisi pahalta. Täytyy varmaan lopettaa syöminen kohta, koska minun on päästävä painoihin

Ei kai Pullis olisi painonvedon jälkeen lähellekkään 74kg vaikka ryyppykuntopaino sitä onkin? Sani on hemmetisti isomman painoluokan ottelija kuin Pullis.
Mitä? En tiedä Pulliksesta tai hänen painostaan mitään, mutta jos 56,7kg sarjassa otteleva Sani on "hemmetisti" Pullista isompi, niin minkäskokoinen tämä Pullis on? 40 kiloinen?

Miksi olet juonut alkoholia otteluun valmistautuessa?

– En voi kiistää enkä vahvistaa, että kädessäni olisi ollut olutta. Muuta en aio sanoa, Nam vastasi virnistäen.

– Jos olette nähneet sellaista videolla, sitten kai sen on täytynyt tapahtua.

Teetkö useinkin tuollaista ennen ottelua?

– En, mutta olen luottavainen. Aion antaa selkäsaunan 26. päivänä.

Suomalainen ruokakin on maistunut havaijilaiselle – kenties liiankin hyvin.

– En ole maistanut vielä mitään, mikä maistuisi pahalta. Täytyy varmaan lopettaa syöminen kohta, koska minun on päästävä painoihin
Näköjään ties mitä tekee!😅
Screenshot_20251225_115703_Instagram.webp

Back
Ylös Bottom