❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Johan on hiljaista Ice Cagen somessa 🤔
Joo hyvä olis pitää pöhinää päällä. Tai sitten tää on jotain Maxin strategiaa ja se ei alennu kilpahuutoon Immun kanssa. Porukka kun aikansa katselee tinahampaan juttuja niin se on raikas tuulahdus ja valtava erottuva kontrasti kun Maxin hyvin valmisteltu vyörytys somessa alkaa taktisen hiljaiselon jälkeen....porukka saa vähä sillee rauhaa valita että kumpi näistä nyt olikaan sitä oikeasti kivaa ja sitä mitä halutaan todella nähdä....

Mä luulen että Max odottelee että mikä se Theon rangaistus on siitä vedonlyönti jupakasta. Koska jos Theoa ei saada kortille niin pitää varmaan keksiä sit joku muu vetonaula.

Myös Ice Cage 4 ja 5 jälkeen tuli pieni hiljaisempi pätkä. Itseaisassa 6:n varsinainen mainostus alkoi tosi myöhään. Itse tapahtumahan julkaistiin melko pian edellisen jälkeen, mutta markkinointi alkoi tosissaan vasta alle 2 kk ennen pääpäivää.

Mutta varmaan myös Theon tilanne vaikuttaa asiaan. Voisihan olla, että tulisi joku muutaman kuukauden kilpailukielto, joka päättyisi juuri toukokuussa ja mahdollistaisi hänen ottelemisen jos päivämäärä on sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom