Niin siis olin kääntymässä isommalle tielle, muistaakseni vasemmalle (tiukka käännös) ja tuo auto tuli oikealta jolloin olin keula melkein suoraan kohti tämän keulaa ja tässä vaiheessa väläytin pitkiä pari kertaa eikä tämä reagoinut siihen mitenkään joten sitten kun käännyin siihen tielle ja ajettiin peräjälkeen samaan suuntaan niin väläytin vielä pari kertaa eikä auttanut, tuo ajoi siis kokoajan ylinopeutta mutta ajoi vielä kovempaa kun käännyin perään :D luuli kai poliisiksi mutta olis silti pitänyt tajuta heti ekalla väläytyksellä että valot tai tosiaan vaara edessä mutta kun en sillon vastaan ajanut. Mulle opetettiin muutenkin autokoulussa että jos joku ajaa ilman valoja vastaan ja haluaa siitä huomauttaa niin kaks väläytystä koska ekaa voidaan luulla vain töyssyksi tms. jonka johdosta valot välähti normaalia ylemmäs. Vaarasta sittaas varoitetaan vastaantuleville useammalla kuin kahdella väläytyksellä :DUseampi väläytys putkeen on merkki vaarasta edessä.
Mutta mikäli oikein ymmärsin hejopelin tekstin, niin välkytteli valoja edessäajavalle? Menisin minäkin moisesta räpsyttelystä hämilleni, ja reagoisin ainoastaan ajamalla lujempaa tai päästämällä ohi..
E. Niin ja tein tuossa takana ajaessa vielä niinkin että muutaman kerran sammutin omat valot ja siitä suoraan pitkille mutta ei tajunnut :D Naiseksi epäiltiin kaverin kanssa kun ei pimeellä kelillä huomannut ajavansa ilman valoja.