Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tuosta saa kovat myötähäpeät:curs:"Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat":curs:
"..kunhan kaikki on terveellistä ja tietysti kevyttä!" kanava vaihtuu samantien:curs:"mulla ei oo keittiössä mitään ennakkoluuloja" arrrrghh!!!
Joo toi on kyllä ihan vitun ärsyttävä. Samoin se saatanan "tää tää tää tää tää"."mulla ei oo keittiössä mitään ennakkoluuloja" arrrrghh!!!
Minä ilmottaudun.Kuinka moni muuten harrastaa ärsyttävien mainosten esittämien tuotteiden boikotointia? Itse ainakin yritän olla ostamatta sellaista tavaraa, jonka mainokset saa vitutuskäyrän nousemaan ihan kunnolla.
Ootteko koskaan nähneet, miten alle 1-vuotias ihminen reagoi tohon "Tää tää"-mainokseen? Siinä on sellaiset sanat, että ne pystyy "laulamaan" mukana ja aina innostuu kun se tulee. Että ehkä se aikuisia ärsyttää, mutta joillekin on kiva
Mä inhoon kaikkia dubattuja. Vanish ja Cillit Bang tulee nyt ekana inhokeista mieleen.
Sitten onko se Arielin? "Lika on hyvästä!" No öö joo, ehkä sille pesuainefirmalle :D
Jostain syystä nyt pitää televisiossa kaikki nolot vaivat jostain syystä normalisoida. Kauniit ihmiset kärsivät televisiossa päivästä toiseen kutinasta ja hajusta emättimessä, peräpukamista, ties mistä ja nyt uusimpana ei uskalleta lähteä kotoa minnekään kun on niin helvetin kova ripuli ja Imodiumit on jääneet ostamatta.
Oon itekki joskus yrittäny ottaa peräpukamat puheeksi jossain fiinissä ravintolassa, mutta ei se ole oikein minun juttu.
Itsekin muistan hämärästi tuon videon ja olen usein katsonut se juutuupista uudelleen. Parhaita mainoksia mitä koskaan tehty. Myöskin Ratiolinjan nakumainokset olivat kuulemma minuun iskeneet junnarina.Keltaisen pörssin mainokset olivat oikeasti hyviä ja hauskoja..kaikki varmasti muistaa esim. sen räppijäbän joka väänsi omaa musavideoo tms.. jou määän..chicago!" .Tätä mainosta suorastaan odotti joka mainoskatkolla :P: