Ällöttävät "rasvakertymät" reisissä, miten ihmeessä saisi pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piiuli
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Siis olen yrittänyt KAIKKEA !
Tietenkin ihan dieetata, olen ollut maaliskuusta saakka ketogeenisellä. Ehkä 2kertaa kuussa olen syönyt hiilihydraatteja,siis tankannut niitä enemmän, mutta aina ihan hyvistä lähteistä, esim ohrasuurimoista tehty uunipuuro,hedelmät, yms.
Karkkeja,pizzaa,roskaruokaa,keksejä, muroja mysliä tms.hiilaripommeja en ole syönyt myöskään.

Rasvaprosenttini taitaa olla aika pieni, itseasiassa menkat loppuivat neljä kuukautta sitten(ja siis EN ole raskaana kuitenkaan!;))

Ja painoindeksini on nyt 17,9. Tiedän että olen liian laiha, mutta kun yritin kaikkeni että saisin nuo reidet laihtumaan kuten muunkin kropan!

mutta... mikään ei auta. REITENI, niiden sisäpuolet ovat inhottavat. Siinä on sellainen pullea ihrakerros,josta saa oikeasti sormilla otteen ! siis sellaiset ns. ratsastushousuläskit. :urjo:
Siis tietysti naisilla on reisissä hieman ylimääräistä, mutta kun nuo eivät lähde MILLÄÄN... Muussa kropassa ei ole ylimääräistä, jotkut luuni törröttävät inhottavasti, mutta nuo reidet ei vain lähde. :(
Tämä ahdistaa minua todella! Mikä treeni auttaisi? Poljen pyörällä 10km 6xviikossa, reisilihakseni ovat kyllä kasvaneet mutta nuo sisäreiden läskit eivät ole muuttuneet miksikään. Mitkään jumpat ei vät ole vaikuttaneet mitenkään.
Todella turhauttavaa ! En haluaisi jatkaa enää miinuskaloreilla, kun laihtumisen tarvetta muussa kropassa ei ole..

neuvoja?

Sulla on ilmeisesti tavoitteena semmoiset rimpulat gasellisääret?

Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä, että reidessä saa sitä pyöreyttä olla, ja sullakin jos on menkat ja kaik loppunu laihuuden takia ni en hirveästi uskois että sulla mitään "pulleata ihrakerrosta" sieltä löytyy.

piiuli, luulenpa, että nuo reitesi näyttävät kamalilta vain sinun omissa silmissäsi. Painoindeksisi ollessa noin alhainen, näytät varmasti muiden silmissä hyvin hoikalta. Mutta ensinnäkin, sun kannattaa alkaa syömään normaalisti = ei enää miinuskaloreita!!! Olet turhan tiukalla kuurilla, siitä kertoo tuo kuukautistesi poisjääminen. Älä hyvä nainen rääkkää itseäsi suotta! Ei todellakaan ole terveellistä, että mensut jäävät pois. Oman kehon hyväksyminen on pitkä tie, mutta siihen kannattaa pyrkiä. Koko kehon kattava kuntosaliharjoittelu on hyvä konsti tasapainottaa kropan mittasuhteita eli kun saa lihaksia myös ylävartaloon, näyttää alakertakin sopusuhtaiselta ja kokonaisuus kiinteältä. Liian isoja lihaksia on turha naishenkilön pelätä, ne ovat todella työn takana saada. piiuli, ei saa olla julma itselleen, täytyy vähä tykätä ittestä :)

Jokaisen vartalo on erilainen. Luulenpa, että kun jo nyt oot noin alipainoinen eivät reisien "rasvat" lähde pois ennen kun oot sairaalassa...Ja siinä vaiheessa ei oo enää lihaksista tai muustakaan tietoakaan.

Kyllä sellanen "kaari" sinne reiden sisäpinnalle tulee varmaan joka naisella, mutta kuten jo sanoin; jokaisen vartalo on erilainen. Siulla nyt on sellaset reidet, niin on miullakin. Inhottamaa vähän, mutta onhan ne myös naiselliset. :) Niin joo, pienet tytöt on tietysti eri asia, jos siusta tuntuu ettei niitä "muhkuroita" oo aina ollu. Sitä se ikä teettää. ;)

Tsemppiä terveellisempiin elämäntapoihin! :thumbs:

Miksi se nyt sitten niin "inhottavaa" on jos on jonkinverran läskiä? Mukavan pehmeän näköistä ja tuntuista, sekä naisen terveyden kannalta hyvinkin oleellista. Miksi se täysi rasvattomuus jotenkin tavoiteltavaa olisi? Rasvattomuudella ja sen tavoittelulla ei ole mitään tekemistä terveellisten elämäntapojen kanssa!

..snip... REITENI, niiden sisäpuolet ovat inhottavat. Siinä on sellainen pullea ihrakerros,josta saa oikeasti sormilla otteen ! siis sellaiset ns. ratsastushousuläskit. :urjo:
...snip...
Poljen pyörällä 10km 6xviikossa, reisilihakseni ovat kyllä kasvaneet mutta nuo sisäreiden läskit eivät ole muuttuneet miksikään. Mitkään jumpat ei vät ole vaikuttaneet mitenkään.
Todella turhauttavaa ! En haluaisi jatkaa enää miinuskaloreilla, kun laihtumisen tarvetta muussa kropassa ei ole..

Mitäs jos tuo ylimääärinen onkin lihasta, eikä läskiä? Sisäreidessä löytyy koko joukko lihaksia, jotka varmasti tekevät töitä pyöräillessä. Kun otat löysästä lihaksesta kiinni sielä reidessä, se löllyy ihan kuin läskikin.
Rasvan vähetessä lihas tulee esiin...toisaalta, reidet ovat varmaan usealla se viimeiseksi kiristyvä osa. Valitettavasti. Sinnikkyydellä ehkä saat loputkin pois.

Rasvan vähetessä lihas tulee esiin...toisaalta, reidet ovat varmaan usealla se viimeiseksi kiristyvä osa. Valitettavasti. Sinnikkyydellä ehkä saat loputkin pois.
Hui!:eek: Liika sinnikkyys tässä piiulin tapauksessa on todella huono vaihtoehto, kun ei kyseessä ole kisoihin tähtäävä dieetti. Pahimmillaan on mahdollisuus sairastua syömishäiriöön. Tulisi havahtua siihen, että ne mensut ovat jo jääneet pois.. Itsensä turha rääkkäminen terveytensä kustannuksella ei ole järkevää! Sen sijaan terveiden elämäntapojen, kuten mukavalta tuntuvan liikunnan ja terveen syömisen omaksuminen tekee gutaa:thumbs: Tähän ja itsensä hyväksymiseen kannattaa sinnikkäästi pyrkiä:)

Tiedän, mitä tarkoitat. Mullakin on sellaiset pallurat sisäreisissä, olleet aina, eikä johdu siitä että kropassa olisi liikaa rasvaa. Meidän reidet nyt vain ovat sellaiset. Mitä voit asialle tehdä? Alkaa syödä kunnolla ja treenata niin kovaa, ettet jaksa enää välittää koko asiasta. Luulisin, että myös iän myötä meidän naisten on helpompi rakastaa itseämme juuri tällaisina, selluliittikerroksineen kaikkineen. En mä ainakaan jaksa enää välittää. Keksityn mielummin niihin osiin, joita voin ihailla peilistä - ai niin ja siihen suureen sisäiseen kauneuteen. ;)

Edit: tiivistys: rääkkää kroppaasi treenaamalla, älä riuduttamalla!!!! Mä olen ihan varma, että kroppa kostaa jos sitä kohtelee kaltoin. Kropan mielestähän pienet rasvakertymät ovat hyvä juttu. Jos kroppaa taas hellii, se vastaa toimimalla hyvin ja pysymällä terveenä.

/----/

Ja painoindeksini on nyt 17,9. Tiedän että olen liian laiha, mutta kun yritin kaikkeni että saisin nuo reidet laihtumaan kuten muunkin kropan!

mutta... mikään ei auta. REITENI, niiden sisäpuolet ovat inhottavat. Siinä on sellainen pullea ihrakerros,josta saa oikeasti sormilla otteen ! siis sellaiset ns. ratsastushousuläskit. :urjo:

En ole koskaan ollut hoikka, saati sitten laiha, enkä sellaista olotilaa tavoittele. On kuitenkin ollut tilanteita, joissa paino on tippunut aika nopeasti (mm kaksi muksua). Niihän siinä käy, kun läski sulaa niin tovin ihosta saa hyvän sormiotteen, on semmosta kuvoa hötöä. Vissiin kuitenkin sinulla syynä löysyyteen ei ole nopea painonpudotus, jossa iho vähän tulee perässä? Sen korjaa aika muutamassa kuukaudessa.

Minusta yksi tärkeä on sinulla kokeilematta, saada se "läski" siloisemmaksi jakamalla se isommalle alalle, eli reiteen voimaa ja lihasta niin pieni rasva häviää näkymästä ja normaaleissa rasvoissa vaikutelma on yhä enempi "vahva" kun "vanttera".

Kovin kauaa ei kuukautiskiertoa kannata odotella, hedelmällisyyden ohella mm luusto kärsii.

Miksi se nyt sitten niin "inhottavaa" on jos on jonkinverran läskiä? Mukavan pehmeän näköistä ja tuntuista, sekä naisen terveyden kannalta hyvinkin oleellista. Miksi se täysi rasvattomuus jotenkin tavoiteltavaa olisi? Rasvattomuudella ja sen tavoittelulla ei ole mitään tekemistä terveellisten elämäntapojen kanssa!

AAMEN, todellakin. Rasva on RASVAA, eikä mitään ydinjätettä tjsp. Ja aikuisen naisen kroppaan nyt vain kuuluu tietty määrä sitä rasvaa. PISTE. Keskenkasvuiset tytöt ja lapset ovat asia erikseen, kuten joku jo sanoikin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hui!:eek: Liika sinnikkyys tässä piiulin tapauksessa on todella huono vaihtoehto, kun ei kyseessä ole kisoihin tähtäävä dieetti. Pahimmillaan on mahdollisuus sairastua syömishäiriöön. Tulisi havahtua siihen, että ne mensut ovat jo jääneet pois.. Itsensä turha rääkkäminen terveytensä kustannuksella ei ole järkevää! Sen sijaan terveiden elämäntapojen, kuten mukavalta tuntuvan liikunnan ja terveen syömisen omaksuminen tekee gutaa:thumbs: Tähän ja itsensä hyväksymiseen kannattaa sinnikkäästi pyrkiä:)

Tästä olen kyllä samaan mieltä. Juttuhan on niin, että jos se "lölly" on lihas, sitä ei sisäreidestä pois saa. Ja tämän toivoin lukijankin tajuavan... Itse suosin painon hallinnassa lihasmassan lisäystä ja hyvää ruokavaliota, ehkäpä ketjun aloittajakin tajuaa miinuksilla kituuttamisen olevan loppuun kuljettu tie tässä vaiheessa.:piis:

Tietenkin ihan dieetata, olen ollut maaliskuusta saakka ketogeenisellä. Ehkä 2kertaa kuussa olen syönyt hiilihydraatteja,siis tankannut niitä enemmän, mutta aina ihan hyvistä lähteistä, esim ohrasuurimoista tehty uunipuuro,hedelmät, yms.
Karkkeja,pizzaa,roskaruokaa,keksejä, muroja mysliä tms.hiilaripommeja en ole syönyt myöskään.

Rasvaprosenttini taitaa olla aika pieni, itseasiassa menkat loppuivat neljä kuukautta sitten(ja siis EN ole raskaana kuitenkaan!;))

Siis tietysti naisilla on reisissä hieman ylimääräistä, mutta kun nuo eivät lähde MILLÄÄN... Muussa kropassa ei ole ylimääräistä, jotkut luuni törröttävät inhottavasti, mutta nuo reidet ei vain lähde. :(
Tämä ahdistaa minua todella! Mikä treeni auttaisi? Poljen pyörällä 10km 6xviikossa, reisilihakseni ovat kyllä kasvaneet mutta nuo sisäreiden läskit eivät ole muuttuneet miksikään. Mitkään jumpat ei vät ole vaikuttaneet mitenkään.

neuvoja?

Siis oletko ketolla ja pyöräilet 60km /viikko? Ketoosi ei ole oikea dietti kiristelijälle. Sitäpaitsi sinun tapauksessasi laihduttaminen tuskin auttaa toivottuun kehon koostumukseen pääsemistä. Oletko harkinnut, että jos lopettaisit dietin ja ryhtyisitkin tekemään lihaskuntoharjoittelua. Luulen että paikat alkaisivat näyttää paljon kiineämmiltä. "Löysä" kyllä lakkaa näyttämästä löysältä, kun sinne tulee kunnon lihas alle.

Pahimmillaan on mahdollisuus sairastua syömishäiriöön. Tulisi havahtua siihen, että ne mensut ovat jo jääneet pois..

Koska minä olen kamala ihminen ja silleen, sanon tämän koska kukaan ei ole (uskaltanut)

Tuo kuulostaa jo siltä että syömishäiriö on jo tosiasia. Anteeksi vain mutta ei tuollainen ihan normaalilta enää vaikuta.

Rakasta ittees vähän :haart:

Kiitoksia vain vastauksista, kukaan ei näköjään kuitenkaan antanut apua tähän mun ongelmaan :D;)

Mutta ei mulla sentään syömishäiriötä ole, tiedostan kyllä itsekkin että olen periaatteessa liian laiha. En vain tajua miksei se läski voi lähteä joka paikasta..!

jaa, no pitää nyt miettiä mitä tässä tekisin.

Kroppani tuntuu vain leviävän joka suuntaan, pelottaa että jos lisään hiilihydraatteja tai kaloreita yleensäkkin niin olen kohta oikeasti ylipainoinen..
niin ja eikai se OIKEASTI mihinkään leviä mutta silti ..

Jaa, käsittääkseni tuollaiset tunteet juuri on niitä syömishäiriön merkkejä.

Ja edelleen, mitä se rasvakerros haittaa ja miksi pidät rasvattomuutta jotenkin tavoiteltavana asiana?

Itse en kyllä rasvakerroksiani pidä yhtään millään lailla "ällöttävinä", mukavan tuntuisia ja näköisiä kuten jo edellisessä viestissäni sanoin. Ällöttävää olisi jos luut näkyisivät ja päällä olisi vain ohut nahkakerros, hyi!

Älä stressaa liikaa. Ilmeisesti sekin kerryttää helposti jotain reisiin ainakin monilla tjms.

Kuten monet on jo sanoneet, mikä ihme siinä rasvassa kammoksuttaa? Anna itelles kunnolla hölliä tuon dieettaamisen suhteen, koska ilmeisesti sun terveys alkaa jo kärsiä. Naisen kehossa on rasvaa. Ei kisaavat naisetkaan ole ympäri vuoden niin kireitä että jokainen lihas ja säie erottuisi. Kannattaa koittaa arvostaa omaa ulkonäköä sisäreisien rasvapallukoita myöhen. Etenkin kun et millään ilveellä voi olla lihava noilla mitoilla!!!!! Kannattaa miettiä kyllä pariin kertaan vielä, että onko tuota ongelmaa oikeasti olemassa.

Tiedostat olevasi periaatteessa liian laiha, mutta pelkäät ylipainoa ja leviäväsi joka suuntaan.

Todella normaali tapa suhtautua omaan kehoosi ja ruokaan.:(

Ei tuossa kyllä mitään tervettä ja järkevää ole! Sulla on piakkoin laihojen reisien ytimessä ja muuallakin myös haperoakin haperommat luut jos jatkat tuohon malliin. Sitten ei tarvi kuin yksi liukastuminen jäisellä kadulla ja olet pitkään ilman liikuntaa kun käsi tai jalka murtuu kuin tulitikku.

Minusta hälytyskellojen pitäisi kilistä niin että korvat raikaa siinä vaiheessa kun painoindeksi on alle normaalialueen ja menkat olleet monta kuukautta poissa. Onko ne sisäreidet oikeasti niin tärkeät sulle että kehon terveydestä ei ole niin väliksi? Toivon että sun kroppasi tosiaan lähitulevaisuudessa leviää muutaman kilon verran oikeesti joka suuntaan, ja tämä on siis hyväntahtoinen toivotus :)

Periaatteessa ymmärrän ongelmasi, mutta kuten muutkin ovat kirjoittaneet niin olet vienyt asian turhan äärimmäisyyteen :(

Jokaisella on se tietyntyyppinen vartalonmalli, mulla varmaan aika samanlainen kun sullakin, eli se (vähäinen) rasva mitä on, niin sijaitsee siellä reisissä. Sellainen päärynävartalo siis.

Älä missään tapauksessa yritä enää laihduttaa, vaan alat muokkaamaan niitä jalkoja kunnon treenillä (ja kunnon ruualla, ja tarpeeksi sitä ruokaa!)! Jalkaprässiä ja kyykkyä ja askelkyykkyä jne....niin kyllä alkaa jalat muokkautua! Ja ehdottomasti PITÄÄ syödä kunnolla, etenkin treenin jälkeen.

Tällaista minä ehdottaisin. Laihduttamalla ei vaan pysty paikallisesti rasvaa poistamaan, niin se vaan on, treeni on ehdottomasti parempi keino vartalon muokkaukseen.

Vielä lisäys: eli kuten joku kirjoittikin niin kannattaa toki myös treenata sitä ylävartaloa isommaksi/lihaksikkaammaksi, niin se tasapainottaa sitä vartalonmallia.

Onko ne sisäreidet oikeasti niin tärkeät sulle että kehon terveydestä ei ole niin väliksi?:)

Juuri näin...herää kysymys, että "Mitä sitten, jos se LÄSKI sieltä reidestä katoaisi?"...muuttuisiko elämä jotenkin superihanaksi? olisiko sitä joten mielettömän onnellinen?...en usko...täysin ajattelematonta ajaa kehoaan tuollaiseen tilaan...eikä kukaan oikeasti jaksa noudattaa ns. terveellistä ruokavaliota tai treenata noin pinnallisista syistä...suurin osa rakastaa treenin tuomaa hyvää oloa ja on koukussa tähän fiilikseen, timmi kroppa on sitten plussaa, ei itseisarvo sinänsä.

Ja me joiden toisinaan tulee tiputtaa rasvan osuus kehosta ehkä epäterveellekkin tasolle, niin tajuamme palata kisojen jälkeen normaali tilaan enkä ole kuullut kyllä kenenkään silti edes dietillä tuntevansa sellaista inhoa oman kehonsa kohtiin kuin postauksen aloittaja. Tämä on ainut kroppa mikä meille on annettu ja, jos se ei voi hyvin niin ei ole uutta tilalle, oman kehon kanssa tulisi kulkea ns. 'käsikkäin', helliä ja pitää huolta siitä, jotta se toimisi toivotulla tavalla ja terve ruokavalio ja harjoittelu tuottaisivat tulosta.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom