Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
:curs:
Tällähetkellä pyöriviä:
*Se mainos juuri missä se vinkuheinä inisee että "enmä voi tommosta kermapommia syödä""mä oon nii-in lihava" KERPELE !!! Onko hyvä malli kakaroille ? Tomonen alipainoinen vinkuheinäkö lihava ? Kakaroille mallia pienestä pitäen :curs:

*"ja hänestä tuli uusi maailmanennätysukkeli !" ...tana kun repäsee hermoon aina !

:thumbs:
Ennemmin olleita:
*VR:n mainos kun ne päärautatieaseman patsaat lähti resiinalla kattoon montako tornia jossain on. Varsinkin se loppukaneetti: "Kato tuolla meni susi", "se oli rusakko" :lol2:

*Makkaramainos, jossa metsuri kävelee puunrungon vieressä "pärr-pärrr-pärrr-phuff" ja lopuksi "in Finland we have this thing called Reilu Meininki":lol2:

*Easy-living -panda

Mikä muuten oli siinä tais-olla-Saarioisen mainoksessa, joka ainakin viimejoulun alla pyöri. Kun mummeli muisteli vanhoja, kuinka oli vienyt nuorena pihalle tontulle ruokaa. Ja että "sen koommin en tonttua nähnyt"... Oliko tonttu saanut ruokamyrkytyksen tms. ja heittänyt lusikan nurkkaan, vai oliko ruoka vaan niin armottoman pahaa ettei ollut tullut enää uudelleen kattomaan josko taas saisi ?! Itselle ainakin jäi vähän :eek: olo, mikä oli mainoksen pointti ?! Em. ajatuksia ainakin herätti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by MissFlightatten
Ei mut mikä se on se uus jugurtti mainos? Voi luoja!! Mä en nyt saa sitä merkkiä päähäni, mut niin surkeeta mainosta ei ole kyllä näkynyt!...

Onko tää se missä sillä "liian lihavalla" on niin v***umainen puheääni, kun olla ja saattaa?

Sika kauhee mainos! pitäs lailla kieltää, kun pikkulikat saa huonoja vaikutteita luullessaan olevansa liian lihavia.

edit: samaa mieltä ollut n'köjään muutkin, en lukenut kaikkia postauksia.

VR:n pulumainos oli aivan ihana, musiikkikin sopi täydellisesti. Samoin tää Siljan lokki mainos on mielestäni tosi onnistunut. Mainos joka tuottaa mielihyvää toimii, tulee hyvä mieli joka heijastuu myös ostopäätökseen. Huono mainos mielestäni jättää alitajuntaan negatiivisen kuvan tuotteesta ja se tavara jää kyllä kauppaan.

Finnairin mainokset on ollu jo kauemmin aivan mainiota. Asustellessani ulkomailla oli mahtava fiilis kun kotiin palatessa näki Finskin talvimainoksia. "Illaksi kotiin..." Tulin joka kerta Suomeen illalla ja mielipiteeni Finnairista on vaan parantunut. En noin periaatteessa ole uskollinen millekään tuotteelle tai palvelulle, mutta Finnairista tykkään pitää kiinni. Tuo suomalaisuutta kivasti mukaan kun se söpö poro juoksee lumisessa maisemassa. :haart: Ne on myös rauhallisia. Nykyään mainoksissa huudetaan ja kaikki tapahtuu kuvakulmia heilutellen ja väläytellen. :down:

Koffi mainosti pari tuotta sitten Ruåttin maalla oluttaan muistaakseni brewed with Perkele -tyyliin. Siinä oli poijjaat saunomassa n. 140 asteen miedossa lämmössä, kun japsipoika tuli ovelle. -Hot! Tuumasi poika, johon äijät lauteilta, ovi kiinni, perkele, täällä vetää. Muistaakseni poijjaasta ei jääny ku tuhkat kynnykselle. Sama poppoo istui myös avannossa ja leikki jacuzzia. Sääli vain, ettei näytetty täällä Suomen puolella.

:kippis1:

Tää Ikean mainos missä se nainen pomppii sängyssä ja lyö päätään hyllyyn, saa kyllä aika valtavan halun viiltää ranteet auki.

Mun mielestä se "hänestä tuli uusi maailmanennätysukkeli"-mainos on aivan loistava.

Uusista mainoksista hauska on myös se, missä nainen viittoo paviaanin kanssa, ja lopussa apina tempoo huiviin ihan väärinkäsityksen vuoksi. Eli Rexona-mainos.

Vanhoista on hyvä se HK blöön mainos, missä äijä hyppää saunan jälkeen laiturilta avantoon, joka onkin ehtinyt jäätyä =)

Yksi pahimmista kautta aikojen on ehkä ne mainokset, missä suomalaisia tuulipukuihmisiä yritetään saada lausumaan oikein sana "digestive"... daitsestif.. aargh.

Mun mielestä se "hänestä tuli uusi maailmanennätysukkeli"-mainos on aivan loistava.

Uusista mainoksista hauska on myös se, missä nainen viittoo paviaanin kanssa, ja lopussa apina tempoo huiviin ihan väärinkäsityksen vuoksi. Eli Rexona-mainos.

Vanhoista on hyvä se HK blöön mainos, missä äijä hyppää saunan jälkeen laiturilta avantoon, joka onkin ehtinyt jäätyä =)

Yksi pahimmista kautta aikojen on ehkä ne mainokset, missä suomalaisia tuulipukuihmisiä yritetään saada lausumaan oikein sana "digestive"... daitsestif.. aargh.

Just! Juuri tuosta Swelltesse(vai mikä lie) mainoksesta on kyse! Voi luoja! Ihan hävettää niiden puolesta, ketkä sitä mainosta on kasaan kyhänny! Ja yks juttu siitä vielä..ne mustikat siinä jugurtin "zoomi-kuvassa"!!...millompa oli kokonaisia tuoreita mustikoita jugurteissa näkynyt!?...:curs:

Ja sit ne mainokset, joissa meikäläisellä tulee jotenkin kaiho-mieli olo...Finnairin "Illaksi kotiin.":haart: ...mä "jostain kumman syystä" pehmenen aina, kun finnairin mainos tulee...
Se uusi poro-hommeli on ihan yli suloinen...:itku: ..vaikka se onki silleen tietokoneversioporo...:D

Originally posted by Annie Stark
Se on mun ehdoton suokka se maailmanennätys ukkeli mainos!!! :D Ylisulonen penikka.

Samaa mieltä, kyllä siinä karumpikin äijä pehmenee kun zoomailee sitä kersan heilumista - mikä kai on tarkoituskin...

Jenkkilassa pyorii Mello Yello mainokset, jotain limonaadia vissiin. Itse tuote ei ole niin kuuluisa mutta mainokset ehka maan parhaat. Neuvoja miten voi pysya coolina vaikka joutuisi "hiukan" noloon tilanteeseen. Voi joutua joskus jopa kayttamaankin, joten kaykaapas kattomassa alla olevasta linkista:

http://www.melloyello.com/games/

Originally posted by Kalmiron

Niin minunkin mielestä. Tosi lesosti sanoo sen "Yleisö mylvii." Siinä ensimmäisessä mainoksessa kohokohta oli se "Ja nyt hän alkaa vähän juhlimaan, juuu".

Originally posted by pumppujake
Se iltasanomien mainos mis ne tutkii jotai aivolohkoja on hermoja raastava :curs: "...toinen puolisko ruusinan kokoinen..."
Joo toi on vitun ärsyttävä :curs: itseasiassa en edes muista mitä siinä mainostetaan..

Maailmanennätyukkeli taas on ihan ykkönen :D

Onkohan se Soneran mainos, missä sanotaan että " nyt kun vaihtaa auton, niin saa pitää entiset rekisterikilvet " se on ihan hauska :D
huonoista mainittakoon: housuja, paitoja...... osta kaksi, saat kolme!:david:

Syvimmältä helvetin mutkittelevista luolastoista on ehdottomasti kaivettu se Sini-mainos. satanastiset nappulat luistelee jossain jäähallissa pelaa jotain vanhemmat vastaan pennut pelii. Ku se yks kuningas mulkku pukkaa jäälle ja YLLÄTYS YLLÄTYS Eipä olekkaan lätkäkeppi kädessä vaan sinin lattiamoppi!!!!
Voi JUMALAUTA että meni hermot totaalisesti.
vitutti ku köyhää jouluna...!!!

:david: :david: :david:

Oli pakko postata kun muisti melkeen yhden hauskimmista mainoksista ikinä.

Äijä seisoo lampun valossa lasit päässä ja kattelee paperia
"Kuulkaas, asia on nyt niin etten minä löydä teiltä maksaa"
"Nokun sillä on ollut niin vähän käyttöä viime aikoina"
:lol2:

Oikeen todella ärsyttävä onse joku luomu mainos...

>Tehtiin luomua (poijjaat o väsännyt jonkun munakkaan)
>trui luomu trui (Laulun lirautus lopuksi)

tuli olo et AMPUKAA MUT

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom