Ihan mielenkiinnosta, mikä sana tähän kävisi parhaiten? Tyttöystävä on aivan liian pitkä ja vaikea sana:D
Muija on minusta hyvä. Tosin joku joka on jostain muualta päin Suomea kuin minä + suku sanoi, että sekin on kamala, mutta minä puhun vantaata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkiinnosta, mikä sana tähän kävisi parhaiten? Tyttöystävä on aivan liian pitkä ja vaikea sana:D
Mä kerran yhdessä ryyppy illassa sanoin kaverille puhelimessa että "no täällä on hän...ja hän...ja hän ja sen emäntä" niin voi helevetti kun se naikkonen riehaantui ja jaksoi saarnata yhdestä sanasta pitkän aikaa, oli kyllä naurussa pitelemistä.
legendaarista :DMä kerran yhdessä ryyppy illassa sanoin kaverille puhelimessa että "no täällä on hän...ja hän...ja hän ja sen emäntä" niin voi helevetti kun se naikkonen riehaantui ja jaksoi saarnata yhdestä sanasta pitkän aikaa, oli kyllä naurussa pitelemistä.
Pillusta ei voi koskaan puhua liikaa! Ymmärät sen vielä...pillusta puhuminen... seksistä on iha mukava puhua mutta tää ku joku "ÄIJJJJJÄ" heittää ettää "nyt vittu ku sais PILLUU" "vittu oisin viime kerral taas saanu PILLUU mutku en jaksanu ku oli yks toine nimeltään PILLU3 tuol voihkimas mut sit meninki kotii". yleensä kyllä tuntuu että nää jotka puhuu pillusta,pinpistä,pesästä, on niitä jotka ei kauheen kokeneita ole :D Monesti tulee sanottua että hommaa tyttöystävä jos tykkäät panemisesta. vittu mitä urpoja.
Oliks tää kaveri HIFK:n kannattaja? :DHousu kun haukkuu jotain ihmistä. Onneksi en oo kuullut kun vasta yhden ihmisen käyttävän noin idioottimaista sanaa.
Alunperin Kummelista. Oli yksi harvoja sketsejä joka sai naurahtamaan Kummelia katsoessa.Housu kun haukkuu jotain ihmistä. Onneksi en oo kuullut kun vasta yhden ihmisen käyttävän noin idioottimaista sanaa.
Alunperin Kummelista. Oli yksi harvoja sketsejä joka sai naurahtamaan Kummelia katsoessa.
Toppahousu meinaa ainakin eestiläistä, polakkia tai jotain muuta itäeurooppalaista monitaitajaa kuten mm. hitsaajaa, raksapatukkaa tai muuten vaan helvetin kehnoa tyyppiä nussimaan telakkavarusteita tullin läpi Hiacen kontissa.Housu?
Entä toppahousu? :D
Meikän isoisä kertoo joka kerta kun näen sen saman jutun siitä kuinka joku sen tuttu on kymmeniä vuosia sanonut venäläisiä toppahousuiksi... Mikä siis on tämän sanan varsinainen alkuperä?Toppahousu meinaa ainakin eestiläistä, polakkia tai jotain muuta itäeurooppalaista monitaitajaa kuten mm. hitsaajaa, raksapatukkaa tai muuten vaan helvetin kehnoa tyyppiä nussimaan telakkavarusteita tullin läpi Hiacen kontissa.
legendaarista :D
e. olen melko 100% että kohta rupea ilmenemään porukkaa joita vituttaa suuresti "legendaarista" ilmaisu kummeleista :D
anteeksi.
ZaDam sanoi:- legendaarinen
- palvelin xxxxxx:n kuninkaallisessa komppaniassa