Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Suomalaiset mainokset on 60% ÄRSYTTÄVIÄ ja 30% perseestä :kuola: Mutta joitain ulkomaisia mainoksia lataillut koneelle, niin ehdottomasti parhaat mainokset on Budweiserin "Wazzup" mainokset, eli screamista otettuja :thumbs:

...Se jugurttimainos saatais kyllä kieltää lailla, kun muutenkin ei Suomalaisille teinimuijille mene kaaliin, että mikä on läski ja mikä ei! Kaikenlaiset rasvattomat laihdutusmössöt sais potkasta jupiteriin :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Wilu
Paras mainos mikä on jääny mieleen on K-raudan mainos.
Siinä näytetään järvimaisemaa ja taustalla kuuluu naputtelua ja hetken päästä äijä lyö vissin peukaloonsa tms. äänistä päätellen, sitten kuuluu todella turhautunu suomalainen karjaisu "perrrrrkele" ja "plumps". -> hetki menee: "jaatinen, se oli muuten minun vasara"

Juu, mä oon tästä samaa mieltä. Toi oli tosi helmi mainos. Lisää tätä! :worship:

Ja se mistä joskus tykkäsin siihen asti ku alko ärsyttää oli se Radilolinjan "no haloo"-mainos jossa se lehmä sanoo sen nohaloon silleen ammumalla.

Ja ne Sonera Zedin mainokset oli hyviä. Mummu sanoo (varmaan lapsenlapselle) sitä hoitavalle likalle että "tänä iltana minä lähden kuuhun". En muista miten toi mainos muuten meni.

Nykyään on hyviä ne Fazer paahdon mainokset "sehän kuulosti hyvältä". Paras on se mummu jolta unohtu kuulolaite korvasta...

:thumbs:

KAIKKI pyykinpesuun, hiustenpesuun, vaippoihin (isojen ja pienten tyttöjen), meikkeihin liittyvät mainokset, joita pukataan ulos helvetillisellä täsmällisyydellä ja laskelmallisuudella kuin liukuhihnalta jossain saksan helvetillisistä propagandatoimistoista!!!! :david: :david: :david:

Anteeksi, oli pakko nostaa tämä thread ja purkautua tänne.
Nimittäin tuo Domino-keksi mainos osaa sitten olla ärsyttävä. :curs:
Ja miten helv****** se voi tulla melkein jokaisen ohjelman mainostauolla jota katson??? :wall:

Hyvä mainos jos muistan oikein niin meni jotenkin näin:

Isä miettii ostaisiko pojalleen viulun vai kitaran ja visioi mielessää mitä ne tuovat tullessan?

Kitara visio: Kitaraa poika rämpyttelee innoissaan, mutta vuosien kuluessa poika varttuu ja vanhemmat katsovat TV:tä kun heidän poikansa astuu limusiinista ulos punainen lateksi/nahkapuhu päällään ja on oikea pahoilaisen sanansaattaja musiikillisella saralla.

Viulu visio: Poika saa viulun ja rämpyttää sitä samalla tavalla kuin kitaraa.

En muista mitä tuossa mainostettiin ja tuo minun kerrontakin ontui pahemman kerran, mutta uskon että tuosta tunnistaa jo kyseisen mainoksen ketkä ovat sen nähneet.

Ärsyttävimpiä mainoksia on ehdottomasti kaikkia meikki, shampoo ja tampoonimainokset.

Ehdottomasti ärsyttävin mainos on se missä mainostetaan jotain vähärasvaista jugurttia ja eukko kitisee semmoisella vittumaisella äänellä (taitaa olla Outi Alanen äänessä) "että en mä voi tätä syödä kun se lihottaa, mun pitää ajatella mun linjoja (tai vastaavaa)". Tuon mainoksen kun näkee niin tekisi mieli hypätä katolta alas :evil:

Hauska mainos on se Atrian mainos, missä on Heikki Hela.
"Siellä oli taas kaikennäkösiä törttöjä liikenteessä" :)

Originally posted by Jonny
En muista mitä tuossa mainostettiin ja tuo minun kerrontakin ontui pahemman kerran, mutta uskon että tuosta tunnistaa jo kyseisen mainoksen ketkä ovat sen nähneet.
Muistelisin että se oli melkovarmasti Visa-mainos. On pieni mahdollisuus että se on Mastercard... hmmm, taidan käyttää oljenkorren... kysyn yleisöltä. :Lasse Lehtinen:

Kuka on nähnyt sen pleikkarikakkosen mainoksen, jossa siinä alussa on se "Miesten stringien vapautusrintama". Siinä kuvataan sellaista läskiä äijää, joka tekee kontallaan puutarhatöitä.. PELKÄT STRINGIT JALASSA!

SIIS VOI PERKELE!:curs:

Rintafileen tai Tomin mielipiteen tosin haluaisin kyseisestä mainoksesta kuulla.:rolleyes: :kuola:

Ja kuitenkin suomalainen mainonta saa arvoa suuressakin maailmassa. Cannesin mainoselokuvafestareille osallistui yhteensä 4 577 työtä ja Suomesta töitä oli lähetetty 92. Sarjassa jaettiin tänä vuonna 80 leijonaa. Suomalaistöistä viisi työtä ylsi shortlistalle. Kolme mainoselokuvista oli SEK&Greyn tekemiä (kaksi Nokian mainoselokuvaa ja yksi Unicefin), yksi McCannin/Filmitallin (GB Glace) ja yksi DDB Helsingin (MTV3:n Mullan alla -spotti). Ei niin paljon paskaa ettei jotain hyvääkin.

Se McDonald'sin mainos, jossa se kersa tulee lukemaan jonku hampurilaisen ravintoarvoja. Koko mainoksen idea on suoraan syvimmästä helvetistä. Kuka nyt oikeasti menee mäkkäriin syömään hampurilaisia niiden ravintoarvojen takia. Jos haluan terveellistä ruokaa, meen jonnekin ihan muualle.

Ja siinäkin yritetään saada katsojia heltymään sen lapsen takia. Mua lähinnä ärsyttää, kun se lukee siellä "PRRRoteiinia yksitoista gRRRammaa..."

Aaargh.. :curs:

Tänään tuli tv:stä yksi tämän hetken ärsyttävimmistä mainoksista.
Siinä palettitanssija opastaa jotain tyyppiä oopperaan.
"Anteeksi, missä on ooppera?"
"Voihan himskatti, käteni ovat täynnä ja en pysty opastamaan sinua. Onneksi olen palettitanssija ja voin neuvoa sinulle tien jaloillani, koska minulla on uusia alldays-siteitä joiden ansiosta pimppani ei hierry. Mene ensin suoraan sitten vasemmalle.."

:itku:

Joo-o... koitapahan saada joltain naiselta jotain ohjeita SINÄ aikana kuukaudesta!! Eihän tossa oo mitään uskottavuutta!!

Originally posted by Dynamite
Aaargh.. :curs:

Tänään tuli tv:stä yksi tämän hetken ärsyttävimmistä mainoksista.
Siinä palettitanssija opastaa jotain tyyppiä oopperaan.
"Anteeksi, missä on ooppera?"
"Voihan himskatti, käteni ovat täynnä ja en pysty opastamaan sinua. Onneksi olen palettitanssija ja voin neuvoa sinulle tien jaloillani, koska minulla on uusia alldays-siteitä joiden ansiosta pimppani ei hierry. Mene ensin suoraan sitten vasemmalle.."

:itku:

joo-o. jos se teitä miehiä ärsyttää. niin mua lähinnä se naurattaa :lol2: ja nolottaa :nolo:
yleensäkin kaikki kuukautissuoja-mainokset

Originally posted by Fat Rat
Aliaksen mainos joka pyörii koko ajan nelosella.

mmm...jenniferi on aivan huh huh!:thumbs:

Aivan :D Se onkin tänää Alias ilta... :kuola:
Nyt alkaa nelosella toinenkin sarja, missä on Jennifer. Vähän nuorempana tosin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom