Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:kakka: osuu/tippuu/lentää tuulettimeen (shit hits the fan)

Se kun urheilioista käytetää lempinimiä!

Älkää jättäkö tekijän j:tä pois...

Esim.
Vartia -> VartiJa
Maanviljeliä -> MaanviljeliJä
Urheilia -> UrheiliJa

haltia -> haltija?

Mua ärsyttää tällä hetkel oikeestaa vaa insideläpät. Vois vaikka eka kertoa mistä ne läpät on johdettu ja sitten vasta kertoa niitä...

mikä mikkihiiri siellä taas valittaa :(

Qan työstäisitkö sitä lantiota vähän enemmän noissa kuvissasi, lisemmin siis työstöä hani. Että silleen.

Elikkäs telkusta tulee kohta se hapaopan haastattelu, ketä on siis urheilia, katsoisin ellei se telkku olisi särki. Jepjep. Ehjäämisen paikka?

Aikuisten oikeasti, sisko sai uuden masuasukin hetki sitten, hän on siis äityli. Kyseessä ei ollut onnettomuus eikä källi.

No asd, autoni kaikilla herkuilla käy reilusti yli maksimin. mutta elämä on. Ja siitä se ajatus sitten lähti, lähdin emännän kanssa ääntä kohti. Ja avot! Loppu on historiaa.

Ultimecia tuntuu olevan pähee neitokainen, ja omaa kuulemma Sssaaairaaat tisut ja kaikki. Kiitos ja anteeksi. Melko jäätävää.

Tyyliin koskee päähän koko threadi, loppupeleissä se on niin yhekskytlukua, mutta ei se väärin ole niinku. Beached as bro! Lopetan tältä erää.
That's it fucking Seppo.

"Sellasta pientä kivaa.." jostain isommasta tai poikkeuksellisesta asiasta.

Idiootit käyttävät tätä ikäänkuin sarkasmina, vaikka kyseinen lausahdus on sarkasmia laimeimmillaan. Tämä on lähinnä sellaisten kuivien ihmisten sanavalinta, jotka eivät keksi mitään nokkelampaa tapaa esittää asiaa. Ja tämä siis sanotaan sillai silmät kiiluen melko innokkaana.

"Ai siskosi sai vauvan?" -Niin, sellasta pientä kivaa..
"Kuulin että sun auto pöllittiin?" -Joo, sellasta pientä kivaa..
"Voitit arpajaisissa kuulemma fillarin?" NOjoo! Että sellasta pientä kivaa..

Saatanan ärsyttävää.

Tallata/porskuttaa yhdessä! Argh! :curs:"Olemme nyt tallanneet yhdessä 10v. eikä loppua näy." Miksei voi sanoa, "olemme seurustelleet/olleet yhdessä.."

"Meni särki, ei voi ehjätä."

Minua ihmetyttää suuresti se- tai sen-sanan käyttö ikäänkuin jonkinlaisena artikkelina:
"Penkistä nousee se 125 kg."
"Painoa löytyy se 95 kg."
"Palkkariin laitan heraa sen 50 g.

Ja näitä sitten löytyy joka puolelta.
Aivan. Parempi on sanoa "palttiarallaa" tai "apauttiarallaa"

varsinkin automyynti-ilmoituksissa näkee tätä "KAIKILLA HERKUILLA!" mitä vitun herkkuja siinä autossa muka on..ne on LISÄVARUSTEITA saatana. en tiiä miks mut puistattaa ihan helvetisti kun silmiin osuu esim nettiautossa ilmo missä tuhkamunainenlättähattubemmikuski hehkuttaa katiskaansa kaikillaherkuillakaikillaherkuilla

Samalla voidaan lopettaa kaikki kielikuvien käytöt vai mitä ja puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä? :lol2:

lefis sanoi:
Vielä pahempi on se kun joku sanoo että auto on jollakin tapaa "MAUKAS" tai jokin vaate on esimerkiksi "tosi maukkaan" värinen :angry:

Terveisiä sinne maalle ;)

Minua ihmetyttää suuresti se- tai sen-sanan käyttö ikäänkuin jonkinlaisena artikkelina:
"Penkistä nousee se 125 kg."
"Painoa löytyy se 95 kg."
"Palkkariin laitan heraa sen 50 g.

Ja näitä sitten löytyy joka puolelta.

Tuo on aivan sairaan ärsyttävää ja etenkin tällä foorumilla usein esiintyvää:curs:. "saan palkkaa vuodessa SEN 21 574 euroa". "Ikää on sen 67,4 vuotta" jne. Miten niin sen? Ihan niinku kaikki numeraaliset asiat jonkun elämässä ois jotenki kaikille selviä juttuja:confused:

Tuon käyttäminen sanan "miksi" sijasta.

Olen viime aikoina huomannut turkulaistuneeni oikein urakalla. En kysy "miksi?", kysyn "kui?". Se on tosi ärsyttävää jopa omaan korvaan, mutta tarttunut umpiturkulaisilta kavereilta. 2,5v onnistuin välttelemään tätä murretta, mutta pikkuhiljaa alkaa tarttua :(

Olen viime aikoina huomannut turkulaistuneeni oikein urakalla. En kysy "miksi?", kysyn "kui?". Se on tosi ärsyttävää jopa omaan korvaan, mutta tarttunut umpiturkulaisilta kavereilta. 2,5v onnistuin välttelemään tätä murretta, mutta pikkuhiljaa alkaa tarttua :(

Joo ihan sama juttu! Ja en ole asunut turussa kuin vasta puol vuotta ja käytän jo tuota "kuita".

Vielä ei välttämättä ole myöhäistä. Jos lähdet heti huomenna turusta etkä koskaan palaa, voit selvitä koko harharetkestä säikähdyksellä.

Koko Turun murre on kyllä aika kamalaa. Esim. omenoita -> omeni, perunoita -> peruni jne. Ja kun on vaikka ravintolassa syönyt annoksensa, niin tarjoilija tulee kysymään, että "maistusko ruoka?" No ei kiitos, just söin.

Omassa puheessa ärsyttää se, kun välillä vahingossa puhun jyväskyläläisittäin, eli esim. "JyVÄÄskylä". :david: Yritän kyllä välttää tuota (olen siis asunut täällä syntymästäni saakka).

Myös helsinkiläisnuorison suhiseva s ärsyttää. Siis se, kun esimerkiksi joissakin jamban tai minkä lie paskafirman mainoksissa joku teinityttö lässyttää, että "tekshtaa läpäläpälää numeroon nolla kuusshataa, yksh yksh yksh, ja voita shairaan shiishtiä shittiä."

Sakki joka sanoo "ketä" sanan "kuka" sijasta, vittu mitä idiootteja.

Länsirannikon murretta.

Täällä sanotaan myös "Mä meen käymäs kaupassa" Mitäh?? Se on "Mä meen käyMÄÄN kaupassa".

Mutta noista murteista valittaminen on aika tyhmää, koska.... Sit vois alkaa valittaa myös "mie" tai "mä" sanojen käytöstä. Koska sehän olisi oikeasti MINÄ :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom