Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vituttavat suunnattomasti nämä Koffin mukahauskat "Käyt sä usein täällä?"-mainokset. Siis kuka haluaa himassa kaljaa juodessaan kokea kapakkatunnelmaa; liian kovaa soitettua musiikkia, huutamista ja röökinkäryä?! Juuri ne tulevat noista mainoksista ensimmäisinä mieleen. Silloin kun minä nautin kotona oluesta (siis oikeasta oluesta, en Koffista) pidetään turvat kiinni! ;)
Ainoa oikea kliimaksi noissa pätkissä olisi se kun kotiinpalaava vaimo pistäisi mylvivän äijänsä kavereineen leipäveitsellä lihoiksi! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttavat suunnattomasti nämä Koffin mukahauskat "Käyt sä usein täällä?"-mainokset. Siis kuka haluaa himassa kaljaa juodessaan kokea kapakkatunnelmaa; liian kovaa soitettua musiikkia, huutamista ja röökinkäryä?! Juuri ne tulevat noista mainoksista ensimmäisinä mieleen. Silloin kun minä nautin kotona oluesta (siis oikeasta oluesta, en Koffista) pidetään turvat kiinni! ;)
Ainoa oikea kliimaksi noissa pätkissä olisi se kun kotiinpalaava vaimo pistäisi mylvivän äijänsä kavereineen leipäveitsellä lihoiksi! :curs:

Noihan on just hyviä! :D

EDIT: mainoksina, ilman syvällisempää ajattelua millaista olisi tuollainen "kapakkailta" kotona.

Vaalimainokset, varsinkin nää yksittäisten ehdokkaiden kolmen euron budjetilla tehdyt. Onneksi loppuu kohta. Sitä ennen voi laittaa telkun kiinni.

vaikka ei oo mikään mainos niin neloselta ennen ja jälkeen mainoskatkon ne jutut missä ihmiset leijuu ilmassa ja liikkuu vammasesti...

vaikka ei oo mikään mainos niin neloselta ennen ja jälkeen mainoskatkon ne jutut missä ihmiset leijuu ilmassa ja liikkuu vammasesti...

Joo ei ole mainoksen tarkoitus vielä mennyt perille tai sitten tämä on olevinaan jokin hauska systeemi...?

Kurko lonkeron se "huba huba vidukeit" - mainos on suunnattoman ärsyttävä. Just semmosta että yritetään vedota juntteihin nuoriin "suhteellisen kusisella" tavalla. En osta ikinä Kurko-lonkeroa.

Minusta se on ihan koominen kun ne kaks jätkää istuu laiturilla ja sieltä vedestä nousee sukeltaja jolla on iso kurkopullo selässä..

- suhteellisen kurkoa. Sanoo toinen totisella äänellä
- nääin on näppylät vastaa toinen

:)

Se sinin mainos on todella typerä jossa se dorka syöksyy kentälle se sinin siivous moppi kädessä :david:

Radiosta kuuluvat OPTeamin "kuka osaa, tekee mitä haluaa" -mainokset. Kaikki niin saatanan teennäisiä ja honottavia. Paitsi se metalliversio.

Welhon laajakaistamainokset ja ne vitun naamanvääntelijät. Kerran oon saanu katottua sellasen mainoksen alusta loppuun ja meinas kaukosäädin lentää päin ruutua. Miten voi olla noin paska ja raivostuttava mainos?

Pizzaperjantai... se ärsyttää ihan suunnattomasti. Niin ja activia mainos... "söin vähän huonosti ja nyt turvottaa":curs: Ja jostain syystä ärsyttävin kohta manoksessa on se kun se nainen kaaputtaa innoissaan loput activiat. Jai eipä se uus activia mainos sen parempi ole.. "tää on mun ehdoton feivöritti:thumbs: " Joo varmasti on.

Sunsilkin mainokset kans ärsyttää. "möyhi vaan mutta lättänässä on ku pannkukakku". Niin ja se uus jossa nainen meinaa laittaa ponnarille, mutta ei laitakkaan. Samalla mies herää ja meinaa karata vaatteet kainalossa, mutta huomaakin Hemaisevat hiukset ja palaa takas sänkyyn. How to make a one night stand stay:hyper:

Bioska mikälie bio-hajoavat pussukat. Ei vittu, että vituttaa se "taikuri" tekemässä sitä temppua.. Se on niin paskasti esitetty ja tehty, ettei se voi edes läppä olla. Hyvän kuvan saa taikureista, kun tuollainen vellihousu on telkussa "kadottamassa" biohajovia pusseja. :curs:

Mainoksen toinen osa, nimittäin Hauska -koirankakkapussit taas hymyilyttää aina. :D

Se saatanan turvaväli liikenneturva lässytys. Vittu miten raivostuttavaa, melkein yhtä ärsyttävää kuin ihmiset jotka eivät jätä riittävää turvaväliä.
Pari kertaa kuitannut tälläiselle urpolle lukkojarrutuksella. Vittu menis ohi tai jättäis riittävän välin, tarvi saatana puskurissa roikkua. Menikin vähän off topiciksi,sorry. Niin mainittakoon vielä se että mulle nopeusrajoitus on alin ajettava nopus, yleensä ajan +10-30km/h yli, ettei tarvitse ainakaan sen puolesta mun puskurissa roikkua.

Ton mainoksen lisäksi ärsyttää että niissä mainoksissa on aina miehiä, yhtä paljon ne naiset törttöilee liikenteessä.
Hyvä Luoja sentään, jos niissä olisi naisia niin sehän olisi täyttä naiskuskistereotypian pönkitystä ja mainoksen laatija joutais palleistaan hirteen.

Tuon pannukakkutukkamainoksen olinkin unohtanut aiemmasta vuodatuksesta, lisäksi pitää mainita se "miks sun täytyy nähdä kaikki toi vaiva" -pätkä, kun tuostakin muistaakseni jäi kitisemättä.

Varmaan on joku muukin asian huomannut, mutta tämä oliko se nyt fonectan numerohaku mainos, jossa kaksi pikku pimua jutustelee. Toinen valittaa narisevalla äänellä, että housut ovat löysät perseestä, vaikka ilmiselvästi ovat niin kireät että hyvä jos veri kiertää. Toinen pikku tyttö valittaa ettei muista jonkun jannun nimeä: "hei mikä sen nimi on niinqu 4real?!" Rasittava mainos.:curs:

Tuon pannukakkutukkamainoksen olinkin unohtanut aiemmasta vuodatuksesta, lisäksi pitää mainita se "miks sun täytyy nähdä kaikki toi vaiva" -pätkä, kun tuostakin muistaakseni jäi kitisemättä.

Sen unohdinkin. Ja mikä ihmeen vaiva? Löhötä lämpimässä kylvyssä... jeps..raskasta.

Ton mainoksen lisäksi ärsyttää että niissä mainoksissa on aina miehiä, yhtä paljon ne naiset törttöilee liikenteessä.

Niinpä, jotain todella hämärää tuossa mainoksessa on, toisaalta siinä sanotaan että mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee, ja sitten siinä on pelkkiä miehiä:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom