Ärsyttävää? Eipä juuri.
Tajusin juuri aikuisten oikeesti, että maailmassa on ärsyttäviä sanontoja. Ei hyvää päivää, miten jengi luulee, että tietyt sanonnat rulettavat vaikka todellisuudessa heidän turpavärkeissään olisi lukon paikka. Minun mielestäni tämä ei ole ihqua! Ei tod! Vittu mä kuivuin kun kuulin porukan käyttävän niitä sanoja! Heidän kohdallaan saunan takana olisi vielä tilaa, eli sietäisivät niskalaukauksen saada.
Sitten kun rupeaa asiasta valittamaan, niin ne rupeaa väittämään, että mä en voi induktiivisesti todeta niiden sanojen olevan ärsyttäviä, koska mielipiteissäni on implisiittisesti ja loogisesti käsitteellinen ristiriita. Vittu mä nussin niitä implisiittisesti jo vuonna nakkisota! Perseeseen!
Loppupeleissä, siis pitkässä juoksussa, mulla menee hermot ihan totaalisesti niihin sanoihin ja sanontoihin. Oikeesti, oikeesti oikeesti, aikuisten oikeesti ja nimen omaan itse asiassa niin paljon, että vedän palkokasvit nenään. Summa summarum, oon parttiarallaan kurkkua myöten täynnä kun jengi vaan toteaa, että ”voi voi, ja kättä housuun” ...kaikki kiroamiset! Vitun wanhaa läppää meitsille, ei siin kauaa mee ku noi peelot rupeaa hokemaan, että smör smör ja voi kyynel. Mitkä vitun tunteet? Oikeesti? Ketä mä ekana panisin? No ainaki kaikki gaet jätän niinku väliin.
Koska aikamääreisiin mennessä ei ehditty todeta kaikkia mahdollisia sanoja (tai sanojen tapaisia kuten LOOOL, wtf man, OMG, lol jne.) tai muita, joita niinku miljonääri-Jussi käyttää tiätsä (seki miljonääri korkeintaan mummonmarkoissa)... vitun kovia sanoja ja ihan vitusti vielä ja joka vitun kohdassa, ei koskaan tai ylipäätään voi sanoa, että yksikään noista sanoista olisi helmi. Heitä euro massii jos yksikin noista on käyttökelpoinen, all sprite? Vitun helmee ja unihiekkaa öögaan, imo.
Meitsi niinku ownaa noi kaikki nyypät, nuubit vai mix niitä nyybei ny sanotaan? Mut hei no hätä! Ei välii vaik jäätte mun taakke. Te voitte vittu tsiigaa paljo mul o massii (ihan kybällä) vaik ootteki ihan broiskui. Syötteki varmaan pelkkää rapeeta kallasta ku ootte noin kyniksiä ja kaukana kurkoista. Ruvetkaa hei vetää prodee, siis protuu että kasvatte! Mä vedän teitä ylämummoon ku vitun Timo Jutila jos vertaat entä paljo isompi heebo oon, kyl sä tiiät. Vittu mitä jätkiä te saatanan spedet. Näytätte vitun oksupusseilta jotka ei osaa sen enempää bilettää ku seukata. Simo Salminenki prkl on teitä siistimpi siinä mielessä, että se sentään osaa pelaa. Ei ihme et muijat hokee et on pää kipeä eikä anna. Meikä sen sijaan on niin eksakti ku stadin sporien aikataulut et ku tuun mestoille niin muijat toleroi mua ihan hyperisti verrattuna lokaalisiin.