Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli väkisinkin mieleen että sä olet joku Robin Hoodin kavereista. Mä en oo ite ollut ikinä semmosessa tilanteessa että kukaan olis kysynyt ett "onko sulla nyt ne jousipyssi ja tulitikut mukana?".
Aamiaista syödessäni mietin, että onpa vitun vammasen kuuloista sanoa ruokailusta puhuttaessa "ääntä kohti." Mitä vitun ääntä? Kuka helvetti puhuu syödessään?
No "ääntä kohti" sanotaan yleensä lapsille, jotka keskittyy enemmän puhumiseen kuin syömiseen...
Joo vanhemmuus on kyllä kriisissä, tämä on siitä selvä osoitus. Aika vastuutonta opettaa lapsilleen noin arveluttavia toimintamalleja. Tämä on sairaudessaan samaa luokkaa kuin Janet Jacksonin toisen tissin näkyminen SuperBowlin puoliajalla vuonna 2004.
Pakko tarttu tähän tissiasiaan. Ongelmahan ei silloisessa casessa ollut itse tissin näkyminen, vaan kriisin aiheutte Janetin roisi nännin vilauttelu. Mutta sairasta yhtä kaikki.
konttinenttaalit.
Jos lapsi puhuu hauvasta, puhun takaisin hauvasta. En näe tässä ihan hirveän suurta eroa.No voi pasi. Missään välissä tässä ei ole ollut kyse siitä, mitä lapsi puhuu.
Lukiossa yksi meidän opettaja puhutteli kaikkia miespuolisia oppilaita aina mister "sukunimi" ja naisia sitten neiti-etuliitteellä. Silloin kyllä tunsi itsensä arvokkaaksi.
Tällä puhuttelulla varmasti myönteisiä vaikutuksia myös läsnäoloihin ja oppimistuloksiin!
Mitähän kieltä tämä intrum justitia -firman nimi mahtaa olla ja miten se oikeasti lausutaan? Ottaa ihan vitusti pattiin kun radiomainoksessa sanotaan intrum justiittia, enkä voi uskoa että se oikeasti lausuttaisiin niin. Niin dorkan kuuloista. Kuulostaa ihan samalta kuin joidenkin väännös continental-renkaista: konttinenttaalit. Niin kaukana oikeasta muodosta kuin vain voi olla. Ja näistä taas tulee mieleen pari sanaa mitkä jotkut sanoo ihan päin vittua: fantta ja kaakkao. Minkä tyyppinen aivovajaus saa kahdentamaan tuon konsonantin?
Vakkuutukset sun muut on vielä ihan ymmärrettäviä kun ovat murretta, mutta itse en noita esimerkkejä murresanoiksi tunnista, vaan ovat aivovaivan tuotosta.Oululainen aivovajaus. Just äsken maksoin autovakkuutuksen ;)
intrum justitia
joo, mikä lie aivovamma, joka puhuu kontinenttaaleista, se c lausutaan ässänä, eli Sontinentaalit :D
Stikkaa eldist tai mä dokaan sua spadduunHesalaiset puhuu ärsyttävästi ku tajua puoliakaa mitä hesalaiset sanoo.
Slangista tiedän mutsi, fatsi, fyrkkä ja thänkke mut ku ne puhuu monesti kaiken slangina.