Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Tää, Tää ja Tää Tää Täää Täää Tää", (PlusTV) aivan helvetin ärsyttävä. Niinkuin myös ylempänä mainittu päällään soittaja, joka taitaa olla Orionin mainos. Tuossa nyt mitä tulee ekana mieleen..

"mulla ei oo keittiössä mitään ennakkoluuloja" arrrrghh!!!

Jostain syystä nyt pitää televisiossa kaikki nolot vaivat jostain syystä normalisoida. Kauniit ihmiset kärsivät televisiossa päivästä toiseen kutinasta ja hajusta emättimessä, peräpukamista, ties mistä ja nyt uusimpana ei uskalleta lähteä kotoa minnekään kun on niin helvetin kova ripuli ja Imodiumit on jääneet ostamatta.

Oon itekki joskus yrittäny ottaa peräpukamat puheeksi jossain fiinissä ravintolassa, mutta ei se ole oikein minun juttu.

Se missä suomalainen perusjunkkari Heikki Kinnunen mainostaa Budget Nutrition (ääntää niin kuin kirjoitetaan) luontaistuotteita. Samaan sarjaan tulee mieleen vanhat digestive ja bridgestone mainokset ja oliko vielä joku massachusetts? Eikö me suomalaiset osata vieläkään vääntää sitä englantia :curs:

Jotenkin tuntuu ettei tvstä tule mitään ei-ärsyttäviä mainoksia? Ei pysty sanomaan mitään pahinta, mutta tuo "tää tää tää jne" mainos on kyllä niin karmeaa kuraa että huh huh. Ja ylipäänsä dubatut mainokset.

"mulla ei oo keittiössä mitään ennakkoluuloja" arrrrghh!!!
Joo toi on kyllä ihan vitun ärsyttävä. Samoin se saatanan "tää tää tää tää tää".

Lisäksi kaikki mainokset, joissa on lapsia. Ja kaikki jugurttimainokset. "Niin hyvää, mutta niin kevyttä" "Mulla aktivia auttaa - ai AKTIIVIA??" Vittu!:curs: Mulla on ihan oikeasti näitten takia kaikki Danonen tuotteet elinikäisessä boikotissa, ja räyhään aina tyttöystävällekin silloin harvoin kun se menee niitä ostamaan (:david:)

(tohon lapsisääntöön poikkeuksena on se "seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni", koska se on niin älytön, että se on hauska)

Se alkuperäinen Grandiosa-mainoksen biisi (pitsaperjantai-rap) oli hyvä, mutta uudemmissa versioissa biisikin on muuttunut koko ajan paskemmaksi. Kohta ei voi noitakaan enää syödä.

Kuinka moni muuten harrastaa ärsyttävien mainosten esittämien tuotteiden boikotointia? Itse ainakin yritän olla ostamatta sellaista tavaraa, jonka mainokset saa vitutuskäyrän nousemaan ihan kunnolla.

Ootteko koskaan nähneet, miten alle 1-vuotias ihminen reagoi tohon "Tää tää"-mainokseen? Siinä on sellaiset sanat, että ne pystyy "laulamaan" mukana ja aina innostuu kun se tulee. Että ehkä se aikuisia ärsyttää, mutta joillekin on kiva :)

Mä inhoon kaikkia dubattuja. Vanish ja Cillit Bang tulee nyt ekana inhokeista mieleen.

Sitten onko se Arielin? "Lika on hyvästä!" No öö joo, ehkä sille pesuainefirmalle :D

Kuinka moni muuten harrastaa ärsyttävien mainosten esittämien tuotteiden boikotointia? Itse ainakin yritän olla ostamatta sellaista tavaraa, jonka mainokset saa vitutuskäyrän nousemaan ihan kunnolla.
Minä ilmottaudun.

Ootteko koskaan nähneet, miten alle 1-vuotias ihminen reagoi tohon "Tää tää"-mainokseen? Siinä on sellaiset sanat, että ne pystyy "laulamaan" mukana ja aina innostuu kun se tulee. Että ehkä se aikuisia ärsyttää, mutta joillekin on kiva :)

Mä inhoon kaikkia dubattuja. Vanish ja Cillit Bang tulee nyt ekana inhokeista mieleen.

Sitten onko se Arielin? "Lika on hyvästä!" No öö joo, ehkä sille pesuainefirmalle :D

no aika heikkoa tulosta odotettavissa jos mainos iskee vain 1-vuotiaisiin :lol2:

ei ole montaa sellaista suomalaista mainosta joka EI saisi vitutusta pintaan..kaikki jotenkin niin teennäisiä ja tylsiä.

Keltaisen pörssin mainokset olivat oikeasti hyviä ja hauskoja..kaikki varmasti muistaa esim. sen räppijäbän joka väänsi omaa musavideoo tms.. jou määän..chicago!" .Tätä mainosta suorastaan odotti joka mainoskatkolla :P
tai sit sen olisikohan ollut jonkun iltapäivälehden mainos jossa pariskunta toteutti jotain seksifantasiaa miehen päivystäen lepakkomiehenä kaapin päällä..sit se rymähti kaapin sisään ja lehteen lävähti suuret otsikot jonkun kansanedustajan loukkaantumisesta tms :lol2:

Jostain syystä nyt pitää televisiossa kaikki nolot vaivat jostain syystä normalisoida. Kauniit ihmiset kärsivät televisiossa päivästä toiseen kutinasta ja hajusta emättimessä, peräpukamista, ties mistä ja nyt uusimpana ei uskalleta lähteä kotoa minnekään kun on niin helvetin kova ripuli ja Imodiumit on jääneet ostamatta.

Oon itekki joskus yrittäny ottaa peräpukamat puheeksi jossain fiinissä ravintolassa, mutta ei se ole oikein minun juttu.

Ei nää miuu nyt varsinaisesti ärsytä, mutta myötähäpeä on suuri mainoksen näyttelijöille.

Keltaisen pörssin mainokset olivat oikeasti hyviä ja hauskoja..kaikki varmasti muistaa esim. sen räppijäbän joka väänsi omaa musavideoo tms.. jou määän..chicago!" .Tätä mainosta suorastaan odotti joka mainoskatkolla :P:
Itsekin muistan hämärästi tuon videon ja olen usein katsonut se juutuupista uudelleen. Parhaita mainoksia mitä koskaan tehty. Myöskin Ratiolinjan nakumainokset olivat kuulemma minuun iskeneet junnarina.

Grandiosan rokkimainos. Okei koko pizzaperjantai-kampanjointi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom