Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän ne taksikuskitki jonkunverran soittele toisillee et "sun suuntaan tulos poliisit, kevennäs kaasujalkaa". Eikä ne poliisit oo elinkeinot mielessä poliisiks ruvennu, kyl siihe ihmisten kyttäämisee ja kovisteluun pitää olla joku seksuaalinen mieltymys että siihe ryhtyy, tms
Jaksaa aina naurattaa ihmiset, jotka itkee kuinka poliisit on perseestä. Syypää näihin itkuihin löytyy 110% varmuudella peilistä. Varsinkin kun sama nimimerkki kertoo ajavansa joka kerta 200km/h lukemia kun prätkän selkään hyppää.

Ja kenenkäs juttusille nämä samat sankarit kuitenkin menevät, kun joku menee ja pöllii niiltä sen kalliin mopedin tai vaikka vetää koteloon.

Siitä oon kuullu että taksikuskit joskus ilmoittaa toisilleen, jos jossain on ratsia. Mutta en jotenkin jaksa uskoa että soittavat jossain "hei Pena, varo poliisit on tulossa sinnepäin". ( "jaa vitustakos sinä tiedät missä minä nyt olen" )

Tätä tapahtuu helvetin usein jos ootte huomannu. Kun ajetaan liikenne ympyrästä pois nii tyylii 50% jengistä ei laita sitä vilkkua päälle!
Mut sit on tää vaihtoehto et vilkku on kyl päällä, mut se osottaa kokoajan vasemmalle (eli sinne ympyrän suuntaan)

Siitä oon kuullu että taksikuskit joskus ilmoittaa toisilleen, jos jossain on ratsia. Mutta en jotenkin jaksa uskoa että soittavat jossain "hei Pena, varo poliisit on tulossa sinnepäin". ( "jaa vitustakos sinä tiedät missä minä nyt olen" )

Kyllä kyllä, ne seuraa kokoajan gepsillä missä toiset kuskit menevät ja soittelevat, jos on poliiseja liian lähellä :evil:

Luulen perinteisen taksarin olevan vain mahdottoman iloissaan kolleegan saadessa sakot. Sitä nauretaan vielä piiiitkään samalla kun syödään tuplakebabhamppari XXL ranskiksilla ja 5 kupilla kokista. Plus pulla, donitsi ja 3x muffinsia. Jälkkräit siihen päälle. Ja iltalehti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä, jos joku kaveri on ajamassa niin sitten jotenkin ymmärrän että sille soittaa tai jotakin (tai vitut ymmärrä, ajaisivat niinku muutkin niin ei tarviis spedeillä), mutta onhan se ihan paskaa että kaikilla taksikuskeilla olis joku secret alliance poliiseja vastaan :D

Tätä tapahtuu helvetin usein jos ootte huomannu. Kun ajetaan liikenne ympyrästä pois nii tyylii 50% jengistä ei laita sitä vilkkua päälle!
Mut sit on tää vaihtoehto et vilkku on kyl päällä, mut se osottaa kokoajan vasemmalle (eli sinne ympyrän suuntaan)
Joo. Jälkimmäistä en kyllä itse ole pahemmin huomannut, mutta miks sitä vilkkua ei liikenneympyrästä poistuttaessa voi käyttää? Sujuvammin sujuu liikenne kun sitä käyttää.

Nyt ärsyttää apinat mitkä ei osaa parkkeerata autoa tai ajaa ruudusta pois. viime viikolla lähti peilistä kuori, eilen joku oli nirhaissut takapuskuria pari hyvää naarmua ja yksi kiinnike rikki prkl.............

Risteykset jossa tulen kolmion takaa... Ne on ne muutamat kohdat jotka ajan päivittäin muutamaan kertaan.
Voi vattu niitä pässejä jotka sitten tulevat (minusta katsottuna) vasemmalta kun odottelen että pääsisi tuolle tielle...
Noin 90% autoilijoista alkaakin just vilkuttaa vasta kohdalla, ovatkin kääntymässä sinne mistä minä tulen (mutta kun ei uskalla ottaa riskiä, se 10% on siellä joukossa). Eli oisin voinut heittämällä jo kääntyä, vaan kun ei. Kun se vilkku ei vain mene päälle ajoissa, ei vaikka varmuudella näkevät että venaan siinä risteyksessä juurikin HÄNTÄ joka sillä koslallaan vasemmalta tulee.

Risteykset jossa tulen kolmion takaa... Ne on ne muutamat kohdat jotka ajan päivittäin muutamaan kertaan.
Voi vattu niitä pässejä jotka sitten tulevat (minusta katsottuna) vasemmalta kun odottelen että pääsisi tuolle tielle...
Noin 90% autoilijoista alkaakin just vilkuttaa vasta kohdalla, ovatkin kääntymässä sinne mistä minä tulen (mutta kun ei uskalla ottaa riskiä, se 10% on siellä joukossa). Eli oisin voinut heittämällä jo kääntyä, vaan kun ei. Kun se vilkku ei vain mene päälle ajoissa, ei vaikka varmuudella näkevät että venaan siinä risteyksessä juurikin HÄNTÄ joka sillä koslallaan vasemmalta tulee.

No tämä! Sitä pelisilmää sais olla! Sehän on yks hailee, käyttääkö sitä vilkkua, kun se ei ketään kiinnosta, mutta tollasissa tapauksissa heti vaan, kun näkee auton risteyksessä niin vilkku päälle.

Voi prkl. Joku munakuski kinnaa satasen alueella 60-70 nopeutta. Ei pääse ohi kun koko ajan tulee autoa vastaan. No tulee 80 alue ja kerrankin ohituspaikka. Ajan ohi. Ohituksen päätteeksi noputta ehkä 100 ja eiköhän paskapönttö tien reunassa ota kuvan. Voi saatanan saatana. Eikä siinä edes ole risteystä. On vaan kamera vähän ennen uutta satasen aluetta.

Terveisiä perseestä Pirkanmaan poliiseille.

Ärsyttävät asiat liikenteessä: Minä!

Eilen Turun motarilla ohitin kuorkki ja peräkärryllisten letkaa vakkari säädettynä 124km/h (gps näyttää tasan 120). Bimmerillehän tämä ei käynyt päinsä vaan haluja oli ohitse minusta. Eipä ole minun asia ylinopeuksia ajella. 40 centin turvaväli oli bimmerin mielestä riittävä avasin ikkunan ja nostin keskisormen ylös. Otti pidemmän turvavälin. Tästä johtopäätös, että minä olin ärsyttävä asia liikenteessä. :D

Joo. Jälkimmäistä en kyllä itse ole pahemmin huomannut, mutta miks sitä vilkkua ei liikenneympyrästä poistuttaessa voi käyttää? Sujuvammin sujuu liikenne kun sitä käyttää.

Joo, niin sujuu. Vaan kun on todella paljon niitä kärpäsen paskan kokosia ympyröitä jossa välillä pitäs olla kolmaskin käsi että ehtii sinne vilkulle ajoissa. Se kun on tyyliin puolen sekunnin ajoitus oltava ettei vilkuta liian aikaisin tai jo kun on ehtinyt ympyrästä ulos.

Mun puolesta vilkutuksen ympyrässä voi jättää kokonaan pois, jos sitä ei oikeaan aikaan osaa käyttää. Nimittäin moni alkaa vilkuttamaan heti ympyrään liityttyään ja jää silti ihan random kohdassa pois.. Monesti meinannu niiden kylkeen vetää.

Suositut

Back
Ylös Bottom