Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Colgaten mainos on kyllä ylivoimaisesti paskin. Ne dubbaukset, tekonaurut ym. Argh. Myöskin kaikki jugurttimainokset ärsyttää, oli sitten mikä tahansa. Yleensäkään en tykkää mistään paapovista ja lässyttävistä tyyleistä noissa, yök.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla katkeaa nykyään verisuoni päästä joka kerta kun Doven mainos lävähtää ruutuun. Siis se miesääni joka laulaa jotain mukahauskaa jonkun klassisen kappaleen päälle. Muutenkin nuo Dove-mainokset on idiootteja, ilmiselvästi tehty Brittimarkkinoille, on ne niin omalaatuisen tyhmiä.

Mulla katkeaa nykyään verisuoni päästä joka kerta kun Doven mainos lävähtää ruutuun. Siis se miesääni joka laulaa jotain mukahauskaa jonkun klassisen kappaleen päälle. Muutenkin nuo Dove-mainokset on idiootteja, ilmiselvästi tehty Brittimarkkinoille, on ne niin omalaatuisen tyhmiä.

Just tuli subilta toi mainos. Ihan uskomattoman PASKA.

Joo vittumainen mainos mutta Sami Hintsanen on kova *köh*homo*körhm* jätkä :rolleyes:

Joo vittumainen mainos mutta Sami Hintsanen on kova *köh*homo*körhm* jätkä :rolleyes:

Ai se on se Hintsanen joka siinä hoilaa. Mietinkin, että miten on noin laulutaidoton tyyppi päässyt telkkariin. Vaikka eipä siinä vissiin ole tarkoituskaan kuullostaa miltään.

Joo toi Doven mainos ihan uskomatonta paskaa, eniten mua ärsyttää toi mainos aamusin...telkkarissa äänet muuten ok, mut sitten ku toi mainos tulee, nii tuntuu että korvat halkee, ku se alkaa huutaa.

Alpra soija mainos, kun ruma muija puhuu ärsyttävällä äänellä jotain alpra soija sisältää jotain en muista mitä ja sit et aloita päiväsi kasvivoimalla ja sit maistuu hyvältä

Vittu ku vituttaa.

Saatanan keventäjät, erityisesti jäänyt mieleen ruma ämmä joka sanoo "nyt heitetään hyvästit makkaroille" tai jotakin tohon tyyliin.....

K-marketin(vai onko se S-marketin)mainos missä se omahyväinen kauppias lukee asiakkaiden ajatuksia niiden astuessa kauppaan. Voi vittu sitä ärsyttävää hymyä siinä lopussa."Kauppias hoitaa homman"saatana, suksikoot suolle virnuilemaan:curs:

Entäs se ''Jos laihdun 5 kiloa puolessa vuodessa, on luvassa SHOPPAILUREISSU!'' -,-

Tuota olen hieman itsekkin ihmetellyt. Miten se nyt voi puolen vuoden jälkeen pistää elämän noin risaisekisi ,joku roti sentään:jahas:

Nyt vituttaa tää Toyotan uus automainos (Yaris?), jossa se sama biisi renkutetaan uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan.. aina sen mukaan mitä kaikkee lisämausteita autoon kuuluu. Vitun ärsyttävää.

K-marketin(vai onko se S-marketin)mainos missä se omahyväinen kauppias lukee asiakkaiden ajatuksia niiden astuessa kauppaan. Voi vittu sitä ärsyttävää hymyä siinä lopussa."Kauppias hoitaa homman"saatana, suksikoot suolle virnuilemaan:curs:

"Tänään vois tehdä oikein MIESTEN ruokaa" tarjouksessa jauhelihaa ja appelsiinituoremehua. Oikein MIES vitun isolla ämmällä

Mua ärsyttää kaikki siivous/tiskaustuotteiden mainokset jossa aina nainen tiskaa hymyillen kun se tiskaus olisi hänen elämänsä tehtävä. Kasvoin näiden mainosten parissa ja oli kova järkytys, kun tyttöystävä pistkin mut tiskaamaan ja siivoamaan. Nyt en tiedä enää mihin uskoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom