Ärsyttävä juttu Firefoxin selaimessa

On alkanut ärsyttämään tälläinen juttu, kun selaan firefoxissa omia bookmarkseja. Eli kun valitsen selaimen valikosta bookmarks ja lähden valitsemaan jotain tiettyä sivua, niin tosi usein osoitin lähtee automaagisesti juoksemaan/rullaamaan alaspäin kovalla vauhdilla (rullaa viimeiseen bookmarksiin asti, mulla on toista sataa bookmarkkia) ja sitten kun taas yritän valita jonkun suosikkisaittini valikosta, niin valikko lähtee rullaamaan automaattisesti ylöspäin. Tämä ed. kuvaaminen tapahtuu ehkä n. joka kolmannella kerralla. Onkos muilla firefoxia käyttävillä ollut samanlaisia ongelmia ja pystyykö tuohon vaikuttamaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia firefoxin bookmarkkien kanssa. Toisaalta mulla on kyllä jotenkin järjestetty kaikki bookmarkit(joita on myöskin varmaan noin sata) omiin kansioihinsa, joita on hyvä lisätä "manage bookmarks" -kohdasta. Jos et ole noita kansioita luonut, niin suosittelen luomaan ja siirtämään bookmarkit näin omiin kategorioihinsa. Muuten kyllä ei ole mitään tollasta tullut vastaan.

Mulla kanssa ollut samaa ongelmaa jokunen kerta. Eikä valitettavasti ole mitään vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi. :(

Off topic...

Helvetin hieno selain, varsinkin parin hyvän extensionin kanssa mutta yksi ongelma.
Saan imuroitua vain kahta filua samaan aikaan, milläköhän ratkeisi?

Ei ole tollaisia ongelmia ollut..Ainakaan vielä..
Todella hieno selain..Vähemmän viruksia kuin microsoftin selaimessa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom