Annas kun arvaan, sulla niukka vaatetus ja ratin takana keski-ikäinen mies? :D
Ei ja ei ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Annas kun arvaan, sulla niukka vaatetus ja ratin takana keski-ikäinen mies? :D
Jos joku parkkeeraa viivan päälle niin meikä kyllä vetää ovella ihan huvin vuoksi :D
Oikeastaan meikääkin on viime aikoin alkanut ärsyttämään kun muut eivät tajua vähän joustaa niin että mun liikenne olisi sujuvampaa. Esim. jos tulen punaisten valojen takaa risteykseen niin miksi pitää soittaa torvea ja näyttää keskaria. Odottaisi sen 5 sekuntia kun mä menen ja sitten vasta jatkaisivat mataa. Mulla on kuitenkin oikea auto ja se on joskus ollut kalliskin, mulle se on vieläkin. Miksi pitää turhaan kuluttaa jarrupaloja kun ei se tee mun ajosta yhtään sujuvampaa? Penkathan on sitä varten että muut voi väistää kun meikä tulee uber siistillä autolla.
Itseä taas vituttaan nämä kehätiellä rinnakkain ajelijat. Pitääkö sitä änkäytyä sille toiselle kaistalle ajamaan sen toisen auton rinnalla, että kukaan ei pääse ohi, ei oikelta eikä vasemmalta. Itse pyrin aina ajamaan niin, että rinnallani ei kulje toista autoa juurinkin sen vuoksi, että joku pääsee halutessaan ohi. Jos joku tulee siihen rinnalle köröttelemään niin joko lisään kaasua tai sitten hiljennän, yleensä lisään.Tavallisesti, esim. kehätiellä, jos joku roikkuu perseessä, oli sitten oikea tai vasen kaista, hidastan tahallani. Ei tarvii sen kummemmin jarrutella, jalka pois kaasulta ja johan sekin toimii.
No ei siinä kuumottamisessa sinänsä mitään järkeä olekaan. Mutta yhtä lailla kenelläkään ei ole oikeutta ajaa tarpeettomasti siinä vasemmalla kaistalla. Tätä mieltä on myös Suomen laki.Voisko joku selittää mulle, minkä takia ylinopeutta ajavalla olisi minkäänlaista oikeutta kuumottaa millään tavalla nopeusrajoitusten mukaan (tai yleensä sen 10 km/h yli rajoituksen) ajavia?
Ei kai tässä mitään oikeutta olla hakemassakaan. Se nyt vain sattuu ärsyttäämään jos toinen kuppaa siinä edessä. Se ärsyttää vaikka ajaisinkin ylinopeutta. Samoin ärsyttää kaikki kotipoliisit, vaikka he vain kyttäisivätkin kun minä teen väärin.Voisko joku selittää mulle, minkä takia ylinopeutta ajavalla olisi minkäänlaista oikeutta kuumottaa millään tavalla nopeusrajoitusten mukaan (tai yleensä sen 10 km/h yli rajoituksen) ajavia?
:lol2:Munapään kaveri Audillaan tulee perseeseen roikkumaan ja kullinnuppi itse alkaa himmailla edessä.:curs:
Siinä sitten kattelin, että jos se vielä himmaa enemmän, niin paukautan tasanopeudella vasemmalta ohi, mutta sitten se sen kyrpä kaveri kikkailikin ittensä siihen sen rinnalle TAAS!!!
-VITTUSAATANA! huusin ja kuola ryöppysi suupielistäni ja turvaväli lyheni noin kolmeen senttiin.
Onneks ei tarvinnu niiden munapäiden perässä ajella kuin n. 1km ja sitten puikkasinkin pois kehältä...
Jos siis tunnistat itsesi tästä tekstistä, vedä naru kaulaan, syö pari partaterää ja tapa ittes runkkari.
:lol2:
hyvä avautuminen
Yksi eniten vitutusta aiheuttava asia on tuo etuilu, ja yleensä käy vielä niin että itseltä se ohituspaikka menee sit siinä ja seuraavaa saa taas katella jonku aikaaEilen maantiellä oli neljän auton jono, jossa ensimmäisenä oli hidastelija, toisena Omega, kolmantena minä ja neljäntenä Audi. Siinä ajeltiin tovi, kun ei ohituspaikkaa tuntunut löytyvän.
Kun ohituspaikka viimein tuli, lähti Omega ohittamaan hidastelijaa jolloin itsekin valmistauduin ohitukseen. Kuitenkin samalla hetkellä Audihomo oli jo ottanut kovat vauhdit omalla kaistallaan ja lähti ohittamaan heti, kun paikka tuli, välittämättä siitä olinko minä ohittamisaikeissa vai en. Jouduin sitten odottamaan, että Audihomo ohittaa minut ja pääsin nyt vasta itse ohittamaan. Olin varsin harmissani, kun tuolla tavalla etuillaan. Erittäin epäkohteliasta käytöstä.
Itselläni ainakin on tapana katsoa aikooko edellä ajava ohittaa vai ei. Ja jos ei ohita, niin lähden sitten itse ohi. Ei ole kassajonossakaan tapana etuilla, niin miksi sitten liikenteessä.