❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Mites se näkökulma, että nämä ovat olleet _vain_puheita_ joilla sitä brändiä ei leikkivästä hurjasta kämplaajasta rakennetaan? Kaikenlaista on helppo päästää suustaan etenkin jos ei ole mitään vaatimuksia todistaa puheitaan.

Ainakin immu sanoi että ice cagen palkkiot olikohan 5x suuremmat kuin muilla.
Mut varmaan muuttanut mielipiteensä.
En sit tiedä onko pääkortin matseissa vaiko hyvät liksat kaikissa otteluissa, ymmärsin että kaikissa.
Immun oma palkkio oli varmasti ennen kuulumaton Suomessa mutta nk. oikeiden ottelijoiden liksojen yhtäkkiseen nousuun on vaikea uskoa. Otteluillat on markkinatalouden alaista liiketoimintaa jossa ottelijoille maksetaan tasan sen verran mikä niille on pakko maksaa. Ei Suomessa toistaiseksi ole ketään kv staraa jolle olisi pakko maksaa kymmeniätuhansia koska muuten se lähtee ottelemaan muualle. Jos ottelija X sai aiemmin ottelusta 1k, jolla summalla hän olisi siis valmis nousemana kehään, niin miksi Ice Cage yhtäkkiä maksaisikin 5k?

Se porukka joiden liksat on epäilemättä taivaissa ja kasvaa edelleen on showottelijat. Siinä ryhmässä on luonnollisesti pakkokin maksaa kovia liksoja koska ne ei muuten nouse kehään ollenkaan. Eiköhän Niemelle ja Karimuksella maksettu enemmän kuin kaikille muille otelijoille yhteensä eli samalla kaavalla kuin Immulle.

Todennäköisesti Theo ei ole ollut tietoinen ettei omasta voitostakaan saa lyödä vetoa.
Se lienee ehkä tässä se porsaanreikä minkä verukkeella voi päästä aika pienellä sanktiolla. Varsinkin jos on pelannut vain voittoa. Jos on pelannut R1 KO, niin se voi olla hankalampaa koska voittotapaan Theo pystyy vaikuttamaan itse vielä enemmän vaikkapa hakemalla tyrmäystä ennemmin kuin lopetusta tms.

Jos Theo ja tiimi olisi fiksuja, niin ottaisivat ehkä jopa itse yhteyttä SUEKiin ja kysyisivät miten homman voi kuitata.
Sen verran marginaalisesta jutusta kyse, että siellä ehkä osataan antaa armoa näissä asioissa. Itse kun olen SUEKin kanssa asioinut on sieltä saanut aina inhimillistä ja fiksua palvelua.

Tarkennuksena siis ettei Theo tai kukaan muukaan tapahtumassa otellut, valmentanut tai työskennellyt saisi SUEKin kilpailumanipulaatio-ohjeistuksen mukaan lyödä mitään vetoja koko otteluillasta.

Back
Ylös Bottom