Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua on viime aikoina vituttanu ihan helvetisti se Berocca-mainos, missä ne tyypit tanssii niiden juoksumattojen päällä. Syitä on useitakin:

1. Koko idea on kopsattu suoraan YouTube-hitiksi noussesta musavideosta: "OK Go - Here It Goes Again"
2. Se taustabiisi jää soimaan päähän ikuisiksi ajoiksi (alkoi nytkin soimaan pelkästä ajatuksesta! :wall:)
3. Tuntuu ainakin siltä, että mainos on pyörinyt telkkarissa vähintään 1,5v
4. Yks tanssivista äijistä on täydellinen kopio Heikki Vihisestä:

id24750-kuva1.jpg

beroocca-treadmill-ad.png

Totaalinen mindfuck, sillä kyseessä ei ole suomalainen mainos!

Tämä sonera-mainos on alkanut ärsyttää mua suunnattomasti musiikkinsa takia. Laulaja kuulostaa joltain eunukkikääpiöltä. Tekis mieli ampua mainoksen tekijät

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua on viime aikoina vituttanu ihan helvetisti se Berocca-mainos, missä ne tyypit tanssii niiden juoksumattojen päällä. [/IMG]

Totaalinen mindfuck, sillä kyseessä ei ole suomalainen mainos!

Ei stna! Mua ahistaa toi sama mainos iha vitusti. Just toi kalju jäbä o jotenki iha vitun härö.

Vittu voi helvetti. :curs:No onneks en oo enää vähän aikaan nähny. Porukka laulaa ja heiluu ihan orgasmin kourissa jonkun vitun pitsan takia.:curs: Varmaan runkkaavat samaan aikaan kun syövät sitä.:curs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aina tekisi mieli puristaa kännykkä paskaksi kun näkee sen valio maito plus mainoksen, ei siinä mainoksessa mitään muuta kun se ärsyttävä muija katsoo kameraan ja sanoo jotakin tyyliin "juo sinäkin valio maito plus".

Itse näen punaista aina McDonald'sin "Kuinka paljon tässäkin naudanlihapihvissä on nautaa tms." -mainoksen nähdessäni. No vittu sata! -.-'

Vielä pahempi on se toinen missä ärsyttävän näköinen jätkä sanoo ihan helvetin ärsyttävällä äänellä "DOUBLE quarterpounder with CHEESE!"

Vielä pahempi on se toinen missä ärsyttävän näköinen jätkä sanoo ihan helvetin ärsyttävällä äänellä "DOUBLE quarterpounder with CHEESE!"

Tämä kans vituttaa itseäni eniten :curs:

Tämä on ainoa mainos, jonka aikana on pakko laittaa kaukosäätimestä ääni pois siksi aikaa tai vaihtaa kanavaa.

"Kulta rahaksi" mainos..biisi jää soimaan päähän ja muutenkin on niin hiton "luotettava" mainos, kun dubattu suomenkielinen puhe sen lipevän liikemiehen päälle..en kyl tollasee puljuun laittas minkään sortin metallia..

Tää Kariniemen broilerimainos, missä sillä naisella on kämppä täynnä kaikkea kana-tavaraa ja sit se himoitsee kanan syömisestä on tajuttoman karmiva. Jotenki se kanojen fanittaminen ja sit niiden syöminen ja se jääkaapillinen kanaa on jotenki puistattavaa.

Oon kans välil funtsinu, et jos ois tajuttomasti rahaa, miten vois tehä erilaisia vastamainoksia tv-mainoksille. Mäkkärimainoksille ravintopropagandaa, tv-kanavapaketeille mielikuvamainontaa yksinäisistä koti-illoista, kotipizza mainoksille kuvia pienistä ja vähätäytteisistä pizzoista sitten kaikista puoluemainoksista puhumattakaan. Yleisesti kaikista joulu- ja kesäalesta kuvia kulutushysterian tuomista kaatopaikoista jossain kehitysmaissa, jonne vanhat tietokoneenraadot kipataan.

Mainosalalla on ainoastaan idiootteja töissä, nyt olisi jollekkin mielikuvituksen omaalle hyvä lovi lähteä luomaan uraa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom