Ällöttävät "rasvakertymät" reisissä, miten ihmeessä saisi pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piiuli
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jaahas, tänään pitkästä aikaa kävin vaa'alla, olen laihtunut :wtf: Paino nykyään 48kg.(bmi 16.5)
Kai se sit on uskottava et mulla vippaa päässä jotenkin :D Sillä luulin ihan oikeasti että olen lihonnut sellaiset ~4kg..!

Niiiin ja siis tietenkin liikun muutenkin kuin vain pyöräilen, mainitsin vain sen, sillä pyöräilemisen ainoa tähtäin oli niiden reisien "laihdutus".
Käyn siis salilla välillä kun jaksan, aerobista liikuntaa tulee paljon. Joka päivä liikun ainakin tunnin verran, minkä töiden jälkeen(tai ennen) jaksaa/ehtii, viikonloppuisin enemmän.

Lisäksi päivittäiset kalorit ketollakin olleet liian alhaalla, välillä vain 700kcal/vrk.. :nolo: Tämä siis viime kesänä, silloin olin välillä erittäin ahdistunut näiden läskieni(voisi ilmeisesti laittaa lainausmerkit tähän) kanssa.
Kroppani oli tod.näk. säästöliekillä, ei mikään ihmekkään kyllä..

Lisäilen kaiketi kaloreita tässä pikkuhiljaa.. Painoa kai pitäisi saada pari kiloa lisää, tuo oli kyllä järkytys että se oli tippunut noin paljon, sillä painoin viimeksi tuon verran ehkä 4. tai 5. luokalla :eek:

Mutta kiitos vain :haart: Pohdin kyllä noita teidän sanomisianne, ihan asiaahan tässä tuli paljon.

meinasin jo uskoa oikeasti tuon vauvanläski-jutun :D

:eek::(

en ymmärtänyt ketjun alusta mistä on kyse, mutta tyttö hyvä, älä anna kehosi tottua sellaisiin kalorilukemiin- keho kun on aika fiksu ja se sopeutuu kaikkeen- sitä kutsutaan nälkätilaksi ja halvin siinä on se, että puutuvien ravintoaineiden ja energian saamiseksi kehosi alkaa käyttää sun omia elimia ja lihaksia ja luustoa- se voi johtaa vakaviinkin sairauksiin. Sellainen ketjureaktia alkaa kun energiansaanti jää alle peruskulutuksen (tarkoitta sitä paljon keho tarvitsee pysyäkseen kunnossa täyslevossa). sinulla se peruskulutus on ihan varmaan 1200-1400 sisällä. niin että olet ollut peruskulutuksesta vajeessa jo -500-700kcal- sinne lisäntyy päivän peruskulutus arkiliikunnasta yn sellaisesta + urheilullisesta liikunnasta. olet varmaan elännyt noin-1500 vajeessa!!!!!!!!!!!!!
Vaikka et vielä huomaa sitten soluissasi ja elimistössäsi tapahtuu koko ajan sellaisen vajen takia solukataboliaa ja vielä ankaraa sellaista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom