Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras on se PS2 mainos, jossa nainen synnyttää ja penska tulee maailmaan kuin tykin piipusta, lentää ikkunalasin läpi jatkaen kaaressa pilviä halkoen ja päätyy lopulta harmaantuneena papparaisena omaan hautaansa. Lopussa oli joku hieno slogani, mutta enhän mä sellasia muista.

Originally posted by gmarx
Paras on se PS2 mainos, jossa nainen synnyttää ja penska tulee maailmaan kuin tykin piipusta, lentää ikkunalasin läpi jatkaen kaaressa pilviä halkoen ja päätyy lopulta harmaantuneena papparaisena omaan hautaansa. Lopussa oli joku hieno slogani, mutta enhän mä sellasia muista.
Entäs se tekken 4:n mainos jossa alussa ollaan toimistossa ja äijä puristaa sihteerin takamusta jonka jälkeen sihteeri lyö miestä päähän, ja tämän jälkeen kuuluu "Secretary wins!". Ite ainakin nauroin kippurassa.

Originally posted by gmarx

LOL eikös tämä ole Bilin Xbox mainos :D Eli tuote ei ollut tarpeeksi hyvin esillä.

Mä taidan olla sairas ku oon aina tykänny TV-Shopin kaltaisista mainoksista! Ne on jotenkin niin täynnä paskaa. :D Ja mainoskatkomainokset menee mulla ihan ohi aina... (onneks) Mainoskatkot menee jotenkin hypnoottisesti ohi. :)

Ehdottomasati kaikki MTV3:n mainokset vetävät V-käyrän punaiselle. Tosin nykyään tuleekin katsottua aika vähän TV:tä, kolmoselta noin yksi ohjelma viikossa.

Siitä Panda -mainoksesta: korjatkaa, jos olen väärässä, mutta se Einarihan on aluksi samassa kerroksessa, kuin vaimonsa, rullaa portaita alas tjsp, pukukopin läpi ja lopulta päätyy takaisin akkansa helmaan. Missäs vaiheessa se rullaa ne portaat takaisin ylös?

Juu ja ehdottomasti tympeimpiä kautta aikojen ovat Burana-mainokset. Niitä on katseltu jo varmaan 10v, ei oikein enää kiinnostais prkl! Jos joku muu mainos on paskempi, ei sitä tarvitse katsella sentään kuin se pari kuukautta.

Itsehän lyön nykyään suosiolla mainoskatkon aikana äänen pois ja kuuntelen musiikkia tai luen lehteä. Nykyäänhän mainoskatko kestää sen 10 min, siinä ehtii kuunnella jo parikin kappaletta.

J lopuksi: Jumalauta että repesin Tomi77:n Cheerios -imitointiin, sopii kuin nyrkki perseeseen!
:kippis1:

Vituttaako ketään ne saatanan sarjan tai leffan esittelyt, jotka tulee aina viimeisenä mainoskatkossa? Helvetti, näyttäävät melkein koko puoltuntisen sarjan siinä esittelyssä. Ja aina se sama!

Originally posted by SkinOfEvil
Ehdottomasati kaikki MTV3:n mainokset vetävät V-käyrän punaiselle. Tosin nykyään tuleekin katsottua aika vähän TV:tä, kolmoselta noin yksi ohjelma viikossa.

Siitä Panda -mainoksesta: korjatkaa, jos olen väärässä, mutta se Einarihan on aluksi samassa kerroksessa, kuin vaimonsa, rullaa portaita alas tjsp, pukukopin läpi ja lopulta päätyy takaisin akkansa helmaan. Missäs vaiheessa se rullaa ne portaat takaisin ylös?

Joo mäkin oon miettiny tota, paitsi että se ämmä ei takuulla oo einarin vaimo... tai jos on niin... ei varmaan oo... :)

Ärsyttäviä:
- Se missä Montoya laittaa HANAAAAAA!!! AAAAGRHH!!
- Onkohan se joku Polar-juuston mainos missä joku ihme haltia on jossain metsässä ja alkaa tällanen laulu: "Minääää vaan ennn taivvvvu kosssssskaaaaaaaaaaan" AAAAAARGH!!! :urjo:
- Kaikki nää dubatut muro ja karkki mainokset
- Koskisen älä katso SubTv:tä mainokset.

Hyviä
- Ehdottomasti se costa rica -kahvin mainos, jossa poliisit pysäyttää sen piiskatukkasen timo-tapion. "Ajoitte kuudesti päin punaisia, 2 km bussikaistaa jnejne. Lupaatteko ettette koskaan enää tee tätä toiste?" tjsp. "Vannon kautta kiven ja kannon. Jos sanani syön, mörökölli minut vieköön" :lol1: MAHTAVAA!!
- Jaffa mainokset
- Toytoa mainos, jossa se ukko kävelee siellä lasin toisella puolella ja auto menee toisella.

ärsyttävistä mainoksista tulee heti mieleen joku ale mainos missä jotku ämmät nousee bussiin ja alkaa hoilaamaan ale ale ale aale aa!!! hyi kuolema!

sitten joku uusi mainos missä lauletaan....lal lal lal lal lal aa I love JUUUUUU......tuli ainakin radio suomi popilta joka viides minuutti. :mad:

Ärsyttävimmät mainokset ovat TV-shopin kusetuksissa. Onneksi ne ei sentään tule kesken ohjelmien.

Costa Rica mainokset on ihan hyviä... Costa Rica kahvi ei kyllä ole yhtä hyvää. :)

Originally posted by juuussi
Heti huomaa noista parjauksista että mitkä mainokset on olleet onnistuneita ja jääneet mahdollisen ostosegmentin mieleen. :)

niinpä! mainonta koulutuksen saaneena muistelen et mainoksia on kahta eri plaatua. sellasia jotka ärsyttää tai on hauskoja,nytki on mainokset menny perille ku porukka muistaa ne noin hyvin :cool:

TV-shopin mainokset ottaa päähän aika rankasti. Se ihmeen karvanpoistoaine-mainos kaikkein eniten. Voi helvetti, lesostelevat että "tätä voi jopa syödä". Sitten tietysti se läskit-naiset-jammaa-salissa-kuinka-sä-jaksat-osta-vihannes-mainos on aika uskomattoman perseestä.

Hyvistä mainoksista tulee mieleen se Tekken-mainos. Hassua kun siitä secretaryn energiapalkista lähtee osa pois kun sitä puristetaan. :lol1:

Ootteko nähny sen Peugeot 206 mainoksen jossa intialainen jannu ajelee ihan pommilla autolla päin seiniä ja istuttaa norsun sen päälle ja hitsailee sitä et se näyttäis Peugeot 206:lta ja sit se cruisaa kavereineen sillä tyytyväisenä ja poppi soi, ihan sika hauska :)

Kaikki mainitut on kyllä todella ärsyttäviä... oikein alkaa ärsyttää, kun ajattelee niitä :)
Mutta lisäksi aika karmeita on ainakin Mobilat-mainokset. "ai Mobilat? se on tuttu tuote, käytän sitä aina kun niskaa särkee ja päätä kolottaa..." *lausutaan niin maan teennäisellä äänellä, että on jo suoritus sinänsä*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom