Ihmiset on vuosi vuodelta välinpitämättömämpiä ja kusipäisempiä. Pitää omata buddhalaisen lehmän hermot, tai vetää rauhottavia ja ajaa silmät melkein kiinni samalla kun kuuntelee klassista musiikkia, ettei ala vituttamaan noi itsekeskeiset urpot.. Tai sitten on kolmas vaihtoehto, että muuttaa asenteen samanlaiseksi kusipääksi jota ei kiinnosta muut. Itsellä ainakin menee tunteisiin tuo moraaliton muista autoilijoista piittaamattomuus, että ei oikein aina jaksaisi... Ties kuinka moni ajelee punasia päinkin aina aamusin kun itse odotat valoissa.
Eilen yksi meinas kiilata kaiteeseen kun näytin vilkulla kumpaan kaistaan liityn, itse ei viittinyt vaan eka ajoi toisessa reunassa mutta ilmeisesti tulikin sitten toiselle kaistalle... Sitten on T-risteys mistä tulen kolmion takaa ja mun pitää tottakai väistää. Mutta oikealta tulee yksi kaistanen tie joka muuttuu kaksikaistaiseksi juuri risteyksen kohdalla, koska siinä on pelkkä kääntyvien nuoli. Monta kertaa tullut ajettua siitä kun auto tulee oikealta ja liityn vasemmalle kaistalle, samalla kun nuo idiootit vaihtavat kaistaa risteysalueella, tai sillä kääntyvien kaistalta mistä ei saa ajaa suoraan... Sitten tulee tööttiä ja keskisormea.