Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Hehe. Onkohan tuolla Mobilatilla muuta kuin placebo-teho? Itse en ainakaan ole siitä saanut mitään apua kolotuksiin.

Ice Power on ainoa geeli, josta olen saanut apua. Muutaman kerran on meinaa pelastanut yöunet.

Olen harkinnut koittaa jotain hevos-voidetta jos se vaikka tehoaisi vielä paremmin. Onko ehdotuksia? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuolema mainoksille

On ikävää olla synkkis tässä asiassa, mutta kaikki mainokset ovat helvetin huonoja ja tylsiä. Joskus näkee sentään ihmeitä ja jostain voisi jopa pitääkin ainakin aluksi.

Hesen mainokset ainakin loppukesästä olivat niin järkyttävää tavaraa, että alta pois. Jumalattoman teennäisen/ns. hauskan/trendikkään omaiset pallinaamat hymyilemässä hampurilainen kädessä! :():

:mad:

Se on tosi ärsyttävä missä se läski rillipäinen ja lippis takaperin- jannu ajelee sillä ruohonleikkurilla ja törmää puuhun.
Ja ärsyttävä on myös se kun semmoset naapurin pojat heittää aidan yli omenalla tuota samaista tyyppiä päähän ja sitten se tyyppi huutaa,että:P**kele.
Eikös ne mainostanu sitä sen läskin tyypin lippistä,joku Räädl merkkinen tai joku.

Kautta aikain ärsyttävin mainos on ehdottomasti kaikki Silomat -yskänlääkemainokset! Nyt syksyllä kun on "sesonki" niin niitä on taas alkanut tulemaan ja V**TU kun ne ärsyttää :mad:
Voittavat jopa buranamainokset...

Originally posted by haavevahva
Ja NailonBiitin versio siitä maitomainoksesta on TOSI huono.
Vanhassa vara parempi, eikö? :D Mie ainaskii muistan sen alkuperäisen. Mut kuka sen lauloi?

Nailonbiitti sopisi varmaan paremmin johonkin nenäsuhke-mainokseen. hönö hönö...

Toisaalta, ehkä se ei olisikaan niin hyvä idis. Ihmiset pian luulisivat, ettei sillä ole mitään tehoa. ;)

Hyvistä mainoksista Lapin Kullan uusi mainos jossa amerikan poijjaat tulevat baariin ja tilaavat three large lapin kultas. Naurattaa ihan sikana.:lol1:

Muistaako joku sen jäätelömainoksen, jossa Boogie Mustonen esiintyi ? Se oli aika huono...

:urjo:
Just tää Montoya laittaa hanaa: Saata.. koko mainostoimiston väki saunan taa!
Kaikki mahdolliset TV-Shop mainokset: Osta nyt tällänen lätkyttävä Venäläinen perseensuristin, rektaalisi paisuu uskomattomiin mittoihin aivan muutamassa päivässä!!

:)
K-raudan mainos missä se äijä vippaa sen lekan järveen :p
X-box mainos (se synnytys juttu)
Ja tietenkin tämä Easy living, rock stara pätkä!

Nostetaanpas tämä pinnalle, koska mainokset ovat ehtineet uusiutua sopivasti...

Kyllä voisi yleisesti sanoa, että surkealla tasolla on tällä hetkellä nuo Suomen kaupallisten kanavien mainokset. En mitenkään erityisesti kyttäile mainoksia, mutta pistää perkele vihaksi!!! :curs:

Kaikista paskin mitä oon pitkään aikaan nähnyt on tämä:

"Nestle sweltesse, rasvaa -5%. Siis hyi yök, mä en ainakaan syö tollasta kermapommia!!!!!!111!!!! Musta tulee kauhee läski!!

Ja tietenkin päälle dubattuna ehkä huonommin kuin koskaan. Samaan sarjaa menee muutkin dubatut tekopirteät mainokset, v***u kanava vaihtuu välittömästi!

Sitten ÄRSYTTÄÄ yleisesti kaikki ruokamainokset, joissa kokkaajalla ja kaikilla kavereilla on niin sikahauskaa, hyvä meininki JES! :kuola: JES! JES! Teenpä tässä vähän ruokaa ja kaikki naiset rakastuu muhun, oon niin loisto kokki kun tungen joka paikkaan cremejä sun muita sorsseleita!!! Syön väliin pari Rieseniä(dupattuna) kun ne on nii sikahyviä.

Pari hauskaakin pätkää näin. Ehdoton ykkönen oli Kurko-lonkero mainos, jossa äijät reissaa ympäriinsä, vetää kurkoa naamaan ja ämyrit pauhaa auton katolla. Olvi-mainokset on myös suht hauskoja!

Voi viddu, se fairy mainos missä kiiltää tökerösti editoitu Hartwall areena taustalla ja jengi venttaa sisään pääsyä lautaset kädessä.

"päästäkää sisään, olen tullut isokyröstä asti"

:urjo:

katsoessani telkkaria huomasin että jokaista ruokatuotetta mainostettaessa mainittiin rasva% kunhan se on alle 10.

*äijä juoksee alasti keskelle jotain sinfoniakonserttia, tönäisee kapellimestarin pois ja alkaa huitoa käsillään*
*mennään ajassa taaksepäin ja katsotaan miksi tämä tapahtui*
"uusi creme-culinesse-flora-ultra-light-kevyt! katso, vain 7% rasvaa!"
"7% rasvoil hyvää safkaa! ! 11 eihän se oo mahdollisat!11 voisin vaik lyödä vetoo..."

hauskinta on se että vain harvoin muistan mainostettavan tuotteen.

Maailman surkein mainos kautta-aikojen on kaikki faking Burana-mainokset...tilylilyli..tilylin...aaaaaaah pää hajoo ilman et ajattelee koko mainosta.
katsot mainoksen - päätäsi rupeaa särkemään - menet ostamaan buranaa. voiko mainos paremmin toimia?

"päästäkää sisään, olen tullut isokyröstä asti"
eikö se ollutkaan järvenpää?

Ehkä yks huonoimmista on kuitenkin se Serenan mainos jossa se muija ja äijä juttelee siin jotain paskaa suhteellisen karmaisevalla kirjakielellä...se pistää aina sapen kiehumaan...ketä sinne Serenaan on päästetty markkinointia hoitamaan:rolleyes:

Ei niinkään ärsyttävä mainos, mutta lähinnä outo. Alaston, hyväkroppainen ja kaunis tummaverikkö nousee merestä ja tietenkin mainostetaan...

Tadaa!

jotain margariinia, ja minä olin aika :confused:

Helvetin ärsyttäviä on ihan kaikki kalja- ja lonkeromainokset (eritoten "Gurko" :kuola: )

Ei tule mieleen yhtään mainosta joka olisi naurattanut saatikka johtanut ostoreaktioon..

kaikista vittumaisin musa on ainakin siinä missä on laihialainen saunalenkki, vitun manimanimani !!!!:curs: :curs: harakiri ollu monesti lähellä ku on toi mainos tullu :evil:

Munsta hirvittävimpii on kaikki sekalaiset prisma/marketti/paskahuussi mainokset jossa joku suatanan siihen revitty vihoviimeinen idiootti selittää jotain tyyliin

"Nyt meillä prismassa mahtavat edut!"

"Niin, me olemme keskittäneet kaikki ostoksemme tänne"

Tossa vaiheessa olen yleensä syömässä multaa takapihalla hyppien kuin mursu pelkästä ärsytyksestä.

Hyvä mainos joka tällä hetkellä menee on se missä poika ajaa mersun autotalliin naarmuttaen koko mitalta. Se sen faijan ilme kun se poika lataa sen saludon siihen eteen on aivan korvaamaton. :D

Edit: Sven hyvä kun muistutit! Gurko mainokset hallitsee aika harvinaisen paljon. HABAHABA SUS!

Ärsyttävin on se muromainos jossa ne kakarat lähettää niitä suklaamuropalloja jotain kourua pitkin talon pihalta ylimpään kerrokseen. En mikään huippu fysiikassa ole mutta tietaakseni tuo on aika mahdotonta.
Paras on kun se äijä menee kokeileen naisten alusvaatteita ja pala hälytys alkaa soimaan. Ukko juoksee pelkät rintsikat ja naisten pikkuhousut jalassa ihmisvilinässä ja kaiken kruunaa se teksti "kaipaatko jännitystä elämääsi?" :lol2:
Jotain sipsejä siinä mainostetaan, en kyllä muista mitä :rolleyes:

Yksinäisen oloinen ukkeli herää aamulla kahvin tuoksuun,hiipparoi suihkuun jossa hana vääntyy yllättäen kylmälle.
Lopulta mies hörppii keittiössä kahvetta ja seuraa tv:stä nukketeatteria,jonka päälle äijältä pääsee hervoton nauru.

En muista mitä mainostaa,mutta se äijä kerää sympatiat...

Serena-mainoksen kusipää pitäis laittaa venäjälle häkkimatsiin...:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom