Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Jotain inhokkeja:
- "Myyrmannissa on yli 200 liikettäääääääh!!!!1111!!!"
- "Hevonvitun Toffifee!"
- "Dressmann... ooooh... Dressmann... aaaaahhh... Onnea, Pietarrrrrrrrsaarrrrrrrrri... uuuuuh... Dressmann..."
- "Ohoiiii, Beaver!" (Ajatus mehukkasta majavapihvistä laittaa veden kielelle.)
- "Hiton hyvää, Cheerioooo, jumalauta-Cheerioooo. Vehnämuro-Cheerio, jumalauta-Cheeriooooo..."
Originally posted by Bodyguard
Anteeksi, oli pakko nostaa tämä thread ja purkautua tänne.
Nimittäin tuo Domino-keksi mainos osaa sitten olla ärsyttävä. :curs:
Ja miten helv****** se voi tulla melkein jokaisen ohjelman mainostauolla jota katson??? :wall:
Ja rahaa tehdä kunnon mainoksia. VR:llä myös hienoja mainoksiaOriginally posted by Samppo
Siinä sen näkee! Finskillä on tyyliä! :D
Originally posted by MissFlightattendant
Yksi mukava mainos on jäänyt minunkin mieleeni..(Olenkohan sanonut sen jo kerran...?) No kuitenkin... Se Finnairin "Illaksi kotiin" 80-vuotis mainos... Kun siinä on se poron vasa, ja sitten se lopussa löytää sen laumansa ja emonsa.. :itku: Tulee vedet ihan silmiin, kun näkee sen...Se on suloinen mainos...:haart:
edit: Ja sen mainoksen musiikki on tunnelmaltaan todella kaunis..
hash pipe sanoi:...Eli tämä pepsi mainos, missä on Pink, Britney ja sitten se yks jonka nimeä en nyt muista. Voi juma että se on paska. Ja sitten siitä vielä se pidempi versio joka pyörii leffoissa. Kyllä on kallis ja huono mainos
Mit vit... Siis hetero(?) mies sanoo tuota mainosta paskaksi? Mietihän nyt kaikenmaailman Sotka-mainoksia ja kaikkia niitä dubattuja aamumurotamponimainoksia. Jos joku ei pidä mainoksesta, sen ymmärrän, mutta että "wörst commercial ever made"?hash pipe sanoi:Nostetaas vanhaa threadia vähän ylös, kun töllössä pyörii wörst commercial ever made. Eli tämä pepsi mainos, missä on Pink, Britney ja sitten se yks jonka nimeä en nyt muista. Voi juma että se on paska. Ja sitten siitä vielä se pidempi versio joka pyörii leffoissa. Kyllä on kallis ja huono mainos
^ 57 000 + :lol2:ringside sanoi:Mun mielestä se gladiattorimainos on ihan huippu. Mut se johtuu ehkä siitä, että mä oon pannu Beyoncee. Vaihto-opiskelijana 1997. Perseeseen. Se oli fuksina siinä samassa yliopistossa.
AAAAAAARRRRGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Mä en oikeesti pysty enään kattomaan noita sotkan suoltamia ärsykkeitä. Niissä on "sitä jotain" mikä pistää veren kiehumaan. Eiköhän ne oo itte sitä vielä tajunnu.. :curs:Tomi sanoi:Mietihän nyt kaikenmaailman Sotka-mainoksia