Älä sano näin

Mie, Sie, Myö, Työ , Hyö. Heillä->höil:kuola: Etelä-karjalan murre on aivan PERSEESTÄ! Helvetin ärsyttävää, niinkuin sana vittu. JOka on menettänyt merkityksensä kun kaikkialla hoetaan vittu vittu vittu, esim tv. Eikä muita kirosanoja ole?PERKELE!
Globaali, globalisaatio jne.. ei jumalauta!
Kakka, pissa, pisulaari jne. Se on Paska, kusi ja kusilaari!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
älä KOSKAAN! käytä pillusta nimitystä pimppi, pimpsa, pimppa tai jotain sellaista, vittu tulee tollasesta mieleen just jonku 3-7vuotiaan pikkutytön elin. kuulostaa tosiaanki aika häiritsevältä ku jotku juntit selittää tyyliin

"sain pojat muuten viikon loppuna vähä pimppiä!" just just, vois sanoa vaan että tulipas pojat perää tai jotain vähemmän typerän kuuloista.

"toi on niin kahekskyt/yheksyt/younameit-lukua"

Ai intistäkö tuo onkin peräisin? Yks kaveri (miespuolinen) hokee tota ihan jatkuvasti. Intistä sillä on tosin jo varmaan 10 vuotta kohta..

No en tiedä mistä toi alunperin on tullut. Ekan kerran kuulin tuon pokeripöydässä, joku jätkä heitti
pariin kertaan kun osu ässä ikävästi turnilla tai riverillä "Ei se väärin oo". Kuulosti niin älyttömältä toi
komentti, että sitten kun viikonloppu vapailta palailin inttiin niin päätin iha vittuiluksi hokea tota jatkuvasti.
Muutaman kuukauden päästä olin itse täysin kypsä koko juttuun ja ilokseni totesin että koko rykmentti jauhaa tota. :jahas: santis06.

Ssairrassta !
Sick
Nuuts !
Bad beat

Lähinnä omassa kaveripiirissäni näitä käytetään aivan liikaa, mutta GCH:lla ihmiset myös satunnaisesti näitä huudahtelevat..

budi lätty pilvi mari hasis kukka ja mitä vittua kaikkea näitä on. ei mul oo ees mitää käsitystä meinaako noi mitää asiaa lähelläkään toisiaan eikä kiinnosta. sittehä tähä vois laittaa kaikki pirit ja essot ja spidiit ja melkee koko huumesanaston mut niitä kuulee harvemmin ku noita ekoja sanoja.

ja siis se vituttava tekijä on että nykyää tuntuu et kaikkien teinien mielestä on hienoa tietää kaikki maholliset päihdyttävät aineet tässä maailmassa ja jakaa niistä tietoa ja hokea niitä kokoajan.

"itkeminen" verbin käyttö ja yletön viljely etenkin foorumeilla. Aina mahtuu mukaan joku paskantärkeä pelle joka katsoo velvollisuudekseen huomauttaa ettei "itketä". Ihmeen hiekkapilluista väkeä.

Kaikki mukahauskat väännökset nimistä ja lyhennöksistä erityisesti netissä käytettynä.

Nvidiasta saadaan nVidiootti, Vistasta Visva. Opel on Oitis Pois Euroopan Liikenteestä.

Voin sieluni silmin kuvitella noiden käyttäjien päästävän hienostuneen "HÖHÖHÖ"-naurun aina kirjoittaessaan jotain tuollaista hauskaa letkautusta.:jahas:

Tästä tuli mieleen, että mulla keittää välittömästi jos mua sanotaan akaksi tai emännäksi. Vaimoke on aika kamala myös.
Mä kerran yhdessä ryyppy illassa sanoin kaverille puhelimessa että "no täällä on hän...ja hän...ja hän ja sen emäntä" niin voi helevetti kun se naikkonen riehaantui ja jaksoi saarnata yhdestä sanasta pitkän aikaa, oli kyllä naurussa pitelemistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom