Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan on joku muukin asian huomannut, mutta tämä oliko se nyt fonectan numerohaku mainos, jossa kaksi pikku pimua jutustelee. Toinen valittaa narisevalla äänellä, että housut ovat löysät perseestä, vaikka ilmiselvästi ovat niin kireät että hyvä jos veri kiertää. Toinen pikku tyttö valittaa ettei muista jonkun jannun nimeä: "hei mikä sen nimi on niinqu 4real?!" Rasittava mainos.:curs:

Agreed!

Tuo on ehkä tämän hetken ärsyttävin mainos, suorastaan raivostuttava :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkkärin mainokset missä on ne kolme:david: voi saatana, "mä maksoin femmalla ja sain neljä takas" ja se saatanan pilipali musiikki siä taustalla!:wall:

Mäkkärin mainokset missä on ne kolme:david: voi saatana, "mä maksoin femmalla ja sain neljä takas" ja se saatanan pilipali musiikki siä taustalla!:wall:

joo pelkästään sen jampan naamataulu on alkanu ärsyttämään mainoskampanjan edetessä...

Niinpä, jotain todella hämärää tuossa mainoksessa on, toisaalta siinä sanotaan että mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee, ja sitten siinä on pelkkiä miehiä:D

No miehethän ne yleensä puskurissa roikkuu! Ja tää on ihan paras mainos muutenkin. :D

Ärsyttävintä on vaikea sanoa -yleensä kun kaikki mainokset ovat aivan järkyttävää kakkaa.

Saarisoisten mainos, missä ne kaks urpoa (mimmi ja sälli) lausuu jotain vitun runoa. Niiden naamat on maalattuun puuseinään tehdyissä rei'issä...tappavan ärsyttävä.

Saarisoisten mainos, missä ne kaks urpoa (mimmi ja sälli) lausuu jotain vitun runoa. Niiden naamat on maalattuun puuseinään tehdyissä rei'issä...tappavan ärsyttävä.

Tää on kyllä yksi pahimmista.

"Tullaan teille kokkaan ku mutsi meille rokkaaan..":D

"Tässä sulle kääntöö vääntöö pitsaperjantaiiii!":D

"Matti hei älä oo tommonen"
"yhy yhy"
"siis sä saat äänestää ihan ketä vaa...ihan ketä vaa sä haluut"

Welhon laajakaistamainokset ja ne vitun naamanvääntelijät. Kerran oon saanu katottua sellasen mainoksen alusta loppuun ja meinas kaukosäädin lentää päin ruutua. Miten voi olla noin paska ja raivostuttava mainos?

Argh, voi saatana niitä vajakkeja jotka sitä ruutua tuijottaa ja hiireä pitää klikata jatkuvast klikklikklikklikklikklikkliketiklikklikklikklikklikklik :curs: klikklikklikklikklik. :wall:

User Name

Pizzaperjantai, ei perkule. Kyllä on elämä ja ruokavalio viturallaan jos viikon kohokohta on se kun saa einespakastepitsaa perjantaina.

Se vammanen saarioisten saatanan mainos missä ne vitun säälittävät äijä ja akka laulaa mutsilleen jotai ''sä oot tosi hyvä kokkaa, saat joka ruoan rokkaa..''
J naamat vaan näkyy lavasteista.!!!!!

AAAAARGGGGGHHHHHH!

Tv-lupamaksumainokset on niin ovelia: "moi, mä oon Jasper Pääkkönen, ja mun mielestä tv-lupamaksu on jees". Voi elämän kevät.

Ja sitten vielä se shampoo-mainos (vai meikki, en nyt muista?), jossa on Penelope Cruz. Kulli lurpahtaa kun se muija alkaa latinoaksentilla vääntämään enkkua. Alkaa Halosen YK-huippukokouksissa sössöttämä siansaksa kuulostaa hyvälle sen vierellä.

Oon usein miettinyt kuka tekee Danonen mainokset. Ne on niin uskomattoman huonoja, etten ihan periaatteestakaan osta enää Danonea!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom