Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Tv-lupamaksumainokset on niin ovelia: "moi, mä oon Jasper Pääkkönen, ja mun mielestä tv-lupamaksu on jees". Voi elämän kevät.

Ja sitten vielä se shampoo-mainos (vai meikki, en nyt muista?), jossa on Penelope Cruz. Kulli lurpahtaa kun se muija alkaa latinoaksentilla vääntämään enkkua. Alkaa Halosen YK-huippukokouksissa sössöttämä siansaksa kuulostaa hyvälle sen vierellä.

:D Niin totta. Moni varmasti miettii ja valaistuu, että "No, jos Jasperillakin kerran lupa on, niin...!!" YLE:n nykypäivän tarjonnalla ja toteutuksella olen todella tyytyväinen itseeni, etten ole lupaa sortunut maksamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää nyt ei oo mitään mainoksia mutta SubTV:llä näitä mainoskatkoilla näytetään niin avaudutaan tänne:

Markku from Finland euroviisujutut. Joo, huumoria noitten kai pitäisi olla mutta ei rallikuskienglanti ja tekoviikset yksinään vielä riitä huumoriksi. Ihan järkyttävää paskaa.

Markku from Finland euroviisujutut. Joo, huumoria noitten kai pitäisi olla mutta ei rallikuskienglanti ja tekoviikset yksinään vielä riitä huumoriksi. Ihan järkyttävää paskaa.

Heh tunnistin vanhan koulukaverin noiden viiksien takana. Se kyllä yleensä viljeni huonoa huumoria urakalla joten siten tuohon ehkä suhtautuu vähän erilailla :D

Itse voisin avautua parista mainoksesta joissa logiikka on pahasti päässyt sumentumaan. Bussissa lukee selkänojassa tyyliin "katselisitko selkänojan sijasta mieluummin jotain muuta?" ja sitten mainostetaan jotain fakin radio Aaltoa, vittu ei sitä radiota katsella! :eek:

Tai sitten se Nicorette mainos jossa kehoitetaan lopettamaan. "Lopeta tupakointi ja anna palaa!" Voi helvetti eikös sitä palamista juuri yritetä lopettaakkin! :lol2:

Heh tunnistin vanhan koulukaverin noiden viiksien takana. Se kyllä yleensä viljeni huonoa huumoria urakalla joten siten tuohon ehkä suhtautuu vähän erilailla :D

Sama vika, samassa koulussahan ollaan oltu :) Se, että tietää kaverin ei tässä riitä paikkaamaan huonon huumorin tasoa...

yleensä ottaen kaikki mainokset..:curs:
yks mille oon kyllä hymyilly:D on se missä se yx lihava äijä tokasee siin lopussa : Niin, pitikö..

en muista mikä mainos se on, mut siit on tullu kuolematon lausahdus...niin, pitikö? :D

Se mainos missä se nainen pulputtaa nopeesti koko ajan. Sen äijä menee siinä ulos tekeen jotain (en muista mitä) ja pulputus vaan jatkuu. Ärsyttävin mainos mies muistiin.

Radio Novan upea casting -tyyppinen mainos. Voi herranjestas sentään. Suomen paskin kanava kertoo nyt koko kansalle soittavansa vain tuoreimpia uutuuksia ja jotain vitun parhaita klassikoita.

Kolmas nainen -tästä asti aikaa
Neon2 - polku
??? - It's raining men
Jore Marjaranta - haaveet kaatuu
Anssi Kela - Nummela+Milla

Voi vitun vittu. En kuuntele ikinä. En ikinä. :0:

Kyllä NRJ hakkaa Novan huonoudessa. Se on meikäläisen uuden duunipaikan yhteistyökumppani, jolloin sitä pitäis kuulemma soittaa. Mulla soi Radio Rock. Kuka meinaan jaksaa kuunnella 6 tuntia Justin Timberlakea ja Nelly Furtadoa ym. teinihumppa-artisteja :jahas:

"It's raining men" on just kova biisi. Tosin ei kovin tuore uutuus :D

Syö miestä kun mainokset on aina kovemmalla kuin muu lähetys. Kun on saanut volyymin sopivaksi, niin sitten mainokset tulee ihan saatanan kovalla. Pisti todella ärsyttämään kun maanantaina katsoin veikkausliiigaa urheilukanavalta, ja sitten erätauolla alkoi maniokset, Veikkaus tietysti ensimmäisenä, niin kuului että NONIIN PELIÄÄ PELIÄÄ OOKEI !!! Kuului varmasti sinne alakerran houraavalle mummollekin asti.
Pitsaperjantai on kanssa aina helevetin kovalla.
Bergele sentään, voisin maksaa 100€ ylimääräistä sellaisesta telkusta, joka automaattisesti mainosten alkaessa laittaisi mykistyksen päälle + aloittaisi kanavarallin.

Äitienpäiväkermavaahto. "Im not an idol!"-renkutusta kuunnellessa tekisi mieli irrottaa laulavan nulikan pää moottorisahalla ja nirkottaa se lähimpään seinään.

Classic-jäätelömainokset jossa ihmiset kuvailevat jäätelöjä: "ihan niinku mummon pulla!" Pahinta on kun se yks äijä syö suu auki ja puhuu samalla ja arvioi sitä jätskiä kuin olisi jokin arvostettukin kriitikko! En tiiä miksi, mutta se vaan ottaa niin älyttömästi päähän joka kerta ku näkee.

Saarioisen manokset venyttävät hermoja uusille ulottuvuuksille. Lihanuijalla ottaa tommosii.

Hieman ampuu aiheesta ohi (radiomainos), mutta kyseisellä mainostajalla on myös paskoja TV-mainoksia:

"Soitetaan ne pappapopit jossain muualla kanavalla ja kuunnellaan Suomen parhaalla kanavalla sitä parasta musiikkia" (tjsp)

Tunnistaako joku jo? No ei se mitään, ette menetä mitään.

Äitienpäiväkermavaahto. "Im not an idol!"-renkutusta kuunnellessa tekisi mieli irrottaa laulavan nulikan pää moottorisahalla ja nirkottaa se lähimpään seinään.
Totta! Sitä ininää ei jaksa kuunnella kukaan! Eihän se osaa ees laulaa! Ja toinen ärsyttävä mainos on se Danio vai Danone tai mikälie, missä se mies vääntelee naamaansa ku joku kumiukko! Ei siis vittu, kyllä siinä vaiheessa veri kiehuu, kun sen näkee! Samaan joukkoon menee se toinen, jossa se nulikka itkee: "äiti, saanks mä?" Noi mainokset on pahimmasta päästä! :curs:
Ja sitten tietenkin Saarioinen. :down:

Hieman ampuu aiheesta ohi (radiomainos), mutta kyseisellä mainostajalla on myös paskoja TV-mainoksia:

"Soitetaan ne pappapopit jossain muualla kanavalla ja kuunnellaan Suomen parhaalla kanavalla sitä parasta musiikkia" (tjsp)

Tunnistaako joku jo? No ei se mitään, ette menetä mitään.
AAARGHHH inhoon tota niiiiiiin paljon ettei mitään rajaa, tulee ainaski nrj:llä:curs: Sit vielä ku sanoo sen nii ärsyttävästi.

:offtopic: tai ei, mutta mä en osta juuri ikinä mitään tuotetta jos mainos on paska.

Nyt pannassa mm. edellä mainittu Valio Classic. Kaameeta kuraa koko mainos, ymmärrän ehkä mitä sillä on haettu, mutta miten v*tussa sinne on saatu niiiiiin ärsyttävät ihmiset? Tosta tulee oikeasti paha olo.

Danone Danio vai mikä-v*ttu-se-ny-on jää hyllyyn myös.

Toinen mikä v*ttaa on mainosten ylisyöttäminen -okei, Wilhelmin "Sehän on nii kasvissyöjä" oli hauska viime kesänä, enää ei naurata.

Mun mielestä suurin osa mainoksista on ihan täyttä kuraa. Miten jotain mainostoimistoja pidetään jossain luksusasemassa, jos tommosta paskaa suolletaan pihalle? Eniten hävettää niiden puolesta, jotka joutuu maksaa isoja summia paskoista mainoksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom