Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by leoko
Valion kaakaojuomamainos :down:
Originally posted by grumby
Kyseessä on E-On (sähkö?) firman mainos. Huvitti se kämpän teknologisuus mutta kävi sitten sääliksi äijjää siinä vaiheessa kun hän nauroi sille nukkeohjelmalle. :(
Enpä haluaisi asua tuommoisessa kämpässä..
Originally posted by Stalker
Entäs se tekken 4:n mainos jossa alussa ollaan toimistossa ja äijä puristaa sihteerin takamusta jonka jälkeen sihteeri lyö miestä päähän, ja tämän jälkeen kuuluu "Secretary wins!". Ite ainakin nauroin kippurassa.
Originally posted by Dynamite
RIESEN:
Poika: Saisinko osan jallulehdestäsi?
Isä: Mikähän osa saisi olla?
Poika: no annappa lepsosivut.
Isä: Seuraavaksi haluat varmaan ottaa suihin?
Poika: Haluan.
Isä: Ethän sinä siitä ennen pitänyt?
Poika: No siitähän on nyt aikaa.
Ai se "emmä voi! sehän lihottaa!"? Se on ainaki aika peeloOriginally posted by MissFlightatten
Ei mut mikä se on se uus jugurtti mainos? Voi luoja!! Mä en nyt saa sitä merkkiä päähäni, mut niin surkeeta mainosta ei ole kyllä näkynyt!...
Se on mun muistaakseni jöötipaperimainos. Onhan se sinäänsä ihan hyvin keksitty. Onks muuten päiväkodissa niillä oikeesti tollaset nimikkopotat joilla ne istuu ringissä?Originally posted by newbie
Joo, tän hetkisistä mainoksista ainakin räjähtää pää siitä ihme vaippamainoksesta, missä ne kakarat huutelee jotain "pyyhkimään" :urjo: ...Ja viime jouluna tullut Soneran mainos sai mut heittämään television seinää päin! ...Melkeen :itku: Suomalaiset mainokset on aika moni perseestä kummiskin :thumbs:
Originally posted by Deat
...Onks muuten päiväkodissa niillä oikeesti tollaset nimikkopotat joilla ne istuu ringissä?
Taas kerran tollanen englanninkielinen mainos dupattu suomeks ja eihän siitä muuta voi tulla ku paskaa. Eli poikkeuksia lukuun ottamatta noi englanninkieliset mainokset jotka sit kännetään suomeks nii on paskoja, kun on "hieman" ärsyttävä katsoa puhetta kun huulet menevät ihan eritahtiin. Golden cap mainos rok, siis se mis se äijä on siinä purollaOriginally posted by MissFlightatten
Ei mut mikä se on se uus jugurtti mainos? Voi luoja!! Mä en nyt saa sitä merkkiä päähäni, mut niin surkeeta mainosta ei ole kyllä näkynyt!...