Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Elämä on"

Ok, oli hyvä juttu sen pari viikkoa pari vuotta sitten:curs: Meinas pää räjähtää kun joku mummo tuli tota hokee mulle ku kiroilin pelikoneelle sen imastessa mun rahat

"Elämä on"

Ok, oli hyvä juttu sen pari viikkoa pari vuotta sitten:curs: Meinas pää räjähtää kun joku mummo tuli tota hokee mulle ku kiroilin pelikoneelle sen imastessa mun rahat

Ei saatan toi on niin ärsyttävää, varsinkin tollasessa tilanteessa. Vaikka en yleensä hakkaa mummoja, olisi käynyt mielessä :evil:

"Laitetaan vähän lilaa luomeen"

Näin sanoi joku näistä julkkismeikkaajaneitosista, olisko ollut joku Tomi, Jarkko vai Simppa, en muista nimeä.

Lila on lapsellinen nimi ja mielestäni sopii ainoastaan pikkutyttöjen leikkeihin.

Violetti taas on sananakin hieno - Eli koettakaa välttää lilaa ja käyttäkää vanhaa kunnon violettia.

Se on kretliini, eikä mikään hinttarimainen violetti.

Mä käytän aika paljon kaikkia sanoja, mitä täällä luetellaan ja ihan sointuvasti ne mun puheeseen sopii.
Kieli ja sanat on rikkaus, ei ne mihkään kulu.

No, ehkä jos joku sanoo vielä: ei pysty, liian hapokasta niin se voi saada myötähäpeää aikaan...

"Kumppani". Varsinkin Pakkiksen tietyssä osastossa tota hoetaan tuhat kertaa samassa lauseessa.

"Lähdin yhdelle" tai "Kait sitä voi yhelle lähtee". Yleensä kaikki, joilla on lähteny mopo käsistä ryyppy touhuissa, hokee tota. Luulevat kai ihan itse keksineen tuon hullunhauskan letkautuksen, ja luulevat ettei kukaan ole sitä ikinä ennen sanonut.

Jaa mikä oli??!?!111yksykspanda

Varsinkin nuoremmat käyttää tota. Aivan hemmetin ärsyttävä.

Lopettakaa nyt jo hyvän sään aikana sen "jäätävä" sanan käyttäminen. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tuo sana.

Lopettakaa nyt jo hyvän sään aikana sen "jäätävä" sanan käyttäminen. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tuo sana.

Olipa jäätävä kommentti nigsteriltä.

Kaikki soot ja moot jne vituttaa isolla kädellä.
"Kunpa nyt olis maitoa, notta saisi jäähykettä kahaviin"

terve...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom