öljyistä pieni kysymys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Etsin kyllä searchilla ja löysin tietoa mutta en sitä tärkeintä eli minkä verran kylmäpuristettua rypsiöljyä tulis ottaa päivassä? ja mihi aikaa? ja kannattaisiko ostaa jotai möllerin kalanmaksaöljyy misä on omega-3:sta ja sitä sit purkin ohjeen mukaan? Kiitos vaan.. ja siis muuten on ruokapuoli kaiketi kunnos.. ja siis painoa mulla on mahtavat 68kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos lusikalla öljyä alat vetämään, ajattele sitä "lisäravinteena". Eli tarkista kuinka paljon erilaisia rasvoja saat ruuan mukana päivittäin ja lisää öljyä sen mukaisesti, kuin luulet sitä tarvitsevasi.

en ole syönyt mitään öljyjä, paitsi möllerin kalanmaksaöljyy misä on omega-3:sta puristeina. Ja sitäkin vain sen takia kun en syö kalaa. :urjo:

minä otan yleensä suositellut päiväannokset KAHDESTA rasvahappotuotteesta. aamulla kalaöljyt ja illalla jotakin toista, mitä milloinkin löytyy. ei kai tuossa ole liikaa? en ainakaan ole huomannut mitään vaikka näin olen tehnyt jo kuukauden päivät.

Zone-sarja -42%
Eikös se oo että 0,5-1g/painokilo, eli tuskin sitä tarttee kauheesti lisää kitata, jos normaalia esim. kouluruokaa syö.
Mutta itse otan aamulla Möllerin kalanmaksa tablettaja 2 kpl = 1,8g (suositus), ja iltapalalla heitän vaikka salaatin joukkoon rypsiöljyä pari ruokalusikallista.

Back
Ylös Bottom