Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua on viime aikoina vituttanu ihan helvetisti se Berocca-mainos, missä ne tyypit tanssii niiden juoksumattojen päällä. [/IMG]
Totaalinen mindfuck, sillä kyseessä ei ole suomalainen mainos!
Itse näen punaista aina McDonald'sin "Kuinka paljon tässäkin naudanlihapihvissä on nautaa tms." -mainoksen nähdessäni. No vittu sata! -.-'
Itse näen punaista aina McDonald'sin "Kuinka paljon tässäkin naudanlihapihvissä on nautaa tms." -mainoksen nähdessäni. No vittu sata! -.-'
Vielä pahempi on se toinen missä ärsyttävän näköinen jätkä sanoo ihan helvetin ärsyttävällä äänellä "DOUBLE quarterpounder with CHEESE!"
Vielä pahempi on se toinen missä ärsyttävän näköinen jätkä sanoo ihan helvetin ärsyttävällä äänellä "DOUBLE quarterpounder with CHEESE!"
Mainosalalla on ainoastaan idiootteja töissä, nyt olisi jollekkin mielikuvituksen omaalle hyvä lovi lähteä luomaan uraa.