Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
No ehdottomasti se Saarioisten mainos, missä se pikku plikka on siä vajassa leikkimässä nukeilla ku ei saanu hevosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Jotain inhokkeja:

- "Myyrmannissa on yli 200 liikettäääääääh!!!!1111!!!"
- "Hevonvitun Toffifee!"
- "Dressmann... ooooh... Dressmann... aaaaahhh... Onnea, Pietarrrrrrrrsaarrrrrrrrri... uuuuuh... Dressmann..."
- "Ohoiiii, Beaver!" (Ajatus mehukkasta majavapihvistä laittaa veden kielelle.)
- "Hiton hyvää, Cheerioooo, jumalauta-Cheerioooo. Vehnämuro-Cheerio, jumalauta-Cheeriooooo..."

Aivan oikein kaikki :) :) :)

Originally posted by Bodyguard
Anteeksi, oli pakko nostaa tämä thread ja purkautua tänne.
Nimittäin tuo Domino-keksi mainos osaa sitten olla ärsyttävä. :curs:
Ja miten helv****** se voi tulla melkein jokaisen ohjelman mainostauolla jota katson??? :wall:

Voi luoja! :curs: Just tuo Domino mainos! Miten jollakin mainosten suunnittelijalla voi olla niin törkeen huono maku ja mielikuvitus?!? Ei käsitä!...Ei sitten millän....:wall:

Hauskoina mainoksina on jäänyt mieleen Puolustusvoimien "hanki parempaa tekemistä" -mainokset. Kuten se, jossa mies seisoo variksenpelättimenä tai se, jossa mies soittaa puhelimeen jonotusmusiikkia tai se, jossa malli seisoo mallinukkena kaupan ikkunassa... :lol2:

Se on ärsyttävä mainos, jossa kundi luulee tamponia karkiksi... Aaaarghh :david:

Yksi mukava mainos on jäänyt minunkin mieleeni..(Olenkohan sanonut sen jo kerran...?) No kuitenkin... Se Finnairin "Illaksi kotiin" 80-vuotis mainos... Kun siinä on se poron vasa, ja sitten se lopussa löytää sen laumansa ja emonsa.. :itku: Tulee vedet ihan silmiin, kun näkee sen...Se on suloinen mainos...:haart:

edit: Ja sen mainoksen musiikki on tunnelmaltaan todella kaunis..

Siinä sen näkee! Finskillä on tyyliä! :D

Musta aivan mahtava mainos on se jossa on se pikku kersa joka sanoo "I've got my mam's eyes... but I'll never got my granddad's teeth" :)
Jännä miten tossa mainoksessa toi poika on niin luonteva.Toisin kuin esim johannes valion mainoksessa... Yrk...

Originally posted by MissFlightattendant
Yksi mukava mainos on jäänyt minunkin mieleeni..(Olenkohan sanonut sen jo kerran...?) No kuitenkin... Se Finnairin "Illaksi kotiin" 80-vuotis mainos... Kun siinä on se poron vasa, ja sitten se lopussa löytää sen laumansa ja emonsa.. :itku: Tulee vedet ihan silmiin, kun näkee sen...Se on suloinen mainos...:haart:

edit: Ja sen mainoksen musiikki on tunnelmaltaan todella kaunis..

I hear U sista :D

Oli pakko AVAUTUU!!! Radiosta tuli taas mainos joka räjäyttää tajunnan joka ikinen kerta. Fennian mainos jossa joku selittää -Joo tää on tosi hyvä auto näkee kauas,,, ja nää valot on ihan huiput" ja sitte tulee huipennus "hei he heh heiii, musta tuntuuu et kaikki oon okei" Ällöttävän imelällä homomies äänellä. Hyi Vittu et voi olla etovaa. :wall:

Nostetaas vanhaa threadia vähän ylös, kun töllössä pyörii wörst commercial ever made. Eli tämä pepsi mainos, missä on Pink, Britney ja sitten se yks jonka nimeä en nyt muista. Voi juma että se on paska. Ja sitten siitä vielä se pidempi versio joka pyörii leffoissa. Kyllä on kallis ja huono mainos :hyper:

hash pipe sanoi:
...Eli tämä pepsi mainos, missä on Pink, Britney ja sitten se yks jonka nimeä en nyt muista. Voi juma että se on paska. Ja sitten siitä vielä se pidempi versio joka pyörii leffoissa. Kyllä on kallis ja huono mainos :hyper:

Siin on Pink, Britney, Beyonce ja Enrique Iglesias ihq pisamineen :D (not)

Ja musta se on ihan jees mainos... Näin ne mielipiteet eroaa

No en tiedä onko se nyt varsinaisesti mainos , mutta kuisteskin se yhden idiootin pitämä kesäkeittiö ohjelma joka tulee aina torstaisin ennen salattuja elämiä.Voi vittu "tässä meillä on kuivattuja lehmiä , tehdäänpäs näistä jotain tossa grillillä"

Aina salatut elämät vähnitään 5minuuttia myöhässä jonkun saatanan kesäkeittiön takia

Kaikki mainokset!!! Vaikka olen markkinointi alan koulutuksen saannut ja itsekin joudun mainoksia miettimään ja en väitä että tekisin yhtään parempia niin jokainen mainos ärsyttää kesken ohjelman. Kuinka paljon enemmän töllöön saataisiin sopimaan ohjelmaa kun mainokset saatas pois.
Kuinka paljon vähemmän maailmassa olisi läskiä jos ei olisi mainoskatkoksia joilla kerkee käymään jääkaapilla.

hash pipe sanoi:
Nostetaas vanhaa threadia vähän ylös, kun töllössä pyörii wörst commercial ever made. Eli tämä pepsi mainos, missä on Pink, Britney ja sitten se yks jonka nimeä en nyt muista. Voi juma että se on paska. Ja sitten siitä vielä se pidempi versio joka pyörii leffoissa. Kyllä on kallis ja huono mainos :hyper:
Mit vit... Siis hetero(?) mies sanoo tuota mainosta paskaksi? Mietihän nyt kaikenmaailman Sotka-mainoksia ja kaikkia niitä dubattuja aamumurotamponimainoksia. Jos joku ei pidä mainoksesta, sen ymmärrän, mutta että "wörst commercial ever made"? :confused:

Mun mielestä se gladiattorimainos on ihan huippu. Mut se johtuu ehkä siitä, että mä oon pannu Beyoncee. Vaihto-opiskelijana 1997. Perseeseen. Se oli fuksina siinä samassa yliopistossa. Sittenhän se jätti ne hommat, kun tuli ne Destiny's childit sun muut.

ringside sanoi:
Mun mielestä se gladiattorimainos on ihan huippu. Mut se johtuu ehkä siitä, että mä oon pannu Beyoncee. Vaihto-opiskelijana 1997. Perseeseen. Se oli fuksina siinä samassa yliopistossa.
:anssi: ^ 57 000 + :lol2:

Tomi sanoi:
Mietihän nyt kaikenmaailman Sotka-mainoksia
AAAAAAARRRRGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Mä en oikeesti pysty enään kattomaan noita sotkan suoltamia ärsykkeitä. Niissä on "sitä jotain" mikä pistää veren kiehumaan. Eiköhän ne oo itte sitä vielä tajunnu.. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom