Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei TV-mainos, mutta meidän Cittarissa tulee koko ajan loopilla ties monennettako päivää jo joku saatanan jääkiekkoarpamainos. "...ei muuta kuin ranteet lukkoon ja raaputtamaan. Leftillä tai raitilla, rystyllä tai kämmenellä, tässä on nyt se kuuluisa kahdensadantuhannen euron paikka..." Ja vielä niin saatanan ärsyttävällä viskin polttamalla rähinä-äänellä, että ei vittu. Pitäisi olla mielummin: "Ei muuta kuin ranteet auki ja raaputtamaan..." En tiedä mikä tossa ottaa niin paljon päähän, mutta se on vain niin uskomattoman ärsyttävän raivostuttava, että mulla oikeasti syke nousee ja alkaa ohimoilla jyskyttään. Pakko tunkea niitä jääkiekkotermejä johonkin arpamainokseenkin. Toi on jotenkin niin älyttömän korni ja huonolla tavalla todella naurettava. En mene Cittariin ainakaan viikkoon enää. Ja jos sen jälkeen tulee vielä sama mainos, en mene taas viikkoon...
Mä ajattelin myös tota henkilökuntaa ja sitä miten niillä pää kestää. Itse jouduin jo tänään luistamaan lupauksestani olla menemättä Cittariin, kun oltiin emännän kanssa liikenteessä ja se halusi sieltä jotain. No kuinka ollakaan, kun päästiin kauppaan sisälle, se menee heti info-tiskiltä hakemaan loton ja tulee takaisin arvatkaa minkä kanssa? No just sen helvetin lätkä-arvan kanssa. Kysyin siltä, että:Tämä kyseinen mainos alkoi tympimään jo toisella kuuntelukerralla, onneksi en käy normaalisti CM:ssa. Sääliksi käy henkilökuntaa, joka joutuu tämän kuulemaan joitain kymmeniä kertoja päivässä.
Ei voi vittu olla totta. Nyt toi tulee jo telkkarista.Ei TV-mainos, mutta meidän Cittarissa tulee koko ajan loopilla ties monennettako päivää jo joku saatanan jääkiekkoarpamainos. "...ei muuta kuin ranteet lukkoon ja raaputtamaan. Leftillä tai raitilla, rystyllä tai kämmenellä, tässä on nyt se kuuluisa kahdensadantuhannen euron paikka..." Ja vielä niin saatanan ärsyttävällä viskin polttamalla rähinä-äänellä, että ei vittu. Pitäisi olla mielummin: "Ei muuta kuin ranteet auki ja raaputtamaan..." En tiedä mikä tossa ottaa niin paljon päähän, mutta se on vain niin uskomattoman ärsyttävän raivostuttava, että mulla oikeasti syke nousee ja alkaa ohimoilla jyskyttään. Pakko tunkea niitä jääkiekkotermejä johonkin arpamainokseenkin. Toi on jotenkin niin älyttömän korni ja huonolla tavalla todella naurettava. En mene Cittariin ainakaan viikkoon enää. Ja jos sen jälkeen tulee vielä sama mainos, en mene taas viikkoon...
Mä ajattelin myös tota henkilökuntaa ja sitä miten niillä pää kestää. Itse jouduin jo tänään luistamaan lupauksestani olla menemättä Cittariin, kun oltiin emännän kanssa liikenteessä ja se halusi sieltä jotain. No kuinka ollakaan, kun päästiin kauppaan sisälle, se menee heti info-tiskiltä hakemaan loton ja tulee takaisin arvatkaa minkä kanssa? No just sen helvetin lätkä-arvan kanssa.
Tämä kyseinen mainos alkoi tympimään jo toisella kuuntelukerralla, onneksi en käy normaalisti CM:ssa. Sääliksi käy henkilökuntaa, joka joutuu tämän kuulemaan joitain kymmeniä kertoja päivässä.