Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entäs se tekken 4:n mainos jossa alussa ollaan toimistossa ja äijä puristaa sihteerin takamusta jonka jälkeen sihteeri lyö miestä päähän, ja tämän jälkeen kuuluu "Secretary wins!". Ite ainakin nauroin kippurassa.Originally posted by gmarx
Paras on se PS2 mainos, jossa nainen synnyttää ja penska tulee maailmaan kuin tykin piipusta, lentää ikkunalasin läpi jatkaen kaaressa pilviä halkoen ja päätyy lopulta harmaantuneena papparaisena omaan hautaansa. Lopussa oli joku hieno slogani, mutta enhän mä sellasia muista.
Originally posted by gmarx
Paras on se PS2 mainos, jossa nainen synnyttää ja penska tulee maailmaan kuin tykin piipusta, lentää ikkunalasin läpi jatkaen kaaressa pilviä halkoen ja päätyy lopulta harmaantuneena papparaisena omaan hautaansa. Lopussa oli joku hieno slogani, mutta enhän mä sellasia muista.
Originally posted by SkinOfEvil
Ehdottomasati kaikki MTV3:n mainokset vetävät V-käyrän punaiselle. Tosin nykyään tuleekin katsottua aika vähän TV:tä, kolmoselta noin yksi ohjelma viikossa.
Siitä Panda -mainoksesta: korjatkaa, jos olen väärässä, mutta se Einarihan on aluksi samassa kerroksessa, kuin vaimonsa, rullaa portaita alas tjsp, pukukopin läpi ja lopulta päätyy takaisin akkansa helmaan. Missäs vaiheessa se rullaa ne portaat takaisin ylös?
Originally posted by juuussi
Heti huomaa noista parjauksista että mitkä mainokset on olleet onnistuneita ja jääneet mahdollisen ostosegmentin mieleen.